wifi of bundel?

wifi of bundel? 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zoon hier heeft telefoon (Huawei G6) met abo 175 (min/sms) voor 10 euro. Internet doet ie via wifi. Hollands Nieuwe.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Ik vraag me af bij kinderen met mobiel abonnement af WIE dat gaat betalenSmile

    In mijn geval ga ik dat betalen. Zoon krijgt net als dochter 10 euro te besteden aan de telefoon. In dochter dr geval werd het onb sms-en of onb internet of bundel. Toen zij ging werken, is het telefoongeld gestopt. Zoon krijgt geen keuze. Heeft 175 min/sms en internet via Ziggo spots. Wel abo, terwijl dochter prepaid heeft/had. Abo met plafond, op=op. Zodra zoon gaat verdienen, moet hij de 10 euro aan mij betalen. Gaat zijn foon stuk of wordt ie gejat, dan is het pech en zijn de kosten voor hem.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Loma
    Zelf ben ik ook op zoek.

    Hollandse Nieuwe: hoor ik geen enthousiaste verhalen over omdat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn, lange wachttijden en 45c per gesprek + gewone belkosten. Dat loopt lekker op als je lang in de wacht staat. Probleemoplossend vermogen is ook treurig.
    Internet wordt ook afgerond naar minimaal 100Kb. Dus ook een app van 5 sec. kost je 100 Kb

    Bliep: bellen gaat buiten de bundel en kost 25c per minuut. Dat loopt gauw in de papieren.
    Simpel is wel handig met dat plafond, maar je zit er 2 jaar aan vast.


    Nou ja, dit zijn zomaar wat van mijn overwegingen, want ik zie door de bomen het bos niet

    Ik heb vrijwel nooit de helpdesk van Hollands Nieuwe nodig, dus ik neem de bereikbaarheid voor lief. Heb ik wel iets dan stuur ik ze een mail en word ik door ze gebeld. Alleen handig bij niet dringende zaken. Als je een bundel hebt is die afronding voor internet lekker belangrijk.... Verder uitermate tevreden, ben al 2 jaar klant en mijn zoon dus recent.

    Dochter heeft Bliep. Minimaal opwaarderen is 10 euro. Daarvoor krijg je gratis belminuten. Bellen gaat daar vanaf. Zelfde geldt voor internet. Als zij een dagje treint zet ze voor 50ct internetbundel aan. Voor 1 euro bel en internet je onbeperkt. Overige dagen wifi. Bliep vind ik op dit moment nog het meest handige eerlijk gezegd, maar zij geven geen telefoons weg. Enige waar je op moet letten is dat je voor 23u de bundel ook weer uit zet, anders loopt het door. Hierdoor ontdekte dochter dat haar geld ineens verdampt was.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    In de trein is toch overal wifi?Smile

    In de boemels niet altijd. En daarbij wil ik niet dat ze daarvan afhankelijk is en voor die 50ct kan ze zich geen buil aan vallen toch?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Die 50 cent niet, maar als ze het vergeet uit te zetten is het echt zonde van het geld.

    Dat was idd zondeSmile
Terug naar de lijst