Kussen bank ingezakt, tips?

Kussen bank ingezakt, tips? 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Bloem

    Nee er zit geen laag veren overheen. De binnenzak heeft drie aparte secties. Rits 1 vulling met veren. Rits 2 vulling met schuim. Rits 3 vulling met veren.
    Als rits 2 een schuimkussen heeft zonder extra iets er omheen, dan kan dat toch ook bij rits 1 en 3?

    Dat bedoelde ik ook met die laag veren. Schuimkussen in rits 2 heeft niets nodig, omdat het verpakt is door de veren in rits 1 en 3.

    Is opvullen met veren niets?
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Dat bedoelde ik ook met die laag veren. Schuimkussen in rits 2 heeft niets nodig, omdat het verpakt is door de veren in rits 1 en 3.

    Is opvullen met veren niets?

    Ik vind veren gewoon niet zo stevig denk ik. Als ik elke dag de kussens helemaal opschud, dan zijn ze weer prima, maar ga er op zitten en het zakt weer in.

    Is er een alternatief voor veren eventueel? Sowieso vind ik veren smerig en hou ik dus van een stevig kussen.
  3. quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik vind veren gewoon niet zo stevig denk ik. Als ik elke dag de kussens helemaal opschud, dan zijn ze weer prima, maar ga er op zitten en het zakt weer in.

    Is er een alternatief voor veren eventueel?

    >>LINK<<

    Hier hebben ze het over polydons >>LINK<<
    Of dat echt wat is voor bankkussens betwijfel ik.
  4. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul
  5. Bericht van Jako is op 04-11-2015 om 15:37:20 uur verwijderd door Jako.

    Reden: achterhaald

     
  6. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul
    ps >>LINK<< heeft nu leuke aanbiedingen.
  7. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    Wellicht zijn de veren bedoeld om te kunnen ademen. Om het schuimrubber zal dus denk ik wel iets van fiberfill moeten. Dit komt omdat schuimrubber niet genoeg vocht absorbeert. Misschien zou je het met de fabrikant kunnen overleggen waar je het schuimrubber bestellen wil wat daarin de opties zijn, maar ik denk wel dat het mogelijk is.

    Zelf heb ik ook een stoffen bank met schuimrubber kussens. Goed schuimrubber veert wel maar zakt niet heel erg in. Mijn bank is nu acht jaar oud. Ik heb juist het probleem dat mijn stof begint te slijten door het vele wassen, maar de schuimrubber laag in het kussen is nog vrijwel net zo dik als toen ik de bank kocht.

    De veren in de kussens die om de schuimrubberen binnenlaag zitten verliezen op een gegeven moment hun volume waardoor ze gaan inzakken. Ga je het opnieuw opvullen met bijv. veren dan heb je over een tijdje mogelijk hetzelfde probleem.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Dan ga ik toch voor dat schuimrubber. Ik vind veren smerig, jak, bah.

    Ik ga het bestellen met bekleding er omheen en we gaan zien wat het wordt Smile
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Nee, ik ga met 1 kussen gewoon naar een meubelstoffeerder in de buurt. Dan kan het precies op maat en weet ik zeker dat het goed is.
  10. quote:
    Dit schreef Bloem
    Nee, ik ga met 1 kussen gewoon naar een meubelstoffeerder in de buurt. Dan kan het precies op maat en weet ik zeker dat het goed is.

    Slim Smile
  11. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Nee, ik ga met 1 kussen gewoon naar een meubelstoffeerder in de buurt. Dan kan het precies op maat en weet ik zeker dat het goed is.


    Absoluut slim, zo iemand kan meteen goed advies geven over wat voor schuim het beste is. Want ook daar zijn verschillende soorten in. Je hebt blauw schuim maar ook huidkleurig schuim, of schuim met een iets vastere structuur en een iets opener structuur. Zo een stoffeerder heeft ook verstand van de evt. laag die om het schuim zou mogen.
  12. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Bloem, mag ik je kussen?















    Tenminste, als je 'm bij nader inzien toch wegdoet? Smile
Terug naar de lijst