mobiel abonnement

mobiel abonnement 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    Hier heeft dochter ook Hollandse Nieuwe, 275 min/sms/mb en 500 mb internetbundel voor 12 of 13 euro per maand (ik zou moeten checken om te kijken of het nu 12 of 13 euro is). Hollandse Nieuwe heeft voor mij echt een aantal voordelen: internet gaat eerst af van de 500 Mb internetbundel, als ze daar niet genoeg aan heeft (maar dat heeft ze meestal wel) dan gaat extra internetverbruik af van de 275 min/sms/Mb. Aangezien ze amper smst en belt, houdt ze altijd over. Tegoed gaat dan gewoon mee naar de volgende maand en is niet weg.

    Tegelijkertijd kan ze niet over haar limiet heen, mocht ze meer gaan verbruiken, dus geen risico voor mij van onverwacht hoge rekeningen. In dat geval geldt voor mij gewoon trouwens: "op is op, wacht maar tot de volgende maand". Maar nogmaals, dat is nog nooit voorgekomen, uitgezonderd een keer in het begin toen haar internetinstellingen niet goed stonden en ze thuis op haar mobiele abbo zat te internetten i.p.v. op de wifi. Daarna is dat nooit meer gebeurd. En mocht het per ongeluk toch nog eens gebeuren, dan kan ik altijd nog eenmalig extra tegoed voor haar bijkopen, als ik dat nodig zou vinden.

    Wat ik ook een voordeel vond, was dat ik voor haar geen aparte bundels voor het buitenland hoefde aan te schaffen toen ze afgelopen zomer voor het eerst in het buitenland op scoutingkamp was. Verbruikskosten gingen gewoon van haar reguliere bundels af, ok? wel tegen buitenlandtarief, (maar niet tegen extreem hoge kosten) maar ze heeft haar telefoon daar toen alleen gebruikt om mij af en toe een sms-je te sturen en/of even te bellen op het moment dat ze van het scoutingterrein af waren, want op dat terrrein zelf had ze geen bereik.

    Nadeel van HN is inderdaad wel de slechte telefonische bereikbaarheid van de klantenservice, heb ik afgelopen zomer gemerkt toen ik hen een vraag wilde stellen over dat verbruik in het buitenland. Ik kon mijn vraag alleen per e-mail stellen en tegen de tijd dat ik antwoord kreeg, was mijn dochter al op scoutingkamp. Verder gelukkig nooit contact op hoeven nemen met de klantenservice, dus ik weeg dat nadeel maar af tegen alle voordelen...Smile
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Een bijbaantje om bij te dragen aan een mobiel abo?

    Mijn meiden hebben echt niet genoeg aan 200 - 300 Mb per maand, ondanks de Wifi.

    De oudste verbruikt tussen de 8 en 10 Gb pm.

    Pubers doen alles via internet, bellen en sms-en is er niet meer bij.

    Dan streamen ze ook veel via 3G, youtube enzo. Mijn 2 pubers hebben beiden geen internetbundel. Dochter heeft dus Bliep en zet 3G alleen aan als het nodig is. Zoon heeft goedkoop abo van HN en geen internet (10 euro incl telefoon). Wil hij internet dan zal hij zelf moeten bijdragen.
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Claudia
    Hier heeft dochter ook Hollandse Nieuwe, 275 min/sms/mb en 500 mb internetbundel voor 12 of 13 euro per maand (ik zou moeten checken om te kijken of het nu 12 of 13 euro is). Hollandse Nieuwe heeft voor mij echt een aantal voordelen: internet gaat eerst af van de 500 Mb internetbundel, als ze daar niet genoeg aan heeft (maar dat heeft ze meestal wel) dan gaat extra internetverbruik af van de 275 min/sms/Mb. Aangezien ze amper smst en belt, houdt ze altijd over. Tegoed gaat dan gewoon mee naar de volgende maand en is niet weg.

    Tegelijkertijd kan ze niet over haar limiet heen, mocht ze meer gaan verbruiken, dus geen risico voor mij van onverwacht hoge rekeningen. In dat geval geldt voor mij gewoon trouwens: "op is op, wacht maar tot de volgende maand". Maar nogmaals, dat is nog nooit voorgekomen, uitgezonderd een keer in het begin toen haar internetinstellingen niet goed stonden en ze thuis op haar mobiele abbo zat te internetten i.p.v. op de wifi. Daarna is dat nooit meer gebeurd. En mocht het per ongeluk toch nog eens gebeuren, dan kan ik altijd nog eenmalig extra tegoed voor haar bijkopen, als ik dat nodig zou vinden.

    Wat ik ook een voordeel vond, was dat ik voor haar geen aparte bundels voor het buitenland hoefde aan te schaffen toen ze afgelopen zomer voor het eerst in het buitenland op scoutingkamp was. Verbruikskosten gingen gewoon van haar reguliere bundels af, ok? wel tegen buitenlandtarief, (maar niet tegen extreem hoge kosten) maar ze heeft haar telefoon daar toen alleen gebruikt om mij af en toe een sms-je te sturen en/of even te bellen op het moment dat ze van het scoutingterrein af waren, want op dat terrrein zelf had ze geen bereik.

    Nadeel van HN is inderdaad wel de slechte telefonische bereikbaarheid van de klantenservice, heb ik afgelopen zomer gemerkt toen ik hen een vraag wilde stellen over dat verbruik in het buitenland. Ik kon mijn vraag alleen per e-mail stellen en tegen de tijd dat ik antwoord kreeg, was mijn dochter al op scoutingkamp. Verder gelukkig nooit contact op hoeven nemen met de klantenservice, dus ik weeg dat nadeel maar af tegen alle voordelen...Smile


    Dan is Telfort dus niet duurder dan Hollandse Nieuwe en heeft wel een goede service. Wij hebben alles van Telfort, waardoor de bundel ook nog eens wordt verdubbeld door het combivoordeel. HN heeft hier niet altijd goed bereik, telfort gaat via het KPN netwerk.
  4. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef nibo


    Dan is Telfort dus niet duurder dan Hollandse Nieuwe en heeft wel een goede service. Wij hebben alles van Telfort, waardoor de bundel ook nog eens wordt verdubbeld door het combivoordeel. HN heeft hier niet altijd goed bereik, telfort gaat via het KPN netwerk.

    Maar bij Telfort kun je met bellen en sms-en wel degelijk over de bundel heen en ik vond dat het belangrijkste criterium toen mijn dochter 2 jaar geleden haar mobiel kreeg, dat ze niet over haar bundel heen zou kunnen, op geen enkele manier.

    Ook is bij Telfort het internetgebruik en bel- en smsminuten gescheiden, terwijl bij HN het internetverbruik doorloopt op de bel/sms/Mb bundel als de aparte internetbundel op is. Tegoed wat je niet opgebruikt hebt, is bij HN volgens mij ook langer geldig.

    Ik heb zelf ook Telfort en vind hun klantenservice inderdaad beter maar ik heb zelf in huis met Telfort juist vaak minder goed bereik dan mijn dochter met haar HN.
  5. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Claudia

    Maar bij Telfort kun je met bellen en sms-en wel degelijk over de bundel heen en ik vond dat het belangrijkste criterium toen mijn dochter 2 jaar geleden haar mobiel kreeg, dat ze niet over haar bundel heen zou kunnen, op geen enkele manier.

    Ook is bij Telfort het internetgebruik en bel- en smsminuten gescheiden, terwijl bij HN het internetverbruik doorloopt op de bel/sms/Mb bundel als de aparte internetbundel op is. Tegoed wat je niet opgebruikt hebt, is bij HN volgens mij ook langer geldig.

    Ik heb zelf ook Telfort en vind hun klantenservice inderdaad beter maar ik heb zelf in huis met Telfort juist vaak minder goed bereik dan mijn dochter met haar HN.


    Van dat laatste heb ik geen last, maar dat zal overal wel anders zijn denk ik.

    Mijn dochter gaat niet over haar bundel en houdt dat ook zelf heel goed in de gaten op mijn Telfort. Ze is wel heel slim Smile en laat mij altijd terugbellen of stuurt een smsje/appje dat ik haar moet bellen of belt gratis via Facebook.

    Ik heb zelf wel internet, maar hou iedere maand ruim over. Je kunt er ook niet overheen, want dan blokkeert het internet. De service van Telfort is inderdaad heel goed mocht ik gisteren weer ervaren. Na een nieuwe accu vd zomer sturen ze nu een nieuwe simkaart door niet goed werkende telefoon. Ook hebben ze een nieuwe update geadviseerd en uitgelegd hoe ik dat moest doen en ik heb sinds gisteren na uitvoering ervan een compleet andere vernieuwde telefoon.
  6. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Een bijbaantje om bij te dragen aan een mobiel abo?

    Mijn meiden hebben echt niet genoeg aan 200 - 300 Mb per maand, ondanks de Wifi.

    De oudste verbruikt tussen de 8 en 10 Gb pm.

    Pubers doen alles via internet, bellen en sms-en is er niet meer bij.



    Allemachtig dat is wel heel erg vreselijk veel zeg.

    Hier betalen ze de telefoon abo ook zelf.
    Het is hier weer tijd om te zoeken naar nieuwe.....aanbiedingen.
    t is weer duurder met 4G.

    wij zijn altijd tevreden geweest met t mobile qua bereik
    nu KPN vanwege familiekortingen etc etc
    moeten nog even kijken hoe dat gaat.
  7. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    quote:
    Dit schreef tineke69
    Daar ben ik dus bang voor dat je een abonnement aangaat en bij problemen is de klantenservice moeilijk te bereiken. Ik wil ook niet achteraf nog rekeningen krijgen als hij over een bepaald limiet is.

    Dat kan bij Hollandsnieuwe ook niet, op=op.
  8. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Klantenservice van Hollandsnieuwe is ook telefonisch bereikbaar:

    "De dienstverlening van hollandsnieuwe is helemaal gericht op self-service. Op deze manier kunnen wij de kosten voor jou als klant zo laag mogelijk houden. Alle zaken kun je daarom eenvoudig zelf online regelen.
    Heb je het antwoord op jouw specifieke vraag hier niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via 088-0182502 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.00)."
  9. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dan streamen ze ook veel via 3G, youtube enzo. Mijn 2 pubers hebben beiden geen internetbundel. Dochter heeft dus Bliep en zet 3G alleen aan als het nodig is. Zoon heeft goedkoop abo van HN en geen internet (10 euro incl telefoon). Wil hij internet dan zal hij zelf moeten bijdragen.


    4G en dan is Wifi niet interessant meer, veel te traag.
    En ja alles wordt met de 'mobiel' gedaan, tot films kijken aan toe.

    Maar ik draag daar maar weinig aan bij hoor.
    Ja, ons KPN compleet pakket Smile
  10. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Arno
    Klantenservice van Hollandsnieuwe is ook telefonisch bereikbaar:

    "De dienstverlening van hollandsnieuwe is helemaal gericht op self-service. Op deze manier kunnen wij de kosten voor jou als klant zo laag mogelijk houden. Alle zaken kun je daarom eenvoudig zelf online regelen.
    Heb je het antwoord op jouw specifieke vraag hier niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via 088-0182502 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.00)."


    Oh, dank je wel, dat is nieuw voor mij. Dat hadden ze eerder nog niet, misschien dat ze er veel klachten over hebben gekregen en het nu toch georganiseerd hebben. En je kan dit nummer ook echt vanuit Nederland bellen? Want ik vond na een tijdje googlen afgelopen zomer uiteindelijk ook een telefoonnummer maar dat bleek toen een nummer te zijn dat je alleen maar vanuit het buitenland kon bellen.
  11. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Mijn dochter heeft Simpel met internet en weinig bellen en sms-en erbij.
    Ik heb een plafond ingesteld op de simpel site.
    Bevalt mij prima. Nooit problemen.
  12. We hebben hier alles van Ziggo. Mobiel abonnement 300min/sms en 1024 MB voor 15 euro per maand.
    Bevalt prima.
Terug naar de lijst