Gratis software

Gratis software 

Onderwerp van rdolfijn

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Hoi,

    Zag gisteren voor het eerst dit computerstukje van OA en het komt als geroepen.
    Heb nu nog een paar dagen de Avast virusscanner die vlgs een vriendin een jaar lang gratis was maar bij mij heeft het maar een paar maanden geduurd. Wat is vlgs jullie een gratis en goede virusscanner? Bovendien lees ik iets over een firewall??? Is dat ook goed om te doen? En hoe schoon ik mijn computer op?

    Zoals jullie al begrijpen ben ik behoorlijk a technisch op dit gebied.

    Graag jullie reactie s en alvast bedankt!

    Groetjes Douwina
  2. quote:
    Dit schreef zwart
    Hoi,

    Zag gisteren voor het eerst dit computerstukje van OA en het komt als geroepen.
    Heb nu nog een paar dagen de Avast virusscanner die vlgs een vriendin een jaar lang gratis was maar bij mij heeft het maar een paar maanden geduurd. Wat is vlgs jullie een gratis en goede virusscanner? Bovendien lees ik iets over een firewall??? Is dat ook goed om te doen? En hoe schoon ik mijn computer op?

    Zoals jullie al begrijpen ben ik behoorlijk a technisch op dit gebied.

    Graag jullie reactie s en alvast bedankt!

    Groetjes Douwina


    hoi

    neem geen panda, die maakte mijn laptop wel heel erg traag, nu gratis versie voor 30 dagen bitdefender

    groet henry
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef zwart
    Hoi,

    Zag gisteren voor het eerst dit computerstukje van OA en het komt als geroepen.
    Heb nu nog een paar dagen de Avast virusscanner die vlgs een vriendin een jaar lang gratis was maar bij mij heeft het maar een paar maanden geduurd. Wat is vlgs jullie een gratis en goede virusscanner? Bovendien lees ik iets over een firewall??? Is dat ook goed om te doen? En hoe schoon ik mijn computer op?

    Zoals jullie al begrijpen ben ik behoorlijk a technisch op dit gebied.

    Graag jullie reactie s en alvast bedankt!

    Groetjes Douwina




    Avast en avg zijn goede scanners...
  4. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    wordt tijd voor een update van de lijst.
    vindt je een link die het niet doet graag melden.

    ook nieuwe Gratis software is welkom
  5. dierengek
    Gewoon Kattig

    Toon alleen de berichten van dierengek
    Ik krijg steeds bericht dat er iets geblockt wordt. Nu had ik een virus ding van x4all erop zitten van de vorige eigenaar. Vandaag de gratis avg opgezet, met voor 30 dagen extra. Krijg ik weer die melding.

    Ik heb Bearshare er op staan, muziek programma, volgens mij geeft die problemen.

    Is er iemand bekend met als dat het niet is het wel kan zijn.
  6. Fantamas
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fantamas
    Nog 2 toevoegingen voor de lijst,
    Een 3D modelleer en animatie programma: Blender
    Voor in- en uitpakken van files/folders ala zip:7-zip
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef dierengek
    Ik krijg steeds bericht dat er iets geblockt wordt. Nu had ik een virus ding van x4all erop zitten van de vorige eigenaar. Vandaag de gratis avg opgezet, met voor 30 dagen extra. Krijg ik weer die melding.

    Ik heb Bearshare er op staan, muziek programma, volgens mij geeft die problemen.

    Is er iemand bekend met als dat het niet is het wel kan zijn.


    Misschien beter een eigen draadje beginnen met dit probleem. Zul je eerder en beter geholpen worden en houdt dit draadje schoon.
  8. Bericht van Danielle is op 07-05-2015 om 14:28:19 uur verwijderd door Danielle.

    Reden: ik zal een nieuw onderwerp starten.

     
  9. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Ik snap het niet. Hoezo maar een paar maanden. Avast en AVG hebben allebei een gratis versie en een betaalde variant. Daar kan je gewoon voor kiezen.

    Heb nu Avast op mijn laptop, bevalt prima. Ook ervaringen met AVG zijn goed.
  10. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    quote:
    Dit schreef Dieneke
    Ik snap het niet. Hoezo maar een paar maanden. Avast en AVG hebben allebei een gratis versie en een betaalde variant. Daar kan je gewoon voor kiezen.

    Heb nu Avast op mijn laptop, bevalt prima. Ook ervaringen met AVG zijn goed.


    met avast en avg gratis versie moet je altijd even goed opletten als er updates aangeboden worden.
    ze willen graag verdienen aan hun software dus de Upgrade (of te wel van gratis naar betaald) is een heel grote groene knop.
    en je wil eigenlijk alleen een update (of te wel een nieuwe gratis versie) en dat is dat kleine grijze knopje in de hoek.

    gewoon even opletten dus Smile
  11. guus
    Pluk de Dag

    Toon alleen de berichten van guus
    Ben op zoek naar een Youtube converter naar mp3,heb al verscheidene keren via google gezocht maar de freeware die ik voorgeschoteld krijg
    bekruipt me het gevoel dat er ook rommel bij geleverd wordt en daar zit ik niet op te wachten.
    Weet iemand een goede Youtube converter naar mp3 zonder al die meegeleverde rotzooi?
  12. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef guus
    Ben op zoek naar een Youtube converter naar mp3,heb al verscheidene keren via google gezocht maar de freeware die ik voorgeschoteld krijg
    bekruipt me het gevoel dat er ook rommel bij geleverd wordt en daar zit ik niet op te wachten.
    Weet iemand een goede Youtube converter naar mp3 zonder al die meegeleverde rotzooi?

    Als het gaat om al op je PC staande Youtube files dan zou ik eens kijken naar FormatFactory >>LINK<<

    Die hebben knoppen als "alles naar ...." en die doen het ook nog Smile
Terug naar de lijst