voor U gelezen ! waarschuwingen en weetjes

voor U gelezen ! waarschuwingen en weetjes 

Onderwerp van ninalina

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. bij mij bij avg is de email scanner not active hoe krijg ik dat deze het wel weer doet.
    oja die trojan horse vond hij gisteren ook maar tot nu toe heb ik er geen hinder van, hij staat wel in virus vault, wat moet ik ermee doen?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Aha.... maar dochters pc is zowel zaterdag als zondag niet aan geweest. Hoe kan het dat zij er dan w?l last van had en ik niet? Mijne is namelijk zaterdag ochtend w?l aangeweest!

  3. Hmmm.... AVG komt zelf ook met de oplossing de Windows installatie-CD te gebruiken. Daarna kan in je een blauw scherm R kiezen om de repair console te starten.

    Wanneer ik mijn Windows productherstel cd gebruik dan krijg ik na taalkeuze direct al de waarschuwing dat als ik verder ga mijn vast schijf zal worden gewist..... en dat is nu juist wat ik niet wil.....Smile

    Of moet ik gewoon wel op ok drukken en krijg ik daarna ergens de "R-keuze" ?????

    ???????
  4. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    quote:
    Dit schreef Martine76
    Hmmm.... AVG komt zelf ook met de oplossing de Windows installatie-CD te gebruiken. Daarna kan in je een blauw scherm R kiezen om de repair console te starten.

    Wanneer ik mijn Windows productherstel cd gebruik dan krijg ik na taalkeuze direct al de waarschuwing dat als ik verder ga mijn vast schijf zal worden gewist..... en dat is nu juist wat ik niet wil.....Smile

    Of moet ik gewoon wel op ok drukken en krijg ik daarna ergens de "R-keuze" ?????

    ???????


    een product herstel is het terug zetten van de orginele setting van de computer incl. windows.
    of te wel je bent al je eigen documenten, foto's, plaatjes, enz KWIJT. ook je eigen geinstalleerde programma's
    heb je hier een backup van is dat niet erg.

    je krijgt dus geen R-keuze

    deze krijg je met de windows INSTALLATIE cd

  5. quote:
    Dit schreef Martine76
    Hmmm.... AVG komt zelf ook met de oplossing de Windows installatie-CD te gebruiken. Daarna kan in je een blauw scherm R kiezen om de repair console te starten.

    Wanneer ik mijn Windows productherstel cd gebruik dan krijg ik na taalkeuze direct al de waarschuwing dat als ik verder ga mijn vast schijf zal worden gewist..... en dat is nu juist wat ik niet wil.....Smile

    Of moet ik gewoon wel op ok drukken en krijg ik daarna ergens de "R-keuze" ?????

    ???????



    Dus windows schijf lenen van iemand Smile
  6. Ik lees dit nu pas. Ik laat mijn pc altijd aan staan, dus geen opstartproblemen gehad. Maar in mijn virus vault staat wel:
    c:windows$NtServicePackUninstall$user32.dll

    Moet ik die met restore weer terug zetten?

    PS ik heb wel service pack 3 erop staan
  7. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    quote:
    Dit schreef frida1970
    Ik lees dit nu pas. Ik laat mijn pc altijd aan staan, dus geen opstartproblemen gehad. Maar in mijn virus vault staat wel:
    c:windows$NtServicePackUninstall$user32.dll

    Moet ik die met restore weer terug zetten?

    PS ik heb wel service pack 3 erop staan


    nee lekker laten staan.

    het is een oude file voor als je terug zou willen naar (waarschijnlijk) service pack 2
  8. OK, dus ik hoef verder niks te doen en niet bang te zijn dat de pc niet meer op wil starten als ik hem toch uitzet?

  9. Weten ze bij AVG wel zeker dat het probleem opgelost is?
    Dochters pc heeft de afgelopen dagen gewoon gedraaid maar heeft nu dezelfde problemen als dat ik zaterdag had.

  10. quote:
    Dit schreef netty1963
    Weten ze bij AVG wel zeker dat het probleem opgelost is?
    Dochters pc heeft de afgelopen dagen gewoon gedraaid maar heeft nu dezelfde problemen als dat ik zaterdag had.

    Ja hoor, probleem is opgelost...
    Maar als zij dus nu het probleem heeft dat de pc niet meer vooruit wil, de hier gegeven oplossing volgen.

  11. Yep, eerst zien dat we een installatie cd bemachtigen.
    Kunnen niet in de veilige modus opstarten, dus cd nodig.

  12. quote:
    Dit schreef netty1963
    Yep, eerst zien dat we een installatie cd bemachtigen.
    Kunnen niet in de veilige modus opstarten, dus cd nodig.

    PB me maar als je er geen kunt bemachtigen.
    Tenminste, als je een legale versie hebt...
Terug naar de lijst