wifi of bundel?

wifi of bundel? 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Mb
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Hoe ouder ze worden, des te meer wensen ze hebben.


    Tot ze alles zelf moeten betalenSmile

    Zoon (18) heeft goedkope telefoon uit China en doet maanden met 10 euro beltegoedSmile
  3. Bericht van Jako is op 04-11-2015 om 17:33:35 uur verwijderd door Jako.

    Reden: geen reactie

     
  4. saar-tej
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saar-tej
    Ja abonnement ik heb dat sinds kort voor zoon maar wel te laat
    vorige maand een telefoonrekening van 50 euro
    nu 150 euro
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Hoe ouder ze worden, des te meer wensen ze hebben.
    Wanneer je voor een abo gaat, dan niet langer dan een jaar.

    Ze raken er snel aan gewend.
    Met een 4G toestel gaat internetten razendsnel, sneller dan de meeste WiFi.

    Bellen en sms-en wordt hier nog nauwelijks gebruikt (15 en 17).
    De oudste verbruikt inmiddels 7 Gb data per maand.
    De jongste is gelimiteerd op 500 Gb en maakt dat regelmatig op.



    7GB data per maand? Wat voor abonnement is dat dan wel niet? En hoeveel betaal je daarvoor?
    Lijkt erop dat die zoon dus alles via mobiel internet doet, incl streamen van films/series/muziekvideo's (waarschijnlijk 4g enige methode die snel genoeg is).
    Als mijn dochter dat zou doen zou ze echt instructie krijgen om dat soort dingen via WIFI te doen en niet via 4G. Jammer als ze dan op bepaalde momenten geen serie/muziek kan kijken, maar luisteren is voldoende. En is het enkel muziek streamen (wat dan ook erg veel is) dan zou ik zeggen: zet muziek op het geheugenkaartje van de telefoon en gebruik dat lekker. 7GB... pffff vraag mij echt af wat hij daar dan allemaal mee doet.
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    7GB data per maand? Wat voor abonnement is dat dan wel niet? En hoeveel betaal je daarvoor?
    Lijkt erop dat die zoon dus alles via mobiel internet doet, incl streamen van films/series/muziekvideo's (waarschijnlijk 4g enige methode die snel genoeg is).
    Als mijn dochter dat zou doen zou ze echt instructie krijgen om dat soort dingen via WIFI te doen en niet via 4G. Jammer als ze dan op bepaalde momenten geen serie/muziek kan kijken, maar luisteren is voldoende. En is het enkel muziek streamen (wat dan ook erg veel is) dan zou ik zeggen: zet muziek op het geheugenkaartje van de telefoon en gebruik dat lekker. 7GB... pffff vraag mij echt af wat hij daar dan allemaal mee doet.


    Ze heeft een limiet van 8 Gb p.m plus 500 belminuten/sms.
    Incl. toestel (LG g2) van KPN.
    Omdat we KPN compleet zijn, betaalt ze daar 32,50 p.m. voor.
    Bellen naar KPN nummers (vast en mobiel) is gratis.

    Idd, ze gebruikt nooit Wifi, te traag.
  7. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    quote:
    Dit schreef Linda
    Mijn dochter is een die-hard beller en heel erg aan een mobiel verslaafd . Al jaren een onbeperkt bel abonnement en 5 gig internet. Ook daar komt ze amper mee uit. ze heeft een 4g iphone 5s Silver met verzekeringSmile


    Ik zie jongeren bijna nooit bellen. Alles gaat toch via Wattsapp en andere messengers? Waarom onbeperkt bellen? Smile
  8. Tomtom
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tomtom
    Volgens de site van Vodafone is 2 GB;

    -800 minuten streaming video bekijken of
    -4.000 keer je timeline checken of
    -400.000 WhatsApp berichten sturen of ontvangen of
    -4.000 e-mails lezen of versturen of
    -32.000 foto's met filter versturen of
    -96.000 tweets versturen of bekijken

    Pfffffttttt ..........., hebben die mensen een week van 10 dagen en dan 48 uur per dag of zo?

    Mijn dochter heeft een abo wat elke maand stopt op een betaalde datum. Dan weer opwaarderen met ?12,50 bij Vodafone.
    Ze komt er maandelijks net mee uit en het gaat op aan whatsapp. Ze stuurt een App als ik haar moet bellen. Smile
    Bewust zo gedaan, anders gaat ze (zwaar) over de bundel heen.
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Tomtom


    Pfffffttttt ..........., hebben die mensen een week van 10 dagen en dan 48 uur per dag of zo?



    Wij hebben een stagiaire gehad die constant met haar mobiel op de plee zatSmile

    Ik vraag me af bij kinderen met mobiel abonnement af WIE dat gaat betalenSmile
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Tomtom
    Volgens de site van Vodafone is 2 GB;

    -800 minuten streaming video bekijken of
    -4.000 keer je timeline checken of
    -400.000 WhatsApp berichten sturen of ontvangen of
    -4.000 e-mails lezen of versturen of
    -32.000 foto's met filter versturen of
    -96.000 tweets versturen of bekijken

    Pfffffttttt ..........., hebben die mensen een week van 10 dagen en dan 48 uur per dag of zo?

    Mijn dochter heeft een abo wat elke maand stopt op een betaalde datum. Dan weer opwaarderen met ?12,50 bij Vodafone.
    Ze komt er maandelijks net mee uit en het gaat op aan whatsapp. Ze stuurt een App als ik haar moet bellen. Smile
    Bewust zo gedaan, anders gaat ze (zwaar) over de bundel heen.



    Ik mis Spotify,Tumblr en webbrowsen
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Ik vraag me af bij kinderen met mobiel abonnement af WIE dat gaat betalenSmile

    In mijn geval ga ik dat betalen. Zoon krijgt net als dochter 10 euro te besteden aan de telefoon. In dochter dr geval werd het onb sms-en of onb internet of bundel. Toen zij ging werken, is het telefoongeld gestopt. Zoon krijgt geen keuze. Heeft 175 min/sms en internet via Ziggo spots. Wel abo, terwijl dochter prepaid heeft/had. Abo met plafond, op=op. Zodra zoon gaat verdienen, moet hij de 10 euro aan mij betalen. Gaat zijn foon stuk of wordt ie gejat, dan is het pech en zijn de kosten voor hem.
  12. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef maartje



    Wij hebben een stagiaire gehad die constant met haar mobiel op de plee zatSmile

    Ik vraag me af bij kinderen met mobiel abonnement af WIE dat gaat betalenSmile



    Mijn dochters vorige mobiel is dood in de plee ge?indigd na een meidenfittie
    Het is ook een financi?le ramp maar ik ben een mislukte opvoeder
Terug naar de lijst