Jennylund hoes

Jennylund hoes 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 3 februari 2013 om 17:06:19

Terug naar de lijst
  1. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Omdat die stoel daar eigenlijk niet staat maar de bank.

    Ik wil eigenlijk een tweezits ektorp erbij en die feautail wegSmile
  2. >>LINK<<


    Misschien willen ze een hoes los verkopen?
  3. quote:
    Dit schreef internetty
    >>LINK<<

    Misschien willen ze een hoes los verkopen?

    Dan blijft de verkoper zitten met ??n komplete fauteuil en ??n kale fauteuil die niet meer is te voorzien van dezelfde hoes... Smile
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Jos

    Dan blijft de verkoper zitten met ??n komplete fauteuil en ??n kale fauteuil die niet meer is te voorzien van dezelfde hoes... Smile



    Nou en?
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef internetty
    >>LINK<<


    Misschien willen ze een hoes los verkopen?



    Mooi Smile
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef internetty
    >>LINK<<

    Daar had ik em gezien ja. Smile
    Maar Dronten is me een beetje te ver.
    Ik hoef niet eens een losse hoes want heb nog geen eens de stoel. Ik wil een Jennylund en vind geen van de huidige hoezen leuk.
  7. quote:
    Dit schreef Malero
    Nou en?
    Dat maakt het restant voor de verkoper minder goed verkoopbaar. De koper dient dan daarnaast twee nieuwe hoezen aan te schaffen bij IKEA. En kopers die graag het aangeboden dessin op beide stoelen willen hebben, zullen niet willen kopen als ze zien dat dit dessin niet meer verkrijgbaar is. Ik schat dus in dat de verkoper dit niet zal doen. Hij zal dan ook met zijn prijs voor het restant omlaag moeten. Maar vragen kan altijd. Wie weet... Smile

    Ik vind trouwens die 150 euro voor deze twee complete fauteuils best een goede deal. Zelfs al ging het mij all??n om de hoezen. Als ik juist die hoezen heel graag wilde hebben, nam ik de fauteuils op de koop toe. Smile
  8. Op marktplaats staan ze bij bosjes.... stoelen, hoezen, bankjes etc, voor een prikkie.

    Ik ben aan 't speuren naar een 2 zits bank en een fauteuil. Bankje zag ik net al staan voor 40 euro!!!!

    quote:
    Dit schreef Boep

    Daar had ik em gezien ja. Smile
    Maar Dronten is me een beetje te ver.
    Ik hoef niet eens een losse hoes want heb nog geen eens de stoel. Ik wil een Jennylund en vind geen van de huidige hoezen leuk.
  9. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Misschien zijn die Featails al 15 of 20 jaar oud dat weet je niet. Hoezen kun je altijd bijkopen
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef cora
    Op marktplaats staan ze bij bosjes.... stoelen, hoezen, bankjes etc, voor een prikkie.


    Maar niet met dit dessin .....

    Maar ik heb al contact met de verkoper hoor want ik vind, net als Jos, het ook een goeie deal. Smile
  11. quote:
    Dit schreef Boep

    Maar niet met dit dessin .....

    Maar ik heb al contact met de verkoper hoor want ik vind, net als Jos, het ook een goeie deal. Smile


    ahhh goed zo! Laat je ff weten of het gelukt is?
  12. Die Jennylunds heb ik hier ook 2 van staan, ook via MP... zitten heerlijk!!
    Inderdaad als je nog niet eens de stoel hebt, is de advertentie een hele mooie !
    Hoop dat het lukt !
Terug naar de lijst