Lampje combi-magnetron is stuk!

Lampje combi-magnetron is stuk! 

Onderwerp van Sann

Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Hier ook een kapot lampje. Alleen is de magnetron ingebouwd en is het verwijderen van de kap niet zo makkelijk.
    Lampje bekijkt het maar.


    Ja, inbouw zal wat lastiger zijn.
    Ik ben ook niet gehecht aan dat lampje trouwens.
    Dat ding zegt vanzelf wel "piep" als het klaar is, met of zonder lampje Smile
  2. quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Ja, inbouw zal wat lastiger zijn.
    Ik ben ook niet gehecht aan dat lampje trouwens.
    Dat ding zegt vanzelf wel "piep" als het klaar is, met of zonder lampje Smile

    Maar als ik iets heb dan moet het het ook doen. Ik kook ook regelmatig melk erin en zonder lampje zit ik in een zwart gat te kijken en is telkens de melk overgekookt.
    Ik weet, ik kan ook gaan uitzoeken hoelang melk moet in de magnetron maar da's weer zoveel moeite en dat vergeet ik ook telkens.
  3. quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Nee, is niet te doen maar voor 700 euro regel ik het voor je Smile
    Bij die van mij is het inderdaad 5 schroefjes en de kap eraf, ik ga er zomaar vanuit dat bij ongeveer iedere magnetron het lampje makkelijk te vervangen is.

    Ik las op internet iemand die een rekening had gehad van ?140
    Voor een lampje!
    Als het een kwestie is van wat schroefjes aan de zijkant dan kan ik het ook nog wel zelf.
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef freedom

    (..).
    Ik weet, ik kan ook gaan uitzoeken hoelang melk moet in de magnetron maar da's weer zoveel moeite en dat vergeet ik ook telkens.


    Zoek het op of test het een keertje.. en schrijf de tijd, vermogen, product op een lijstje en plak dat in de buurt van de magnetron op..Smile
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ow, mijn lampje is nu wel gaan branden....

    Ik begrijp pas nu dat jij, freedom, daadwerkelijk de magnetron lamp kapot heb.. (snap nu ook je opmerking via google)..

    Ik dacht te reageren op de vraag van Sanne.. maar da's al uit 2012....Smile......Smile

    Wat voor type magnetron heb jij dan, freedom?
  6. quote:
    Dit schreef Sander76
    Ow, mijn lampje is nu wel gaan branden....

    Ik begrijp pas nu dat jij, freedom, daadwerkelijk de magnetron lamp kapot heb.. (snap nu ook je opmerking via google)..

    Ik dacht te reageren op de vraag van Sanne.. maar da's al uit 2012....Smile......Smile

    Wat voor type magnetron heb jij dan, freedom?

    Na ha, je bent dus te lokken door als vrouw een technische vraag te stellen?Smile

    Het is een Samsung, en verder wat voor een, ik heb geen idee.
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef freedom

    Na ha, je bent dus te lokken door als vrouw een technische vraag te stellen?Smile

    Tja, niet zo moeilijk hier.. gezien de populatieverdeling, toch? Smile

    Maar nee, reageer volgens mij redelijk sexe onafhankelijk.. als ik denk ergens een bijdrage aan te kunnen leveren of 'zin heb' om en passant wat informatie te zenden..Smile

    [QUOTE]Dit schreef freedom
    [B]
    Het is een Samsung, en verder wat voor een, ik heb geen idee.


    Geen inbouw?
    Maak wat foto's van alle zijde en zet dat hier neer.. misschien weet iemand welke schroeven je moet hebben?
  8. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Sann


    Dat is het punt... Ik zou niet weten hoe ik er bij kan komen.Smile
    Hij zit in de zijwand van de magnetron.

    Heb ik ook dus geen lampje gaat ook al jaren goed!
  9. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    Ik heb een Pelgrim (inbouw) die hetzelfde euvel had. Dat schijn je alleen door een monteur te mogen laten vervangen, beslist niet zelf, en dat was een prijzige aangelegenheid (ik meen iets van ?70,- ofzo, het sloeg echt nergens op, en de prijs zat vooral in het lampje zelf). Ik heb maar besloten dat ik het een volgende keer stuk laat, het licht wat er nu schijnt helpt niet eens echt om te zien hoe bruin een gerecht al is.
  10. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    In iederen gebruiksaanwijzing staat dat je het alleen door de monteur van het betreffnde merk moet laten maken.
    Yeah, right! Doen we!
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ik zou eerst ook ff uitzoeken of het lampje wel 'makkelijk' te koop is.

    Als het een speciaal lampje is dat min of meer alleen bij erkende reparateurs te krijgen valt.. heb je nog een andere klus te klaren..

    ~~~~

    De waarschuwing dat alleen een erkende reparateur aan mag sleutelen zal wel met risicoaansprakelijkheid gekomen zijn..
    Het blijft natuurlijk een stukje radioactief materiaal.

    .. en in bepaalde landen doen ze er soms rare dingen mee..Smile
  12. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Radioactief? Wat voor merk magnetron is dat wel niet?
Terug naar de lijst