Nuon blijven loont - wie heeft zich al aangemeld ?

Nuon blijven loont - wie heeft zich al aangemeld ? 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik kreeg een colporteur aan de deur van NUON. Zij vertelde mij dat ik 24% per maand zou gaan besparen. Dat is een hoop geld. Wat mij opviel was dat er niet eerst een offerte kon worden opgemaakt, maar dat ik meteen een contract moest ondertekenen en alleen de twee weken bedenktijd van de colportagewet kreeg. Raar, maar het scheelde een hoop geld per maand. Bij navragen en uitzoeken bleek ik dus 6 euro per maand meer gaan betalen bij NUON blijven loont dan bij mijn huidige leverancier..... Direct NUON afgezegd. Half uur in de wacht gehangen, voordat je iemand te spreken krijgt.... om vervolgens weer verkooppraatjes aan te moeten horen. Nuon Blijven Loont.... niet voor mij.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je moet sowieso nooit met colporteurs in zee gaan. Is nooit in jouw voordeel altijd in dat van de colporteur/organisatie.
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef malva

    Ik ben Nuon blijven loont aangegaan.
    Wat ik zie, zit ik nergens aan vast qua opzegtermijn o.i.d. Alleen in het lopende contractjaar dat ik toch weg ga bij Nuon krijg ik dan de opgebouwde korting niet.
    Het voelt voor mij ook als heel veel adm. handelingen( vooral van Nuon) over iets wat ze zo aan iedere klant kunnen geven.
    Alleen, dat is hetzelfde met het spaarprogramma van ze, er zijn heel veel klanten die zich niet aanmelden, en daardoor houdt nuon alsnog geld in z'n zak



    Wat jij zegt, dat je eigenlijk nergens aan vast zit, dat klopt volgens mij ook.
    maar het feit dat ze er een contract van maken, dat melden aan je, je krijgt er een brief over, en je kunt evt. binnen 14 dagen annuleren.
    dat alarmeert iets bij mij, geeft me geen fijn gevoel.

    Ik vind het een hoop gebakken lucht om het maar eens een naam te geven.
  4. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Wat jij zegt, dat je eigenlijk nergens aan vast zit, dat klopt volgens mij ook.
    maar het feit dat ze er een contract van maken, dat melden aan je, je krijgt er een brief over, en je kunt evt. binnen 14 dagen annuleren.
    dat alarmeert iets bij mij, geeft me geen fijn gevoel.

    Ik vind het een hoop gebakken lucht om het maar eens een naam te geven.


    Heb ik ookSmile
    Alleen ik ga er nu geen energie in steken om uit te zoeken en over te stappen, dus is het voor nu( voor mij) handig om dit superbureaucratische contract waar eigenlijk niets in staat aan te gaan.
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Haha Smile me too.

    Goede vriend van me (ook bij NUON) heeft nu nog een vast contract, maar dat loopt binnenkort af, hij gaat het allemaal bestuderen,
    daar is hij heel goed in ! (gestructureerd als hij is Smile.

    We hebben afgelopen zaterdag afgesproken dat ie het dan aan mij uitlegt, vindt ie leuk, hij is docent Smile, en ik mag van zijn research gebruik maken,

    En hij is weer blij met alle leuke interessante boekjes die ik voor hem op de kop tik...

    Smile

    Voorlopig even ogelost Smile
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Nuon blijven......
    Ik ben al 20 jaar klant van nuon, ,maar om van de oplopende
    korting te kunnen profiteren moet ik een nieuw contract met ze afsluiten,
    want het is niet mogelijk om korting te geven bij mijn bestaande contract.

    Smile echt, ik begrijp het niet.
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Nuon blijven......
    Ik ben al 20 jaar klant van nuon, ,maar om van de oplopende
    korting te kunnen profiteren moet ik een nieuw contract met ze afsluiten,
    want het is niet mogelijk om korting te geven bij mijn bestaande contract.

    Smile echt, ik begrijp het niet.



    huh wat raar, ik ben ook al zeker 20 jaar sponsor van de NUON

    Ik heb wel bij uiteengaan van ex, het contract op mijn naam genomen, kan daar wellicht onduidelijkheid over zijn..

    goed moment, om eens verder rond te kijken misschien, is niet klantvriendelijk
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Nuon blijven......
    Ik ben al 20 jaar klant van nuon, ,maar om van de oplopende
    korting te kunnen profiteren moet ik een nieuw contract met ze afsluiten,
    want het is niet mogelijk om korting te geven bij mijn bestaande contract.

    Smile echt, ik begrijp het niet.


    Wat stom! Smile Toen ik afgelopen jaar belde om te melden dat ik overwoog over te stappen, kon ik een korting krijgen, maar dan ging ik wel een jaarcontract aan. Vond ik geen probleem. Echter nu ze zelf met deze actie komen, is het te zot voor woorden dat je als bestaande klant weer een nieuw contract met ze moet afsluiten. Smile Toch maar weer eens over overstappen nadenken (maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet Smile)
  9. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Carlita



    huh wat raar, ik ben ook al zeker 20 jaar sponsor van de NUON

    Ik heb wel bij uiteengaan van ex, het contract op mijn naam genomen, kan daar wellicht onduidelijkheid over zijn..

    goed moment, om eens verder rond te kijken misschien, is niet klantvriendelijk



    Na het overlijden van Arthur wilde ik het contract op mijn naam laten zetten, daar moest ik 60 euro administratiekosten voor betalen bij Nuon.
    Dat heb ik dus maar laten zitten en nog een paar jaar heeft de Nuon onder zijn naam gestaan.
    Vorig jaar kon ik kosteloos de naam laten veranderen.

    Ik ga ze eens bellen.
  10. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    Even rekenen hoeveel voordeel je krijgt......

    Stel je verbruik is 3000 kWh per jaar x ? 0,08 (stroomprijs zonder belastingen, want hierop krijg je korting) is ? 240,00
    na 2 jaar 10% korting is ? 24,00 per jaar.

    Ofwel ? 2,00 per maand.

    Ik ben niet onder de indruk. Ondertussen geen korting op GAS.

    Veel lawaai van NUON maar weinig echt voordeel.
  11. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Zo lijkt het wel, idd gebakken lucht, maar even geen zin / tijd er verder energie in te steken...
  12. quote:
    Dit schreef paul1964
    Even rekenen hoeveel voordeel je krijgt......

    Stel je verbruik is 3000 kWh per jaar x ? 0,08 (stroomprijs zonder belastingen, want hierop krijg je korting) is ? 240,00
    na 2 jaar 10% korting is ? 24,00 per jaar.

    Ofwel ? 2,00 per maand.

    Ik ben niet onder de indruk. Ondertussen geen korting op GAS.

    Veel lawaai van NUON maar weinig echt voordeel.


    Dat had ik ook al geconstateerd. Maar omdat ik toch gewoon wil bijven, heb ik dit kleine voordeel toch maar meegepakt.
Terug naar de lijst