dochterlief wil geld verdienen

dochterlief wil geld verdienen 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijne van 13 heeft ook gereageerd op een vacature voor h-a-h krant. We gaan verhuizen en ze hoopt dat ze dan in de nieuwe wijk direct die wijk kan krijgen.

    Met 13 jaar mag je ook vakkenvullen. Dus daar gaat ze over nadenken. De ondernemer die nu al een Jumbo heeft, opent in de nieuwe wijk ook een winkel. Via vakkenvullen kan je je mooi opwerken naar kassa.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef marissa


    13 jaar ?? Hier is de minimum leeftijd 15 a 16 jaar

    13-jarigen mogen maar tot 19u werken, doordeweek en op zaterdag max 6 uur achter elkaar. Voor een ondernemer zou dat een reden kunnen zijn om met oudere jeugd te werken.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Maret48


    Ik weet niet beter als dat je op je 15de zeker 16 vakken mag vullen,en kranten lopen 13 of 14 jaar

    Zie Cleo hierboven....
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Cleo, is je dochter uiteindelijk gaan bezorgen?

    Mijn dochter kreeg daags na mijn reactie hier een aanbieding voor folders. De wijk beviel me niet, daarom is het niet door gegaan. Vandaag kreeg ze een mailtje voor een krantenwijk. 335 kranten en wat in te vouwen folders. Woensdag kan ze beginnen. Verdiensten: ?0.025 per krant en ?0.0046 per folder. Ze komt rond de 40 ? 50 euro uit per maand. Dat klonk wel goed. Ze heeft net geantwoord met nog vragen rondom opzegtermijn, hoeveelheid folders per week en of ze fietstassen van hen krijgt. Ben benieuwd.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dochter heeft gisteren voor de 2e keer gelopen. 3-3? uur is ze bezig. Gisteravond bleek dat haar salaris is gestort. Het was meer dan gedacht en daar wil ze wel voor afzien Smile Komt er op neer dat ze nog een keer kleedgeld erbij heeft.
Terug naar de lijst