Welke gordijnen?

Welke gordijnen? 

Onderwerp van Bleep

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Over de hele breedte witte lange gordijnen. In de winter leg je die op de kachel, 's avonds als je de gordijnen dicht hebt.

    Witte rolgordijnen zijn ook leuk, zeker als je ze niet helemaal op trekt. Ik zou dan voor verduisterende gaan, die houden ook de kou meer buiten in de winter.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Margo



    Tot vlak boven de plantjes?
    En hoeveel stuks rolgordijn, 3?
    En welke kleur?

    Voor elk raam 1.
  3. Van die optrekdingen die je ook halverwege het raam kan laten hangen zodat je erboven nog glas ziet.

    Geinige stoelen heb je!
  4. Ik zou licht antraciet nemen qua kleur en tot 2 ? 3 cm onder de vensterbank. Wel over de volle breedte ??n lengte, dus bij het kleine raampje even lang als de rest.
    Vitrage moet je zelf weten, persoonlijk zou ik het niet doen.
  5. Ik zou rolgordijnen nemen in de kleur zwart en dan deze overgordijnen overwegen >>LINK<< (Die met die bomen er op niet)
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik zou geen gordijnen nemen, maar ik heb iets tegen gordijnen.

    Ik heb hier showmodelen hangen, alleen aan de zijkant dus, want dat moest van mijn moeder destijds, zij vond dat ik gordijnen moest nemen en ik wilde niet, dus dit was het compromis.

    Maargoed, terug naar jou.

    Ik vind dat je een prachtig uitzicht hebt zo, en volgens mij geen inkijk.

    rolgordijnen dan of van dat plakplastick halverwege het raam.
  7. quote:
    Dit schreef Marlies
    Van die optrekdingen die je ook halverwege het raam kan laten hangen zodat je erboven nog glas ziet.

    Geinige stoelen heb je!



    Daar heb ik ook zitten denken...die je ook van boven kan laten zakken.... die optie is iig nog in de race Smile
  8. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef Liek
    Lange lichte gordijnen over de hele breedte van de woonkamer Smile


    Zou ik ook doen. Van die mooie voile gordijnen tot op de grond. Die laten toch wel warmte door?
    En dan tegen het raam evt. rolgordijnen of jalouzieen.
  9. quote:
    Dit schreef Marlies
    Geinige stoelen heb je!

    quote:
    Dit schreef Malero
    Ik vind dat je een prachtig uitzicht hebt zo, en volgens mij geen inkijk.


    Dank jullie welSmile
    Het is idd niet nodig omdat ik inkijk heb, maar meer om het af te maken en het galmt nog zo in huis....En om toch 's avonds iets meer prive te hebbenSmile

    Ik heb al veel leuke dingen gehoord, alleen nog niet zoveel over kleur.... want dat vind ik ook lastig. Ik lees groen, antraciet en gestreept. Daarvan heb ik zelf ook aan groen en gestreept zitten denken.

    Nog andere kleuren mogelijk?
  10. quote:
    Dit schreef Margo
    Ik lees groen, antraciet en gestreept. Daarvan heb ik zelf ook aan groen en gestreept zitten denken.

    Nog andere kleuren mogelijk?

    Neem de hoofdkleuren van je inrichting. EVt siergordijnen en een rolgordijn/vouwgordijn voor de ramen in effen afstekende kleur. Probleem met verwarming ook opgelost.
  11. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    Neutraal houden en met accessoires kleur in je kamer brengen.
    In de winter extra kussens, plaid over de bank eventueel een kleed voor de bank, kaarsen, een groot vloerkussen etc.
    In de lente ruim je de boel weer op en maak je het weer lichter/luchtiger.
    Geen gordijnen, kost je zeker weer 30 cm van je kamer, rolgordijn voor de inkijk en evt een strook van 30 cm plakplastic. (kan ook voor dat kleine raampje)
  12. quote:
    Dit schreef Sil
    Neutraal houden en met accessoires kleur in je kamer brengen.
    In de winter extra kussens, plaid over de bank eventueel een kleed voor de bank, kaarsen, een groot vloerkussen etc.
    In de lente ruim je de boel weer op en maak je het weer lichter/luchtiger.


    Dat is ook een hele interessante optie...dank je Sil
Terug naar de lijst