mobiel abonnement

mobiel abonnement 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dan dus naar Simpel. Kun je ook een plafond instellen.
  2. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Het internetten is meestal het duurste. Ik zelf ben heel tevreden over Telfort, maar het goedkoopste abonnement is toch nog ? 13,00. >>LINK<<

    Met internetten kun je niet over je bundel heen en je krijgt 2 keer per maand een sms met je stand. De service vind ik heel goed.

    Voor mijn dochters abonnement betaal ik slechts ? 6, maar dat is zonder internet. Tegenwoordig hebben ze bijna overal wiffi, zelfs in de bus. Met combivoordeel wordt je bundel verdubbeld, dat is mooi meegenomen.
    15 jan '15 - 21:26:59 / 15 jan '15 - 21:39:23
  3. CoDe
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van CoDe
    De puber hier in huis heeft ook Hollands Nieuwe. En wij hebben geen problemen. Inmiddels is hij met zijn tweede (jaar)contract bezig.

    Hij heeft nu Sim Only 550 12 maanden voor 12 euro per maand. Wij hebben hiervoor gekozen omdat de prijs redelijk is en er geen losse extra bundels nodig zijn als je die niet wilt . Hij belt en sms't ook niet veel en bij de meeste providers krijg je meestal bundels met bellen en zo die hij niet gebruikt. Van het maand bedrag kun je alles doen (bel/sms/internet).Ook is het tegoed nog 3 maanden houdbaar.
    Hij heeft een eigen mobiel gekocht zodat die kosten niet in het abonnement zitten. Dat vond ik handiger omdat het nu zijn eigen toestel is en hij er voorzichtiger mee omgaat. en je niet alsnog aan maandelijkse (hoge) kosten vast zit
    Hij heeft eigenlijk altijd voldoende aan dit abonnement, alleen in de zomervakantie had hij op de camping een waardeloze wifi verbinding en had hij wat meer nodig voor op internet. Dit kan je dan makkelijk eenmalig aanvullen.

    Succes met jullie keuze!
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef tineke69
    Daar ben ik dus bang voor dat je een abonnement aangaat en bij problemen is de klantenservice moeilijk te bereiken. Ik wil ook niet achteraf nog rekeningen krijgen als hij over een bepaald limiet is.


    >>LINK<<

    Tele2 sim only heb ik voor zoon, kun je zelf bundel samenstellen, goede service en geen extra rekening bij overschrijding limiet maar een waarschuwing dat de snelheid van internet omlaag gebracht gaat worden bij overschrijding van MB limiet.
  5. Mirjam
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mirjam
    quote:
    Dit schreef -caty2


    >>LINK<<

    Tele2 sim only heb ik voor zoon, kun je zelf bundel samenstellen, goede service en geen extra rekening bij overschrijding limiet maar een waarschuwing dat de snelheid van internet omlaag gebracht gaat worden bij overschrijding van MB limiet.


    Hier ook Tele2 Sim only, en goed bereikbaar als er wat is (wijziging of zo), ik ben heel tevreden
  6. zoon heeft hier ook een abbo bij hollands nieuwe, kon het bij verlengen opwaarderen naar 1000mb, bellen en sms doet hij vrijwel niet, totaal 13,- per maand
  7. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    Ben al een jaar bij Symio.. maakt gebruik van het KPN netwerk, dus bereikbaarheid is goed. Bedrag per maand is makkelijk aan te passen.
    Ik ben erg tevreden.
  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Een bijbaantje om bij te dragen aan een mobiel abo?

    Mijn meiden hebben echt niet genoeg aan 200 - 300 Mb per maand, ondanks de Wifi.

    De oudste verbruikt tussen de 8 en 10 Gb pm.

    Pubers doen alles via internet, bellen en sms-en is er niet meer bij.
  9. quote:
    Dit schreef Annyone
    Ben al een jaar bij Symio.. maakt gebruik van het KPN netwerk, dus bereikbaarheid is goed. Bedrag per maand is makkelijk aan te passen.
    Ik ben erg tevreden.

    een prepaid dus ?!

    gebruik je ook internet veel ?
    en hoeveel ben je dan ongeveer kwijt ?



    ik gebruik sinds een aantal maanden ook symio

    had altijd nog een simpele Nokia
    maar op mijn verjaardag kreeg ik van de kinderen een samsung smartphone
    dus nu wil ik hem ook gebruiken voor internet
    vandaar mijn vragen
  10. Morpho
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Morpho
    Ik had altijd abo van rond de 30/35 euro per maand, wat ik best zonde vond, en heb nu sinds een half jaar Simyo prepaid
    Ik zet er nu iedere maand 10 euro op en daarvan gaat 7 euro naar internetbundel, en dat is voor mij blijkt nu voldoende.
    Goed op letten Joop dat je foto's laden en updates etc doet als je via WIFI verbonden bent ( kun je zo instellen)



    quote:
    Dit schreef joop1

    een prepaid dus ?!

    gebruik je ook internet veel ?
    en hoeveel ben je dan ongeveer kwijt ?



    ik gebruik sinds een aantal maanden ook symio

    had altijd nog een simpele Nokia
    maar op mijn verjaardag kreeg ik van de kinderen een samsung smartphone
    dus nu wil ik hem ook gebruiken voor internet
    vandaar mijn vragen
  11. quote:
    Dit schreef Carla-S
    Een bijbaantje om bij te dragen aan een mobiel abo?

    Mijn meiden hebben echt niet genoeg aan 200 - 300 Mb per maand, ondanks de Wifi.

    De oudste verbruikt tussen de 8 en 10 Gb pm.

    Pubers doen alles via internet, bellen en sms-en is er niet meer bij.



    bellen kunnen ze sowieso gratis doen via Messenger faceboook!
  12. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Een bijbaantje om bij te dragen aan een mobiel abo?




    Hij heeft inderdaad sinds kort een bijbaantje en wilde ook mee betalen aan een abonnement. Er wordt tegenwoordig ook niet meer gebeld, dus hij heeft niets aan beltegoed.
    Alvast bedankt voor de vele tips, hier kan ik iets mee! Soms zie je door de bomen het bos niet meer....
Terug naar de lijst