niet wasbare bankhoes van IKEA

niet wasbare bankhoes van IKEA 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Oh harmisol, dat vind ik een handig advies.
  2. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Thnx voor alle tips! Heb 'm vanmiddag in de machine gegooid. Wolwasmachine op 30 graden voor speciale stoffen (zoals bijvoorbeeld gordijnen), zonder centrifugeren.

    Hoes eerst in de badkamer laten uitdruppelen, nu hangt 'ie in de keuken op het wasrek.

    Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de hoes droog is! En ben natuurlijk benieuwd naar het resultaat: vlek eruit en hoes niet gekrompen.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Thnx voor alle tips! Heb 'm vanmiddag in de machine gegooid. Wolwasmachine op 30 graden voor speciale stoffen (zoals bijvoorbeeld gordijnen), zonder centrifugeren.

    Hoes eerst in de badkamer laten uitdruppelen, nu hangt 'ie in de keuken op het wasrek.

    Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de hoes droog is! En ben natuurlijk benieuwd naar het resultaat: vlek eruit en hoes niet gekrompen.

    Ik doe de Ikea hoezen altijd nog nat om de bank. Dan trekt hij weer mooi strak.
  4. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Inge65

    Ik doe de Ikea hoezen altijd nog nat om de bank. Dan trekt hij weer mooi strak.


    Direct vanuit de was? Maar certrifugeer jij ze dan wel eerst? Hoes is nu nog flink nat hoor.
  5. Is de hoes niet gekrompen?
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Ik doe de Ikea hoezen altijd nog nat om de bank. Dan trekt hij weer mooi strak.
    En hoe lang kan je er dan niet op zitten? Je kussens worden dan toch nat?
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef miranda1966


    Direct vanuit de was? Maar certrifugeer jij ze dan wel eerst? Hoes is nu nog flink nat hoor.

    Ik centrifugeer ze wel. Kan er idd natuurlijk niet gelijk op zitten.
  8. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Heb 'm inderdaad vochtig weer om het kussen gedaan. Dacht eerst dat 'ie behoorlijk gekrompen was want het was flink duwen en trekken, maar hij zit er nu goed omheen! Is nog niet helemaal droog maar het gaat de goede kant op. Vlek is er helaas niet helemaal uit.

    Denk dat ik ook maar ga sparen voor een extra hoezenset, maar dan hoezen die wel gewassen kunnen worden. Heb al een leuke gezien, paars ;-)
  9. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Nieuwe kopen bij Ikea, de verpakking heel laten en de oude er in doen en retourneren.
  10. quote:
    Dit schreef wendy72
    Nieuwe kopen bij Ikea, de verpakking heel laten en de oude er in doen en retourneren.


    Ik hoop dat je een knipoogsmiley vergeten bent?
  11. quote:
    Dit schreef wendy72
    Nieuwe kopen bij Ikea, de verpakking heel laten en de oude er in doen en retourneren.




    Smile
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ik gebruik HG vlekkenspray, extra sterk.

    Voor de vloerbedekking, de bank ... alles wat van stof is en een vlek op zit.
    Ik ben er heel blij mee.

    (had eerst de lichte vloerbedekking, daarna de hond...Smile)
Terug naar de lijst