Koken voor alleengaanden

Koken voor alleengaanden 

Onderwerp van Annyone

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Annyone zelf op 25 februari 2016 om 17:59:10

Terug naar de lijst
  1. AnnaM
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van AnnaM
    Ja!!! Graag een club. Omdat ik te vaak niet kook ipv wel en omdat motivatie komt met inspiratie. Omdat ik de quiche (succesrecept) ook kan bakken alleen voor mezelf en dan wellicht een keer
    kan ruilen voor iets anders lekkers... ik doe graag mee met een club die wat persoonlijker is dan in vredesnaam maar een 1 persoonsrecept zoeken op het >>LINK<<
    ik ben Anna en heb een voor 1 persoon kook probleem.....(wellicht zelfs eens in de zoveel tijd samen eten of een kook workshop?)
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef AnnaM
    Ja!!! Graag een club. Omdat ik te vaak niet kook ipv wel en omdat motivatie komt met inspiratie. Omdat ik de quiche (succesrecept) ook kan bakken alleen voor mezelf en dan wellicht een keer
    kan ruilen voor iets anders lekkers... ik doe graag mee met een club die wat persoonlijker is dan in vredesnaam maar een 1 persoonsrecept zoeken op het >>LINK<<
    ik ben Anna en heb een voor 1 persoon kook probleem.....(wellicht zelfs eens in de zoveel tijd samen eten of een kook workshop?)

    Smile
    Per eind augustus woon ik weer in de stad, volgens mij redelijk dicht bij jou in de buurt. Smile
  3. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Klinkt gezellig Anna, eens in de zoveel tijd dan ook eten met elkaarSmile
    Nog 1 'waarom' vraag:

    Waarom wonen jullie zo ver weg?Smile
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Evelyne1
    Klinkt gezellig Anna, eens in de zoveel tijd dan ook eten met elkaarSmile
    Nog 1 'waarom' vraag:

    Waarom wonen jullie zo ver weg?Smile

    Dat moet je anders zien. Jij woont ver weg. Smile

    Maar goed, samen eten en koken was een zijstraat want de bedoeling van de club is koken voor ??n.
    Ik herken wel wat Anna schrijft; ik mis de inspiratie en daarom ook de motivatie.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    In de tijd dat je een maaltijd koopt, uit de verpakking haalt en in de magnetron zet kun je ook gewoon iets roerbakken.
    Net so snel en veel lekkerder


    Precies. Ik vind die magnetronmaaltijden ook echt smerig. Ik heb sinds kort een Braun Multigourmet.
    Vorige week moest ik een keer alleen voor mijzelf koken en dan is het superhandig zo'n apparaat waarbij de aardappels en de groenten worden klaargestoomd.
    Snel een paar aardappels geschild en een handjevol sperciebonen gedopt. Stekker in het stopcontact en je hebt er geen omkijken naar en ondertussen had een stukje vlees in de grilpan bereid. Voila.
    Smile
  6. je draadje loopt lekker Annyone Smile
  7. quote:
    Dit schreef AnnaM
    Ja!!! Graag een club. Omdat ik te vaak niet kook ipv wel en omdat motivatie komt met inspiratie. Omdat ik de quiche (succesrecept) ook kan bakken alleen voor mezelf en dan wellicht een keer
    kan ruilen voor iets anders lekkers... ik doe graag mee met een club die wat persoonlijker is dan in vredesnaam maar een 1 persoonsrecept zoeken op het >>LINK<<
    ik ben Anna en heb een voor 1 persoon kook probleem.....(wellicht zelfs eens in de zoveel tijd samen eten of een kook workshop?)


    Leuk idee, dat laatste
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik heb, ondanks thuiswonende puberzoon, ook wel behoefte aan inspiratie. Hij eet liever hele andere dingen dan ik en daardoor zou ik 2 tot 2 x per week best iets voor mezelf willen maken en voor hem iets anders. Maar ja, vaak zijn de porties teveel voor 1 persoon en weggooien is zonde.

    Als zoon er een keer niet is, kost het me ook moeite om het niet te laten bij een soepje, broodje en/of salade. Alhoewel, van de week heb ik quinoa en bulgur gebruikt en dat ging best goed. ?n gezond Smile
  9. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik heb, ondanks thuiswonende puberzoon, ook wel behoefte aan inspiratie. Hij eet liever hele andere dingen dan ik en daardoor zou ik 2 tot 2 x per week best iets voor mezelf willen maken en voor hem iets anders. Maar ja, vaak zijn de porties teveel voor 1 persoon en weggooien is zonde.

    Als zoon er een keer niet is, kost het me ook moeite om het niet te laten bij een soepje, broodje en/of salade.


    Gaat mij net zo eigenlijk
    Meestal koop ik een maaltijdsalade als ik alleen eet, gemakzucht, maar ik vind ze meestal ook erg lekker. En 1x per week een pannetje soep, waar we van eten en wat deels in de diepvries gaat.
  10. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    quote:
    Dit schreef Boep

    Dat moet je anders zien. Jij woont ver weg. Smile

    Maar goed, samen eten en koken was een zijstraat want de bedoeling van de club is koken voor ??n.
    Ik herken wel wat Anna schrijft; ik mis de inspiratie en daarom ook de motivatie.



    Smile,ja, zo kun je het ook zien, ik woon te ver weg!
    Ik mis ,omdat ik nachtdiensten draai, ook inspiratie. Ben dan gewoon die hele week een beetje te duf wanneer ik dan , net uit bed-, een maaltijd moet gaan koken voor mezelf.
  11. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Ja! Top-idee!

    Had het andere draadje al gevolgd, en ook ik doe graag inspiratie op en denk mee natuurlijk.

    Ik zie dat de club er al is, dus ik ga me aanmelden!
  12. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Ohh, club is er nog niet; is een draadje dat ik zie dat in een andere club gestart is waarschijnlijk. Nah, ik wacht in spanning af! ;-)
Terug naar de lijst