interieurverzorgster

interieurverzorgster 

Onderwerp van gerrr

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. bmw
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bmw
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Weinig? We hebben het over ongeschoold werk hoor


    Zou niet graag bij jou willen werken en de koffie wordt me denk ik bij jou ook niet gegunt.Smile
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef bmw


    Zou niet graag bij jou willen werken en de koffie wordt me denk ik bij jou ook niet gegunt.Smile

    Wat is dat nou weer voor rare reactie.

    Ik heb het gewoon over het feit dat ongeschoold werk slecht wordt betaald.
  3. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Wat is dat nou weer voor rare reactie.

    Ik heb het gewoon over het feit dat ongeschoold werk slecht wordt betaald.



    Ja...maar je ''Weinig?'' doet denken dat je vindt dat het meer dan genoeg betaald wordt.
  4. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Weinig? We hebben het over ongeschoold werk hoor


    Nou nee jij hebt het over ongeschoold werk.

    >>LINK<<

    Een goede schoonmaker is opgeleid op het gebied van hygi?ne en voorkomen van infecties. Een goede schoonmaker heeft materiaalkennis gecombineerd met productkennis. (wat wordt er schoongemaakt met welk product. (Zie ook de 'superhuisvrouw' hier met de in de vaatwasser zwart geworden aluminium frituurpan, waar roestvrijstaal niet zwart wordt in de vaatwasser)

    Maakt iemand grote gebouwen schoon met een groot apparaat dat bestuurd moet worden dan is daar ook vaak net als bij een heftruck een certificaat voor.

    Dus als jij en ik thuis met ons schoonmaakwerk prutsen dan kunnen we dat prima ongeschoold gaan doen. Komt iemand anders bij ons schoonmaken dan betaal je voor vakkennis.
    Dan kost ze 15 euro of zo. Huur je iemand in die ongeveer zo komt prutsen zoals jij en ik thuis doen dan is 10 euro ruim genoeg betaald.
  5. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Maar daar gaat het hier niet over, het gaat over iemand die bij een ander gaat poetsen....Smile
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik betaal ? 15. En ze is het in alle opzichten waard!Smile
  7. Quote:Weinig? We hebben het over ongeschoold werk hoor

    Tegenwoordig is een schoonmaakster niet standaard ongeschoold hoor.
    Ik heb ??n specifiek schoonmaakdiploma en een schoonmaak certificaat.

    Goed schoonmaken is een vak

    grtjsssssssssss
  8. quote:
    Dit schreef Linda
    Nou ik heb een degelijke scholing gehad van een oud docente verzorging en huishoudkunde . Niet onderschatten huishoudelijk werk. Ik krijg wel goed betaald 17,50. Maar ik ben goed. Ik kan zo bij de koningin aan de slag

    Wanneer kom je? Smile
  9. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Maar daar gaat het hier niet over, het gaat over iemand die bij een ander gaat poetsen....Smile


    Die, als ze geschoold is op het oogpunt van hygi?ne eerder 15 dan 10 euro vraagt. Heeft ze net haar dweil uit haar eigen emmer getrokken dan vraagt ze 10 euro. Vraag is dus of je een geschoolde of een ongeschoolde aan het werk wilt zetten.
    Daarom is het niet per definitie ongeschoold werk waardoor je ook niet per definitie de beloning dient vast te stellen op die van een ongeschoolde kracht.

    Je toon over 'ongeschoold' werk is daarom neerbuigend.....Smile

    Daarnaast is een goede schoonmaker in 5 dagen 'om te scholen' tot planner en met nog 10 dagen heeft ze de rest ook onder de knie. Ben je nog steeds ongeschoold en heb je een handjevol certificaatjes waarmee je kunt plannen in een kraamcentrum.

    Gecertificeerde Opleiding Personeelsplanner (5 dagen)
    Gecertificeerde Opleiding Tactische Personeelsplanning (5 dagen)
    Workshop Roosters Maken (1 dag)
    Workshop Arbeidstijdenwet (1 dag)
    Workshop Time Management (1 dag & 1 terugkommiddag)
    Workshop Kennismaking met het Plannersvak (1 dagdeel)

    Persoonlijk zou ik daar ook niet meer dan 11 euro per uur voor over hebben waar een professionele schoonmaker wel 17,50 kan verdienen. Smile

    Ze dweilen wel maar dat maakt ze nog geen dweil. Smile

    Gelukkig zijn er nog mensen die het willen doen en hoef ik het niet te doen.
    21 sep '11 - 19:13:58 / 21 sep '11 - 19:26:24
  10. bmw
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bmw
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Wat is dat nou weer voor rare reactie.

    Ik heb het gewoon over het feit dat ongeschoold werk slecht wordt betaald.


    Zo las ik het niet,t,is de toon die de muziek maakt.Zoals ook erwin het verwoorde kwam het bij mij ook laatdunkend over,sorry
  11. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef erwin1


    Nou nee jij hebt het over ongeschoold werk.

    >>LINK<<

    Een goede schoonmaker is opgeleid op het gebied van hygi?ne en voorkomen van infecties. Een goede schoonmaker heeft materiaalkennis gecombineerd met productkennis. (wat wordt er schoongemaakt met welk product. (Zie ook de 'superhuisvrouw' hier met de in de vaatwasser zwart geworden aluminium frituurpan, waar roestvrijstaal niet zwart wordt in de vaatwasser)

    Maakt iemand grote gebouwen schoon met een groot apparaat dat bestuurd moet worden dan is daar ook vaak net als bij een heftruck een certificaat voor.

    Dus als jij en ik thuis met ons schoonmaakwerk prutsen dan kunnen we dat prima ongeschoold gaan doen. Komt iemand anders bij ons schoonmaken dan betaal je voor vakkennis.
    Dan kost ze 15 euro of zo. Huur je iemand in die ongeveer zo komt prutsen zoals jij en ik thuis doen dan is 10 euro ruim genoeg betaald.



    Ff inhaken.

    Ik b?n zo'n schoonmaakster met vakkennis. Cum laude geslaagd zelfs voor mijn combi - OPLEIDING!!
    Ik werk inmiddels alweer 7 jaar in de ''geschoolde'' schoonmaakwereld.
    Stel ik zou morgen niet meer ''geschoold'' kunnen gaan schoonmaken,dan zal ik toch voor inkomen moeten zorgen. Ongeschoold schoonmaken is dan een optie.
    Maar of ik nu wel of niet cum laude geslaagd zou zijn,mijn tarief zou dan niet onder de ?12,50 liggen.
    ''Prutsen'' is namelijk niet schoonmaken,daar heb je ook geen ''externe schoonmaakster'' voor nodig dacht ik zo.
    Of je moet meer geld over hebben Smile
  12. Ik vraag 12,50 en ga niet lager......SmileKrijg het ook nog........Smile
Terug naar de lijst