interieurverzorgster

interieurverzorgster 

Onderwerp van gerrr

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    ik vind het meer dan genoeg hoor.



    ''Zwart'' liggen de prijzen gemiddeld tussen de ?12,50 en ?15 per uur.
    Heeft er ook mee te maken welk werk er gedaan moet worden.
  2. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Weinig? We hebben het over ongeschoold werk hoor



    Maar wel ondankbaar en soms zwaar werk,waar menigeen zijn handen niet graag voor uit de mouwen steekt en een schoonmaakster zoekt [niet allen,sommige kunnen niet anders.]
  3. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Wat is dat nou weer voor rare reactie.

    Ik heb het gewoon over het feit dat ongeschoold werk slecht wordt betaald.



    Ja...maar je ''Weinig?'' doet denken dat je vindt dat het meer dan genoeg betaald wordt.
  4. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef erwin1


    Nou nee jij hebt het over ongeschoold werk.

    >>LINK<<

    Een goede schoonmaker is opgeleid op het gebied van hygi?ne en voorkomen van infecties. Een goede schoonmaker heeft materiaalkennis gecombineerd met productkennis. (wat wordt er schoongemaakt met welk product. (Zie ook de 'superhuisvrouw' hier met de in de vaatwasser zwart geworden aluminium frituurpan, waar roestvrijstaal niet zwart wordt in de vaatwasser)

    Maakt iemand grote gebouwen schoon met een groot apparaat dat bestuurd moet worden dan is daar ook vaak net als bij een heftruck een certificaat voor.

    Dus als jij en ik thuis met ons schoonmaakwerk prutsen dan kunnen we dat prima ongeschoold gaan doen. Komt iemand anders bij ons schoonmaken dan betaal je voor vakkennis.
    Dan kost ze 15 euro of zo. Huur je iemand in die ongeveer zo komt prutsen zoals jij en ik thuis doen dan is 10 euro ruim genoeg betaald.



    Ff inhaken.

    Ik b?n zo'n schoonmaakster met vakkennis. Cum laude geslaagd zelfs voor mijn combi - OPLEIDING!!
    Ik werk inmiddels alweer 7 jaar in de ''geschoolde'' schoonmaakwereld.
    Stel ik zou morgen niet meer ''geschoold'' kunnen gaan schoonmaken,dan zal ik toch voor inkomen moeten zorgen. Ongeschoold schoonmaken is dan een optie.
    Maar of ik nu wel of niet cum laude geslaagd zou zijn,mijn tarief zou dan niet onder de ?12,50 liggen.
    ''Prutsen'' is namelijk niet schoonmaken,daar heb je ook geen ''externe schoonmaakster'' voor nodig dacht ik zo.
    Of je moet meer geld over hebben Smile
Terug naar de lijst