E mails uitzetten bij favorieten via envelopje

E mails uitzetten bij favorieten via envelopje 

Onderwerp van -caty2


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 28 oktober 2014 om 11:23:39

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Als je een reaktie schrijft, staat er net onder de smiley's en "bestand laden" het vinkje bij "Hou me per mail op de hoogte van nieuwe reakties". Die kun je ook uitvinken vlak voordat je verstuurt.

    Helaas zal dat bij iedere reaktie moeten op het moment dat je van die topic geen reakties wilt ontvangen.

    Je kan het ook andersom doen: standaard alle mails uitzetten, maar alleen bij topics wat jij belangrijk vindt de emails aanzetten door het vinkje aan te zetten. Zit nu te bedenken dat als je daarna reageert zonder het vinkje aan te zetten of dan de emails weer uitgaan.

    Even testen.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Maar via je favorieten kan je ook zie of er gereageerd is. Bij sommige draadjes zou je overstelpt worden met mails.


    Dat maakt bij mij niet uit. Ik heb een regel in outlook ingesteld dat alle mails van OA naar een bepaalde map gaan, behalve de pb mails en mailingen.
    Die kan ik dus in 1x allemaal verwijderen zonder bang te zijn dat ik belangrijke geen-OA mails kwijt raak.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Dan zou je dus ook alle emails uit kunnen zetten en bij de draadjes waarvan je wel een email wil krijgen,
    Hou me per email op de hoogte van nieuwe reacties.
    aanvinken.



    Precies.

    Ik heb nu bij mij de emails standaard uitgezet. Ga deze reaktie nu plaatsen met nog steeds uit, dat klopt, volgende reaktie zet ik het vinkje aan. Kijken wat dan gebeurd.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Nu het vinkje weer aan.

    Wat gebeurt er...
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Nu het vinkje weer aan.

    Wat gebeurt er...



    Idd zou ik weer mails moeten krijgen, maar bij het plaatsen van de laatste reaktie had ik het vinkje uitstaan en krijg ik weer geen mails binnen.

    Goed kiezen dus.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Dat word nadenken dan Smile Maar goed het lijkt er op dat de werking van de envelopjes "overruled" word door het nwe systeem. Ik vind dat nog steeds niet handig want die envelopjes hebben nu eigenlijk geen functie meer althans niet de functie die ze hadden en zoals nog steeds beschreven staat.



    Als je niet meer reageert in dat onderwerp, doet het envelopje precies wat hij moet doen...
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef saar-tej

    ik wordt er ook flauw van steeds t envelopje aanvinken want voor je het weet heb je
    een x aantal mails van het zelfde onderwerp in je postvak



    Een regel in je mail maken dat alle mails van OA naar een bepaalde map gaan en dat je die 1x in de zoveel tijd leegt een idee?
Terug naar de lijst