E mails uitzetten bij favorieten via envelopje

E mails uitzetten bij favorieten via envelopje 

Onderwerp van -caty2


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 28 oktober 2014 om 11:23:39

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Nu het vinkje weer aan.

    Wat gebeurt er...



    Idd zou ik weer mails moeten krijgen, maar bij het plaatsen van de laatste reaktie had ik het vinkje uitstaan en krijg ik weer geen mails binnen.

    Goed kiezen dus.
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Idd zou ik weer mails moeten krijgen, maar bij het plaatsen van de laatste reaktie had ik het vinkje uitstaan en krijg ik weer geen mails binnen.

    Goed kiezen dus.


    Dat word nadenken dan Smile Maar goed het lijkt er op dat de werking van de envelopjes "overruled" word door het nwe systeem. Ik vind dat nog steeds niet handig want die envelopjes hebben nu eigenlijk geen functie meer althans niet de functie die ze hadden en zoals nog steeds beschreven staat.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Dat word nadenken dan Smile Maar goed het lijkt er op dat de werking van de envelopjes "overruled" word door het nwe systeem. Ik vind dat nog steeds niet handig want die envelopjes hebben nu eigenlijk geen functie meer althans niet de functie die ze hadden en zoals nog steeds beschreven staat.



    Als je niet meer reageert in dat onderwerp, doet het envelopje precies wat hij moet doen...
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Als je niet meer reageert in dat onderwerp, doet het envelopje precies wat hij moet doen...


    Ja duh Smile. En nu weer reageren in dat draadje en het envelopje doet niet meer wat die moet doen.........daar ging mijn vraag dus over Smile
  5. saar-tej
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saar-tej
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Ja duh Smile. En nu weer reageren in dat draadje en het envelopje doet niet meer wat die moet doen.........daar ging mijn vraag dus over Smile

    ik wordt er ook flauw van steeds t envelopje aanvinken want voor je het weet heb je
    een x aantal mails van het zelfde onderwerp in je postvak
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef saar-tej

    ik wordt er ook flauw van steeds t envelopje aanvinken want voor je het weet heb je
    een x aantal mails van het zelfde onderwerp in je postvak



    Een regel in je mail maken dat alle mails van OA naar een bepaalde map gaan en dat je die 1x in de zoveel tijd leegt een idee?
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Dit is iets wat opgelost moet worden. Het staat nu op het lijstje.
  8. saar-tej
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saar-tej
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Een regel in je mail maken dat alle mails van OA naar een bepaalde map gaan en dat je die 1x in de zoveel tijd leegt een idee?


    Ik ben verder pc blonT weet echt niet hoe dat moet
    Maar Bart probeert er wat aan te doen!!
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik moet even een beetje testen.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Als ik deze optie gebruik door op het gele envelopje te klikken krijg ik idd geen e mail meer alleen zodra ik weer een reactie in dat betreffende draadje geschreven heb krijg ik wel weer e mails uit dat draadje.

    Bij draadjes waar ik geen e mail wil ontvangen moet ik dus elke keer opnieuw dat envelopje aanklikken na een reactie van mij in dat draadje.

    Ik vind dit best wel onhandig. In de oude versie bleef het kruisje gewoon staan op het envelopje na een eigen geschreven reactie in zo'n draadje.

    Blijft dit zo of is er een ander manier die ik nog niet weet om geen e mail meer te krijgen uit een bepaald draadje?


    ik zou dit zomaar opgelost kunnen hebben. :-)
  11. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef bart


    ik zou dit zomaar opgelost kunnen hebben. :-)


    ok ik ga het uitproberen Smile
  12. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef bart


    ik zou dit zomaar opgelost kunnen hebben. :-)


    idd het werkt weer als vanouds Smile
Terug naar de lijst