wifi of bundel?

wifi of bundel? 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik heb prepaid via Hi. Zet hier maandelijks 10 euro op. Ik activeer daarna eindeloos online voor 7,50 en dat is dan 31 dagen geldig. Onbeperkt Mb's, niet zo heel snel, maar voor bijvoorbeeld whatsapp prima. Dit bedrag gaat dan van je beltegoed af, blijft dus zeg maar 2,50 over die ik dan kan gebruiken voor sms en bellen. In praktijk blijft hier dus heel wat van over. Wel opletten dat je na die 31 dagen je internet uitzet (of opnieuw opwaardeert), anders kost het wel heel veel. 2 euro per Mb geloof ik. Heb dit nu ook voor dochter gedaan.
  2. quote:
    Dit schreef boogschutter13
    Ik heb prepaid via Hi. Zet hier maandelijks 10 euro op. Ik activeer daarna eindeloos online voor 7,50 en dat is dan 31 dagen geldig. Onbeperkt Mb's, niet zo heel snel, maar voor bijvoorbeeld whatsapp prima. Dit bedrag gaat dan van je beltegoed af, blijft dus zeg maar 2,50 over die ik dan kan gebruiken voor sms en bellen. In praktijk blijft hier dus heel wat van over. Wel opletten dat je na die 31 dagen je internet uitzet (of opnieuw opwaardeert), anders kost het wel heel veel. 2 euro per Mb geloof ik. Heb dit nu ook voor dochter gedaan.


    Voor 10 euro per maand heb je ook prima abonnementen inclusief 500 Mb, waarom dan toch prepaid?
  3. quote:
    Dit schreef frida_m


    Voor 10 euro per maand heb je ook prima abonnementen inclusief 500 Mb, waarom dan toch prepaid?


    Omdat ik verder wel tevreden ben zo, denk ik. Heb een tijd geleden wel gezocht naar goedkoop abonnement, maar kon het niet echt vinden. Ach, zo gaat het ook.

  4. >>LINK<<

    Ik geloof dat ik neig naar zoiets....

  5. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Kijk nou ook ff naar bliep.nl! Zeer tot tevredenheid van mijn beide dames.

  6. quote:
    Dit schreef Anne1967
    Kijk nou ook ff naar bliep.nl! Zeer tot tevredenheid van mijn beide dames.

    O ja! Wilde ik op werk doen van de week maar browser ondersteunde site niet of zoiets. Sorry!
  7. Loma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loma
    Zelf ben ik ook op zoek.

    Hollandse Nieuwe: hoor ik geen enthousiaste verhalen over omdat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn, lange wachttijden en 45c per gesprek + gewone belkosten. Dat loopt lekker op als je lang in de wacht staat. Probleemoplossend vermogen is ook treurig.
    Internet wordt ook afgerond naar minimaal 100Kb. Dus ook een app van 5 sec. kost je 100 Kb

    Bliep: bellen gaat buiten de bundel en kost 25c per minuut. Dat loopt gauw in de papieren.
    Simpel is wel handig met dat plafond, maar je zit er 2 jaar aan vast.

    Vandaag zag ik dat Tele2 vanaf 1 september een nieuwe abonnementsvorm heeft, met een looptijd van..een maand!
    Je kunt ook elke maand je bundel wijzigen.
    150 bel/SMS + 500MB internet voor 11 euro (bijvoorbeeld)
    Verzendkosten van de kaart vervallen als je hem afhaalt (geloof bij Dixons)
    Ik zit al prepaid bij Tele2, wat prima bevalt, dus ik denk dat daar op overstap.
    Looptijd 1 maand, daar wordt ik blij van.

    Nou ja, dit zijn zomaar wat van mijn overwegingen, want ik zie door de bomen het bos niet
  8. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Heb je al naar simonly van Simyo gekeken?
    Erg goedkoop, per maand aan te passen, en heeft erg goeie (KPN)dekking.
  9. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Zo rond 10 euro per maand bij Simpel.
    Klein abo om te bellen want dat doet ze niet veel en internet voor de whatsappjes als het nodig is.
    Zitten ook smsjes bij.
    Met belplafond en drie nummers ingesteld die ze dan toch nog kan bellen.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Loma
    Zelf ben ik ook op zoek.

    Hollandse Nieuwe: hoor ik geen enthousiaste verhalen over omdat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn, lange wachttijden en 45c per gesprek + gewone belkosten. Dat loopt lekker op als je lang in de wacht staat. Probleemoplossend vermogen is ook treurig.
    Internet wordt ook afgerond naar minimaal 100Kb. Dus ook een app van 5 sec. kost je 100 Kb

    Bliep: bellen gaat buiten de bundel en kost 25c per minuut. Dat loopt gauw in de papieren.
    Simpel is wel handig met dat plafond, maar je zit er 2 jaar aan vast.


    Nou ja, dit zijn zomaar wat van mijn overwegingen, want ik zie door de bomen het bos niet

    Ik heb vrijwel nooit de helpdesk van Hollands Nieuwe nodig, dus ik neem de bereikbaarheid voor lief. Heb ik wel iets dan stuur ik ze een mail en word ik door ze gebeld. Alleen handig bij niet dringende zaken. Als je een bundel hebt is die afronding voor internet lekker belangrijk.... Verder uitermate tevreden, ben al 2 jaar klant en mijn zoon dus recent.

    Dochter heeft Bliep. Minimaal opwaarderen is 10 euro. Daarvoor krijg je gratis belminuten. Bellen gaat daar vanaf. Zelfde geldt voor internet. Als zij een dagje treint zet ze voor 50ct internetbundel aan. Voor 1 euro bel en internet je onbeperkt. Overige dagen wifi. Bliep vind ik op dit moment nog het meest handige eerlijk gezegd, maar zij geven geen telefoons weg. Enige waar je op moet letten is dat je voor 23u de bundel ook weer uit zet, anders loopt het door. Hierdoor ontdekte dochter dat haar geld ineens verdampt was.
  11. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Als zij een dagje treint zet ze voor 50ct internetbundel aan. .


    In de trein is toch overal wifi?Smile
Terug naar de lijst