Lampje combi-magnetron is stuk!

Lampje combi-magnetron is stuk! 

Onderwerp van Sann

Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Xanxan
    Radioactief? Wat voor merk magnetron is dat wel niet?


    Smile
    De NASA PluSonyium238 waarschijnlijk
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    LOL.. Smile

    Ik heb dit filmpje maar even bekeken.. schooltv over de uitleg van een magnetron.
    Misschien heb je er iets aan, freedom.. (zit helaas geen lampje in..)

    >>LINK<<


    Overigens, als je onderstaand artikel gaat lezen.. en je hecht er waarde aan.. dan repareer je helemaal niks meer en ga je de melk gewoon op het gas warm maken in een pannetje.. Smile

    Voedsel uit de magnetron brengt de gezondheid ernstige schade toe. Dit is in 1989 vastgesteld door de Zwitserse voedingswetenschapper dr. Hans Ulrich Hertel, die al meer dan tien jaar probeert om zijn ontdekking wereldkundig te maken, maar daarin wordt tegengewerkt door de Zwitserse autoriteiten. Intussen krijgt het onderzoek van dr. Hertel meer gewicht, aangezien recente studies eveneens aantonen dat het gebruik van een magnetron schadelijk is voor de gezondheid. En zelfs kan leiden tot de ontwikkeling van kanker.

    ps.. in dit artikel lees ik ook "Als gevolg van destructie en deformatie van voedingsmoleculen ontstaan zogenaamde ?radiolytic compounds?, schadelijke stoffen die niet in de natuur voorkomen."..
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Is een zaklampje een idee??
  4. Ik maak mij totaal niet meer druk over schadelijk of niet. Ik eet en drink wat ik lekker vind en m'n melk wil ik gewoon warm, op fornuis duurt langer dus magnetron. Als ik daardoor 5 jaar korter leef, tja ik weet toch niet wat mijn einddatum is.
  5. quote:
    Dit schreef scar
    Is een zaklampje een idee??

    Nee, ik ben gewoon zo dat als er een lampje in zit dan moet dit lampje het gewoon doen.
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef freedom

    Maar als ik iets heb dan moet het het ook doen. Ik kook ook regelmatig melk erin en zonder lampje zit ik in een zwart gat te kijken en is telkens de melk overgekookt.
    Ik weet, ik kan ook gaan uitzoeken hoelang melk moet in de magnetron maar da's weer zoveel moeite en dat vergeet ik ook telkens.



    Roer jij de melk ook tussendoor?
    Dat doe ik wel altijd, kookt het ook niet over.
    (Met een plastic eierlepeltje van Ikea)
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef freedom

    Nee, ik ben gewoon zo dat als er een lampje in zit dan moet dit lampje het gewoon doen.
    Ja dat heb ik ook.

    Maar als je hem echt niet open krijgt.....
  8. quote:
    Dit schreef scar
    Ja dat heb ik ook.

    Maar als je hem echt niet open krijgt.....

    Ik heb nog een magnetron in de schuur staan alleen is die minder.
  9. quote:
    Dit schreef EllesB



    Roer jij de melk ook tussendoor?
    Dat doe ik wel altijd, kookt het ook niet over.
    (Met een plastic eierlepeltje van Ikea)

    Hu?
    Nee, ik zet het erin, deurtje dicht, druk op de knop en kijk naar dat ronddraaien en luister naar dat gezoem, wordt je rustig van.
    En dan is het de sport om net voordat hij overkookt het deurtje te openenSmile als dat lukt voel ik mij helemaal.... En als dat net niet lukt.......kut!
  10. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Als het bij mij overkookt is het kloteSmile

    Maar dat gebeurd dus niet meer, omdat ik tussendoor roer duhuh.
  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Warme melk Smile
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik drink altijd koffie verkeerd, dan is melk heel lekker.
Terug naar de lijst