Toevoegen aan favorieten

Toevoegen aan favorieten 

Onderwerp van Jako


Dit onderwerp is gesloten.
door Jako zelf op 29 oktober 2014 om 09:39:10

Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik maak er ??n link van. Het draadje wordt dan aan de favorieten toegevoegd en de email wordt aangezet, ongeacht of je een vinkje bij de optie "email bij reactie" hebt staan. Op de hoogte houden dus. je kunt dan in MijnOA de emails weer uitzetten.

    Sorry maar dat vind ik raar. Waarom is er dan ?berhaupt de optie in je instellingen dat je geen mail wilt ontvangen?
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Boep

    Sorry maar dat vind ik raar. Waarom is er dan ?berhaupt de optie in je instellingen dat je geen mail wilt ontvangen?

    Hoe zou je anders op de hoogte willen blijven?
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef bart

    Hoe zou je anders op de hoogte willen blijven?

    Ik kijk gewoon altijd eerst in mijn favorieten. Ik hoef geen mail. Als ik je goed begrijp krijg ik straks sowieso mail wanneer ik reageer op een draadje want dan staat hij immers in mijn favorieten.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ik kijk gewoon altijd eerst in mijn favorieten. Ik hoef geen mail. Als ik je goed begrijp krijg ik straks sowieso mail wanneer ik reageer op een draadje want dan staat hij immers in mijn favorieten.

    Je raakt de draad kwijt.

    Alleen als je op "op de hoogte houden" drukt, dan wordt de mail aangezet. Dus als je het altijd uit hebt staan is dat de manier om het voor 1 draadje toch aan te zetten.

    ik heb al bedacht hoe het nog iets handiger kan, maar dat laat ik even liggen.
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef bart

    Je raakt de draad kwijt.

    Alleen als je op "op de hoogte houden" drukt, dan wordt de mail aangezet. Dus als je het altijd uit hebt staan is dat de manier om het voor 1 draadje toch aan te zetten.

    ik heb al bedacht hoe het nog iets handiger kan, maar dat laat ik even liggen.

    Oh. Nouja, ik zie wel wat je er van maakt en dan kom ik alsnog (of niet) mopperen. Smile
  6. Bericht van Jako is op 24-12-2015 om 12:41:24 uur verwijderd door Jako.

    Reden: opruimen die handel

     
    Bericht van Jako is op 24-12-2015 om 12:41:30 uur verwijderd door Jako.

    Reden: opruimen die handel

     
  7. quote:
    Dit schreef Jako
    Wat moet ik nou met dit soort mailtjes Smile

    Eigen schuld, dikke bult!!! Smile

  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Persoonlijk vind ik de mails wel handig. Niet in van die draadjes waar in een paar minuten tientallen reakties zijn (vaak de eigen-klep), dus die zet ik handmatig uit als ik daarin heb gereageerd.
    Maar doordat ik niet altijd op OA aan het kijken ben en soms reageer in draadjes waar vragen gesteld worden, vind ik het wel handig om snel te zien dat daarin is gereageerd, dus kan daar dan weer op reageren.

    Dus de mail mogen gewoon lekker blijven bestaan. Helemaal zoals ze nu verstuurd worden, met een deel van de tekst er al in...
  9. Bericht van Jako is op 24-12-2015 om 12:41:37 uur verwijderd door Jako.

    Reden: opruimen die handel

     
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Waarom ben ik er ook alweer aan gaan klussen?
  11. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik vind veel moeilijk te vinden en veel gezoek. Gisteren heb ik een kwartier naar het zwartboek gezocht
Terug naar de lijst