Jennylund hoes

Jennylund hoes 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 3 februari 2013 om 17:06:19

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef cora
    Op marktplaats staan ze bij bosjes.... stoelen, hoezen, bankjes etc, voor een prikkie.

    Ik ben aan 't speuren naar een 2 zits bank en een fauteuil. Bankje zag ik net al staan voor 40 euro!!!!



    deze zeker? Smile

    >>LINK<<

    geen geld toch? met katten zijn dure meubels toch hopeloos Smile
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef cora
    Op marktplaats staan ze bij bosjes.... stoelen, hoezen, bankjes etc, voor een prikkie.

    Ik ben aan 't speuren naar een 2 zits bank en een fauteuil. Bankje zag ik net al staan voor 40 euro!!!!


    Hoe doe je dat toch=

    Als ik kijk op marktplaats is er nooit van leuks en voordeligs te vindenSmile
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef internetty

    Inderdaad als je nog niet eens de stoel hebt, is de advertentie een hele mooie !

    Ja maar een hoes is makkelijker opgestuurd dan een stoel. Smile
  4. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik heb mijn witte hoes gewassen die gaat er morgen weer op. Die vind ik mooier staan bij m'n bank
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Hoe doe je dat toch=

    Als ik kijk op marktplaats is er nooit van leuks en voordeligs te vindenSmile

    Er staan best veel Ektorpbanken op MP maar de meeste vind ik er dan wel uitgewoond uitzien.
    Vraag me bij die advertentie af of het een echte foto van het bankje is of eentje gekopieerd van Ikea. En aangezien je op de achtergrond niks van kamer ziet en ook geen vloer, vemoed ik dat de afbeelding van internet geplukt is.
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Boep

    Er staan best veel Ektorpbanken op MP maar de meeste vind ik er dan wel uitgewoond uitzien.
    Vraag me bij die advertentie af of het een echte foto van het bankje is of eentje gekopieerd van Ikea. En aangezien je op de achtergrond niks van kamer ziet en ook geen vloer, vemoed ik dat de afbeelding van internet geplukt is.


    Nieuwe hoes erom en ze zien eruit als nieuw.
    Ik heb al 11 jaar de 3-zits Ektorp en de grote fauteuil is al 13 jaar oud. Zien er nog prima uit en zitten goed.
  7. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    De kussen zijn wel veranderd van de nieuwe ektorp zitbanken Ik zie als het een oud model is
  8. Ik log in op marktplaats en het eerste wat ik intik in de zoekbalk is gratis, onvoorstelbaar wat mensen zomaar aanbieden voor nop.

    Zit daar niks bij tik ik gewoon wat gegevens in.
    Ik ben nu heftig op zoek naar een 2 zitsbankje met bijbehorende stoel.

    Ik wil graag zo'n ektorp bankje, dus tik ik ektorp in. Ik zoek niet in een bepaalde rubriek maar gewoon op alle rubrieken.
    Ektorp stoelen zie ik vaak voor niks staan, bankje kost een paar tientjes.
    Maarrrrr een aantal jaren geleden zocht ik me gek naar een hoekkeuken. Maar ja, die maten moeten overeenkomen dus dat werd lastig.
    Ik heb toen een advertentie geplaatst; ik zoek een hoekkeuken, magten bladibladibla
    Een paar dagen laten kreeg ik een mail, mensen moesten van hun keuken af want een nieuwe werd binnen 2 dagen geplaatst, ik kon hun keuken krijgen voor niks maar ik moest hem zelf wel ter plekke uit elkaar halen. Zoon en vriend gecharterd, busje gehuurd en ik heb nu een hele mooie keuken incl alle apparatuur.... het kostte me allen de huur voor het busje.

    Tis ff zoeken en geduld hebben

    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Hoe doe je dat toch=

    Als ik kijk op marktplaats is er nooit van leuks en voordeligs te vindenSmile
  9. afspraak maken en even langsgaan. Als het niet in de buurt is even iemand vragen of hij/zij gaat kijken

    quote:
    Dit schreef Boep

    Er staan best veel Ektorpbanken op MP maar de meeste vind ik er dan wel uitgewoond uitzien.
    Vraag me bij die advertentie af of het een echte foto van het bankje is of eentje gekopieerd van Ikea. En aangezien je op de achtergrond niks van kamer ziet en ook geen vloer, vemoed ik dat de afbeelding van internet geplukt is.
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef cora
    afspraak maken en even langsgaan. Als het niet in de buurt is even iemand vragen of hij/zij gaat kijken


    Ik hoef geen bankje. Smile
  11. quote:
    Dit schreef Boep

    Ik hoef geen bankje. Smile

    nou ja, stoel dan ....
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef cora

    nou ja, stoel dan ....

    350 km. rijden om iets te bekijken is wel wat ver. Smile

    Of was het net een aanbod dat jij even voor me gaat kijken?
Terug naar de lijst