Dhl of Tnt pakket versturen?

Dhl of Tnt pakket versturen? 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nee ik blijf bij mijn optie van TNT en de 7 euri.

    Het is en blijft 2 de hands artikelen . Gaan niet lopen miereneuken over 2,75 transport kosten !! Meer of minder.

    Take it or leave it .
    Ben hier makkelijk in . Totaal niet rot bedoeld .

    Er staat ook bieden. Je kan me wel mailen. Maar bod moet wel goed zijn .
    Bij biedingen krijg je meer reacties .
    .
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    nee ik blijf bij mijn optie van TNT en de 7 euri.

    Het is en blijft 2 de hands artikelen . Gaan niet lopen miereneuken over 2,75 transport kosten !! Meer of minder.

    Take it or leave it .
    Ben hier makkelijk in . Totaal niet rot bedoeld .

    Er staat ook bieden. Je kan me wel mailen. Maar bod moet wel goed zijn .
    Bij biedingen krijg je meer reacties .
    .



    Nou ik mierenneuk niet maar ? 2,75 verschil op een pakje vind ik een groot bedrag..,,
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    nee ik blijf bij mijn optie van TNT en de 7 euri.

    Het is en blijft 2 de hands artikelen . Gaan niet lopen miereneuken over 2,75 transport kosten !! Meer of minder.

    Take it or leave it .
    Ben hier makkelijk in . Totaal niet rot bedoeld .

    Er staat ook bieden. Je kan me wel mailen. Maar bod moet wel goed zijn .
    Bij biedingen krijg je meer reacties .
    .


    Ik miereneuk ook niet over zo'n klein bedrag Smile. Ik heb het zo opgelost dat klant 4.95 verzendkosten betaald en ik verstuur het deze keer voor 6.50 via Dhl........ik neem mijn "verlies" van 1.55 Smile. Klant blij, ik blij. Het is maar net hoe je het bekijkt.

    Ik heb ook wel eens met kleding die ik op marktplaats gezet had de vraag gekregen van iemand of het wel ECHT mooie kleding was........toen heb ik terug gemaild dat ze dan beter niet via marktplaats naar kleding kan zoeken als ze zulke vragen gaat stellen Smile
  4. Leeuwin als je nieuwe koopt in de winkel. Ben je duurder uit en nu op mp ben je altyd goedkoper uit ook incl verzend kosten .
    Als ik het zo af kan geven voor 7 euri. Bij TNT
    Ben ik klaar .
    Ik ga niet voor kopende party 2,75 goedkoper. Allerlei toeren uit halen om den DHL punt te vinden wat me uur kost .
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Tsja...discutabel inderdaad...wel of niet naar het station brengen.
    Het feit dat ze reiskosten maakt laat wel zien dat ze serieus geinteresseerd koper is.

    Of ze komt gewoon niet opdagen. Staat Caatje daar met het fietsje .....
  6. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef SSimone


    En wat als ik geen bod plaats, want ik doe dat nooit.
    Ik mail altijd persoonlijk met een voorstel, en vraag vriendelijk of er via DHL verzonden mag worden.
    Ben jij dan zo vriendelijk dat je de moeite wilt nemen via DHL te verzenden?


    Ik zou dat zeker overwegen. Afhankelijk van wat de koop oplevert en wat het mij extra kost om het via dhl te doen.
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    Leeuwin als je nieuwe koopt in de winkel. Ben je duurder uit en nu op mp ben je altyd goedkoper uit ook incl verzend kosten .
    Als ik het zo af kan geven voor 7 euri. Bij TNT
    Ben ik klaar .
    Ik ga niet voor kopende party 2,75 goedkoper. Allerlei toeren uit halen om den DHL punt te vinden wat me uur kost .



    Ik kijk niet voor niks dan bij MP toch??Maar goed hoef ook gelukkig geen zaken met jouw te doen,,Smile
  8. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    Leeuwin als je nieuwe koopt in de winkel. Ben je duurder uit en nu op mp ben je altyd goedkoper uit ook incl verzend kosten .
    Als ik het zo af kan geven voor 7 euri. Bij TNT
    Ben ik klaar .
    Ik ga niet voor kopende party 2,75 goedkoper. Allerlei toeren uit halen om den DHL punt te vinden wat me uur kost .



    Nee PapaDjenna, je bent als je niet uitkijkt helemaal niet altijd goedkoper uit op marktplaats!
    Heel vaak besluit ik toch nieuw te kopen, omdat ik met inclusief verzenden net zo goed lousy laatste euries er bij kan doen, en ik dan nieuw heb met alle voordelen die daar bij horen.

    En daar baal ik dan van, omdat het me dan toch vaak net even te duur is!

    En....jouw hele redenatie van verzendkosten vind ik erg egoistisch... Je bent niet bereid voor 2,75 moeite te doen.
    Voor jou stelt 2,75 het niets voor, het is jouw portomonaie niet nee.
    Maar voor een ander dus WEL.
    Juist voor lage aankoopsprijzen zijn het die 2,75 die het verschil maken, en de aankoop 2e hands wel rendabel maken.

    Geen probleem verder hoor PapaDjenna, je bent daar vrij in.
    En dit soort verkopers vermijd ik gewoon. Smile
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pakket
    quote:
    Dit schreef Boep

    Of ze komt gewoon niet opdagen. Staat Caatje daar met het fietsje .....


    Dat risico loop ik idd Smile
  10. Ik heb hier nog nooit iemand gehad die om DHL vroeg .
    Standaard altyd TNT post .

    Je weet zelf met een bod en de verzend kosten of je duur uit bent of niet !!
    Vind je het duur koop je niet en anders niet zeuren over 2,75 transport .
    Want dat maakt geen verschil .

    Als koper en verkoper weet je dat het tweede hands is en niet volle prijs kan rekenen . Je bent altyd Goedkoper uit als in de winkel .
    Keus is aan je zelf om er wat Bij te leggen en nieuw te kopen .

    Voor sommige verzend kosten kan je het niet zelf halen . En dan wat goedkoper uit zijn als in winkel heb je mooi en leuk Artikel op de kop getikt .
    Koper en verkoper blij !!
  11. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    Ik ga niet voor kopende party 2,75 goedkoper. Allerlei toeren uit halen om den DHL punt te vinden wat me uur kost .

    Mwah, even je postcode in onderstaande link intypen kost je hooguit 10 seconden. Dan heb je de dichtsbijzijnde DHLpunten op een rijtje, zijn die tever weg dan weet je dat en kun je dat aangeven, maar bij mij bleek het punt 500 meter verderop te zitten, tnt echter moet ik helemaal voor naar het dorp...
    DHL punt heeft bovendien ruimere openingstijden.
    >>LINK<<)$%22
Terug naar de lijst