Zwevend bureau

Zwevend bureau 

Onderwerp van kaatje

Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Wat wordt de functie van die plank / bureau?


    Bureau. Voornamelijk gamen (laptop) en het is ook de bedoeling dat er vaker boven geleerd gaat worden i.p.v. beneden.
  2. quote:
    Dit schreef kaatje


    Bureau. Voornamelijk gamen (laptop) en het is ook de bedoeling dat er vaker boven geleerd gaat worden i.p.v. beneden.


    Is een bureau op wieltjes dan geen optie? Steviger dan een plank en gemakkelijk even ergens heen te rollen als er een logeetje komt.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Zoon kennende is dat niet zo verstandig (adhd) en de kamer is eigenlijk ook te klein om een bureau te verplaatsen.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Die plank van de Ikea ziet er op zich wel goed uit, maar ik zou er wel iets van een paar poten met een scharnier eronder maken. Zodanig dat de tafel weggeklapt kan worden, maar wel stevig staat als hij gebruikt wordt. Tieners kennende komt een hoop gewicht op het uiteinde te staan van de plank. En zoals Hightower al zegt: daarmee heb je echt wel kans dat hij uit de muur getrokken wordt.
  5. Fantamas
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fantamas
    Ik heb ook zo,n IKEA ding voor mijn zoon, die trekken ze dus gewoon van de muur, ze gaan erop leunen. Dus bij 80 cm uitsteek zeker poten gebruiken! Al of niet inklapbaar
  6. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Wat heb ik een braaf kind dan, gaat hier al jaren goed.
    Of zou dat van die keilbouten toch niet zo stom zijn geweest?Smile
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je hebt voor het zwaardere werk speciale plankdragers/railsysteem. Ik heb daar bijv. mijn magnetron op staan in de keuken en er boven schapjes voor boeken. De dubbele plankdragers kun veel gewicht hebben. Belangrijkste is dat je de dragers die aan de muur zitten goed bevestigd. In mijn oude huis was mijn boekenkast van dit systeem. Boeken zijn best zwaar, nooit van de muur gekomen. >>LINK<< De diepste drager is 60cm
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Is een hoogslaper met daaronder een bureau geen optie?

  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Ik heb bij Multimate advies gevraagd. Ze hebben daar hoeksteunen die eventueel ook inklapbaar zijn en veel gewicht kunnen dragen. De plank wordt nu zelfs 120 cm en 50 cm diep, dus met 3 van de steunen moet het lukken.

    @Twelve: de plafonds zijn hier helaas net wat te laag voor een hoogslaper Smile
  10. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef kaate e
    Ik heb bij Multimate advies gevraagd. Ze hebben daar hoeksteunen die eventueel ook inklapbaar zijn en veel gewicht kunnen dragen. De plank wordt nu zelfs 120 cm en 50 cm diep, dus met 3 van de steunen moet het lukken. Smile


    De steunen waren het probleem toch niet.
    Het probleem is toch dat de muur van gips is Smile
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef -able


    De steunen waren het probleem toch niet.
    Het probleem is toch dat de muur van gips is Smile


    Nee hoor, dat heb ik nergens gezegd.
  12. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Wij hebben hier bij beide jongens een heel lang blad. Het blad zit aan twee kanten aan de muur vast, aan een lange en aan een korte kant, er zit een poot onder. De poot zit in de hoek waar het blad niet aan de muur vast zit. Het blad zo lang gehouden en de poot zover weg, dat er tussen muur waar bureau opzij vast zit maar geen poot en de plaats waar wel een poot zit, genoeg ruimte voor een logeermatras is. Bladen zijn 70 en 80 cm diep. 80 cm is een ideale diepte, 70 cm hebben we gedaan omdat de kamer anders te smal wordt, maar is nog steeds diep genoeg.
Terug naar de lijst