Toevoegen aan favorieten

Toevoegen aan favorieten 

Onderwerp van Jako


Dit onderwerp is gesloten.
door Jako zelf op 29 oktober 2014 om 09:39:10

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Jako
    Als je op "op de hoogte blijven klikt" wordt een onderwerp aan je favorieten toegevoegd. Ook wordt echter automatisch het gele envelopje toegevoegd en krijg je dus mail bij een reactie.

    Is het mogelijk dat het standaard een envelopje met een kruisje wordt zodat je niet automatisch mail krijgt, maar er voor moet kiezen?

    (of dat er een mogelijkheid bij opties bij komt, zodat je er (niet) voor kan kiezen)


    Dit zou nu weer moeten werken zoals bedoeld. Als je in je opties hebt aangegeven dat je een email wilt bij een reactie, krijg je dat hier ook. En anders niet.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Er klopt iets niet denk ik, want ik heb in de tussentijd niets veranderd.

    Ik wacht even jullie berichten af...
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Ok, situatie nu:
    Als ik kies voor "zet in favorieten" dan komt het draadje netjes in mijn favorieten te staan met het gele envelopje doorgekruist = GOED

    Deze is nog niet goed. Hij moet kijken naar de optie "Standaard email bij een reactie?" en naar aanleiding daarvan het envelopje zetten.

    Ga ik nu hopelijk verbeteren.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef bart

    Deze is nog niet goed. Hij moet kijken naar de optie "Standaard email bij een reactie?" en naar aanleiding daarvan het envelopje zetten.

    Ga ik nu hopelijk verbeteren.

    Dit klopt nu.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Als ik nu kies voor "op de hoogte blijven" dan komt het draadje netjes in mijn favorieten te staan maar ook weer met het gele envelopje doorgekruist = FOUT

    Deze optie is eigenlijk zinloos... Het is het zelfde als "toevoegen aan favorieten".

    Of in ieder geval is dat nu zo...

    Smile

    ben benieuwd of ik veel boze reacties krijg...
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik zal het formuleren als vraag.

    Moet er een verschil zijn tussen "zet in je favorieten" en "op de hoogte blijven"?

    Is iedereen duidelijk wat dat verschil is?

    maakt iemand er wel eens gebruik van?
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik maak er ??n link van. Het draadje wordt dan aan de favorieten toegevoegd en de email wordt aangezet, ongeacht of je een vinkje bij de optie "email bij reactie" hebt staan. Op de hoogte houden dus. je kunt dan in MijnOA de emails weer uitzetten.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    En als het draadje al bij de favorieten staat, dan wordt de email-functie aangezet als je op "op de hoogte blijven" drukt.

    Volgens mij best aardig zo...
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Boep

    Sorry maar dat vind ik raar. Waarom is er dan ?berhaupt de optie in je instellingen dat je geen mail wilt ontvangen?

    Hoe zou je anders op de hoogte willen blijven?
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ik kijk gewoon altijd eerst in mijn favorieten. Ik hoef geen mail. Als ik je goed begrijp krijg ik straks sowieso mail wanneer ik reageer op een draadje want dan staat hij immers in mijn favorieten.

    Je raakt de draad kwijt.

    Alleen als je op "op de hoogte houden" drukt, dan wordt de mail aangezet. Dus als je het altijd uit hebt staan is dat de manier om het voor 1 draadje toch aan te zetten.

    ik heb al bedacht hoe het nog iets handiger kan, maar dat laat ik even liggen.
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Waarom ben ik er ook alweer aan gaan klussen?
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik heb zitten klussen. Graag jullie reactie(s).
Terug naar de lijst