dochterlief wil geld verdienen

dochterlief wil geld verdienen 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Die van mij hebben folders gelopen. twee keer in de week. We moesten ze zelf vouwen. Moeders liep te vouwen, het hele huis vol de hele week met stapels folders. Opbrengsten voor het kind een kleine 80 a 90 euro in de maand.
    Ik ben blij dat ze het gedaan hebben, en dat ze het wilden doen.

    Ze hebben het een klein jaartje volgehouden en zijn toen bij de Jumbo en het Kruidvat gaan werken. Verdiende beter.

    Ik raad het niemand aan het is een crime maar aan de andere kant zij wil het en laat het haar ondervinden hoe het is. En het kan geen kwaad als ze zoiets gedaan hebben.
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Ze had gisteravond nog mailtje gestuurd met wat vragen, krijgt ze terug; je krijgt pas meer informatie als wij meer van jou mogen weten, vul dus daarom zus en zo formulier in

    ik geloof dat ze dat stom vind Smile
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Puber heeft hier ook folders bezorgt,,ook het invouwen erbij,,,daar hielp ik haar altijd mee,,,

    De tafel en aanrecht alles lag vol...

    Oja onze eigen wijk,,,260 adressen,,,


    Ze zat net voor de drukke tijd aan Sint Kerst,,,we hadden soms wel 31 folders in 1 week,,,en daar kreeg ze dan ? 30,- voor,,
    11 jan '12 - 16:58:00 / 11 jan '12 - 17:17:55
  4. quote:
    Dit schreef Anna
    Mijn jongste zoon van 13 jaar gaat vandaag beginnen. De huisaanhuisbladen liggen al op hem te wachten. Het zijn 2 bladen en een folder, en ongeveer 300 adressen, daar krijgt hij 8,50 voor in totaal.
    Mijn oudste werd tijdens het intakegesprek ook 'besmet' die wachtte nog steeds tot meneer Albert Heyn bij ons aan de deur kwam voor werk. Hij staat nu op de wachtlijst.
    Alles bijelkaar zou het ongeveer 3 uur duren met vouwen en rondbrengen, zei die meneer.



    300 kranten en folders vouwen en dan nog lopen. Dat gaat echt langer duren als 3 uur. Je bent al bijna 2 uur kwijt aan het vouwen alleen al
  5. Maret48
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maret48
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Mijne van 13 heeft ook gereageerd op een vacature voor h-a-h krant. We gaan verhuizen en ze hoopt dat ze dan in de nieuwe wijk direct die wijk kan krijgen.

    Met 13 jaar mag je ook vakkenvullen. Dus daar gaat ze over nadenken. De ondernemer die nu al een Jumbo heeft, opent in de nieuwe wijk ook een winkel. Via vakkenvullen kan je je mooi opwerken naar kassa.


    Ik weet niet beter als dat je op je 15de zeker 16 vakken mag vullen,en kranten lopen 13 of 14 jaar
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Maret48


    Ik weet niet beter als dat je op je 15de zeker 16 vakken mag vullen,en kranten lopen 13 of 14 jaar

    Zie Cleo hierboven....
  7. Maret48
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maret48
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Zie Cleo hierboven....


    Ik zag het te laat Smile
  8. Mijn kinderen hebben ook een folderwijk gehad.
    Het scheelt veel of je een wijk heb met flats, rijtjeshuizen of vrijstaande huizen. Ik geloof dat dat ook verschil maakt in het bedrag per adres.
    Het scheelt ook veel of je wel of niet ook moet vouwen.
    Als je ook moet vouwen, heb je steeds al die folders in huis. Ik was blij dat mijn kinderen dat niet hoefden.
    Aan het eind van het jaar langs de deuren gaan is heel leuk. Het is wel beter als een kind dat niet alleen doet.
  9. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna
    quote:
    Dit schreef Schanulleke


    300 kranten en folders vouwen en dan nog lopen. Dat gaat echt langer duren als 3 uur. Je bent al bijna 2 uur kwijt aan het vouwen alleen al


    Hij is gisteren (samen met zijn broer) en vandaag alleen rondgeweest, dat waren een hoop uren. Een wijk wat nog in opbouw is, valt ook niet mee, met van die kasten van huizen, die soms ook los van elkaar staan. Hij wilde er meteen mee stoppen ;-) Heb gezegd dat hij het een maand moet aanzien en dan kan hij altijd nog stoppen. Je moet ook in een ritme komen en straks ken je al die straten met brievenbussen uit je hoofd, dan wordt het ook gemakkelijker. Ik ben benieuwd!
  10. Hoi

    Folders hebben ze hier ook gelopen maar was vaak drama, dus maar weer van afgezien. De rotzooi, folders instoppen en vouwen. Maar ze hebben het geprobeerd om te kijken of het iets was voor hun.Beide meiden waren 12 en 13 toen ze in de vakantie gingen werken bij een dierenpension. 3 kwartier heen fietsen en terug. Hokken schoonmaken, dieren eten geven en het allermooiste natuurlijk: Kroelen!!!!!!!!!! met de katten en honden. Einde vd week contant geld in handen en iets extra s voor het verre fietsen De jongste heeft dit 3 jaar gedaan de oudste 2 jaar . Heerlijk om die verhalen te horen, en ze hadden het goed naar hun zin. Pension houder goedkope krachten, kids een leuk baantje. Ze werkte uiterlijk tot 13 uur, dus de middag nog over voor leuke dingen. Voor in de weekenden werkte daar al iemand die dichterbij woonde dus pech voor mijn meiden.
  11. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Anna


    Hij is gisteren (samen met zijn broer) en vandaag alleen rondgeweest, dat waren een hoop uren. Een wijk wat nog in opbouw is, valt ook niet mee, met van die kasten van huizen, die soms ook los van elkaar staan. Hij wilde er meteen mee stoppen ;-) Heb gezegd dat hij het een maand moet aanzien en dan kan hij altijd nog stoppen. Je moet ook in een ritme komen en straks ken je al die straten met brievenbussen uit je hoofd, dan wordt het ook gemakkelijker. Ik ben benieuwd!



    Hier tussendoor ook veel losse woningen,,,van die vreselijke prut brievenbussen waar je amper een pakket folders in kan douwen,,,wat een drama...Smile
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Cleo, is je dochter uiteindelijk gaan bezorgen?

    Mijn dochter kreeg daags na mijn reactie hier een aanbieding voor folders. De wijk beviel me niet, daarom is het niet door gegaan. Vandaag kreeg ze een mailtje voor een krantenwijk. 335 kranten en wat in te vouwen folders. Woensdag kan ze beginnen. Verdiensten: ?0.025 per krant en ?0.0046 per folder. Ze komt rond de 40 ? 50 euro uit per maand. Dat klonk wel goed. Ze heeft net geantwoord met nog vragen rondom opzegtermijn, hoeveelheid folders per week en of ze fietstassen van hen krijgt. Ben benieuwd.
Terug naar de lijst