Nuon blijven loont - wie heeft zich al aangemeld ?

Nuon blijven loont - wie heeft zich al aangemeld ? 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Ik hoor dat sloop de crisis enorm gesponseerd is door de bedrijven waar ze je naar doorverwijzen, kortom verre van objectief.

    Ik ben Nuon blijven loont aangegaan.
    Wat ik zie, zit ik nergens aan vast qua opzegtermijn o.i.d. Alleen in het lopende contractjaar dat ik toch weg ga bij Nuon krijg ik dan de opgebouwde korting niet.
    Het voelt voor mij ook als heel veel adm. handelingen( vooral van Nuon) over iets wat ze zo aan iedere klant kunnen geven.
    Alleen, dat is hetzelfde met het spaarprogramma van ze, er zijn heel veel klanten die zich niet aanmelden, en daardoor houdt nuon alsnog geld in z'n zak.

    Ik heb ook moeite met het uitzoeken wat beter en goedkoper is en hierover gaan bellen. Het gaat niet alleen om de energietarieven maar ook alle andere kosten die bij energie- en gaslevering in rekening gebracht worden. Het is zo ondoorzichtig en het is bij een ander toch maar afwachten wat de totale jaarrekening wordt.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef ina-s
    ik ben me ook aan het orienteren volgens sloop de crisis kan ik in mijn situatie ruim 240 euro per jaar
    besparen.
    ik moet dan overstappen naar nederlandse energie maatschappij en dan denk ik gelijk zou het wel goed gaan
    enzo. maandag toch maar eens nuoun bellen of ze iets voor mij kunnen betekenen of dat ik anders overstap.
    mijn maand is soms langer dan mijn inkomen dus 240 euro per jaar lijkt me wel wat.

    eerder gelezen dat je dat sloop de crisis beter niet kan volgen. Die site wordt gesponsord door de NEM. Je kan ook via consumentenbond mee doen aan energie veiling
  3. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    Vorig jaar via Sloop de crisis me aangemeld voor de energie-aanbieding. Inderdaad bij NEM.
    Ik moet de jaarafrekening nog krijgen, maar hun maandtarief (afgesteld op mijn verbruik van het jaar daarvoor) is al 40 euro per maand lager (stroom plus gas).
    Gezien de winter en zomer die we hebben gehad, denk ik niet dat ik veel bij zal hoeven te betalen.

    Nu het jaar bijna om is kreeg ik van mijn vorige leveranciers aanbiedingen:
    Van Nuon inderdaad dit "blijven loont".. Ik heb dat serieus overwogen (omdat ik toch her en der negatieve verhalen over de NEM lees), maar twijfelde erg (niet altijd goede ervaringen met Nuon en hun contracten in het verleden).
    Na dit draadje tot zover te hebben gevolgd en de link te hebben gelezen, weet ik dat het geen Nuon gaat worden,
    Dus bedankt voor dit draadje ;-)

    Van Eneco kreeg ik het aanbod een gratis Toon of 100 euro korting....
  4. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    Ik wil wel overstappen maar kan eigenlijk alleen maar voor electra. Ik heb stadsverwarming en dat bied voor zover ik kan zien alleen cogas aan.


    Ik zit wel heel erg met mijn gasrekening. Wij gebruiken alleen gas om te kopen. Verbruik ongeveer 25 euro per jaar, de jaarafrekening is echter ruim 150 omdat er vastrecht e.d. allemaal nog overheen komt. Ik betaal dus ruim 5 keer zoveel voor gas. Afsluiten kan niet volgens de cogas dan slopen ze alles er uit en dat kost 350...dan nog een nieuwe groep aanmaken om elektrisch of halogeen o.i.d. aan te schaffen. Ben dan ruim 700 in het totaal verder. Ik baal er stevig van..
  5. Nobody
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nobody
    Vorige maand weer terug gegaan naar Nuon voor een jaar. Een mooi aanbod: energie voor de helft van de prijs.
    Daarna zal ik wellicht weer overstappen.
  6. Ook aangemeld vorige week, gebeld en het scheelt toch wel 10% per maand. Ik heb nu ook al een scherpe prijs vind ik.
    Betaal nog geen 100 euro per maand voor gas en licht. (woon in een ruim rijtjeshuis en de verwarming staat op 21)
  7. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Ik had ook zo'n aanbieding. Ik hop elk jaar van energieleverancier naar energieleverancier. Sta nergens op een blacklist of zo.
    Ik ga gewoon elk jaar naar >>LINK<< (en let op daar staat ook meestal een advertentie bovenaan die niet de goedkoopste is)
    Op hun website vul ik de schatting in van mijn laatste jaarafrekening en dan zijn voor mij de NEM en OXXIO een no go.

    Kies ik de goedkoopste als het maar geen NEM en OXXIO is meld me aan via de website en dan heb ik weer een andere energieleverancier.
  8. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    Op die site zie ik dat Budget Energie de goedkoopste is en een welkomstpremie geeft van 195 euro.
    Iemand hier ervaringen mee?
  9. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Annyone
    Op die site zie ik dat Budget Energie de goedkoopste is en een welkomstpremie geeft van 195 euro.
    Iemand hier ervaringen mee?



    Wel met welkomstpremie's niet met budgetenergie,

    Als ze die achteraf verrekenen met de jaarafrekening hoef ik er geen met een welkomstpremie.
    Trekken ze die van het maandelijkse voorschot af of krijg ik die na een maand of 2 verrekend dan vind ik het prima.

    Greenchoice heb ik ook al gehad en die is maar een paar euro duurder.
    Voordeel daarvan is dat de prijs de prijs is en niet min welkomstpremie.
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Je kan altijd bellen om te vragen naar de huidige korting, mijn collega was al jaren lid van voetbal intl en die kreeg ook korting.

    NEM schijnt niet goed te zijn, administratief gezien.
  11. Ik heb me vandaag ook aangemeld bij Nuon voor blijven loont. Ben niet van plan over te stappen, te veel gedoe.
  12. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    Nuon is het slechtste bedrijf waar ik de afgelopen jaren mee te maken heb gehad.
    Als ik eraan denk word ik opnieuw boos. Smile
    Ik ging een beetje stroom terugleveren. Want ik had een paar zonnepaneeltjes gekocht.
    Hierna is het nooit meer goedgekomen met hun administratie.
    Allerlei eindafrekeningen die niet klopten.
    Liegende medewerkers. Uren aan de telefoon. Mails die niet beantwoord werden..
    Need I say more...?

    NOOIT MEER NUON
Terug naar de lijst