Kussen bank ingezakt, tips?

Kussen bank ingezakt, tips? 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Heb je geen garantie? Ik vind inzakken na 1,5 jaar veel te snel.

    Bedoel je dat in het midden van het zitkussen een stuk schuimrubber zit, met daaromheen veren?
  2. Als je gaat opvullen met stukken schuimrubber, wordt het kussen bobbelig en dat zit echt niet lekker.(en ziet er niet uit.
  3. quote:
    Dit schreef Bloem

    Nee, eerste laag is volledig veren, middenlaag is volledig schuim, volgende laag is weer volledig veren.

    >>LINK<<

    Hier kan ik gewoon de maat opgeven en dan worden ze uit 1 stuk gesneden...

    Dat kan je inderdaad doen.
    Maar schuimrubber in kussens wordt meestal met fiberfill omhuld. Daarover doe je dan een soort van tricot kous, waardoor het kussen makkelijker in de hoes gaat en alles mooier blijft.
  4. quote:
    Dit schreef Bloem

    Maar er zit een binnenzak in het kussen, dat is al helemaal glad.
    Om het nu nog extra te laten omhullen, daarna in de binnenzak en die weer in de kussenhoes is misschien to much?

    Het schuimrubber kussen dat al in de tussenlaag zit is ook niet omhuld.

    De tussenlaag is niet omhuld omdat er een laag veren overheen zit.

    Denk niet dat het to much is, wel mooier.
  5. quote:
    Dit schreef Bloem

    Nee er zit geen laag veren overheen. De binnenzak heeft drie aparte secties. Rits 1 vulling met veren. Rits 2 vulling met schuim. Rits 3 vulling met veren.
    Als rits 2 een schuimkussen heeft zonder extra iets er omheen, dan kan dat toch ook bij rits 1 en 3?

    Dat bedoelde ik ook met die laag veren. Schuimkussen in rits 2 heeft niets nodig, omdat het verpakt is door de veren in rits 1 en 3.

    Is opvullen met veren niets?
  6. quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik vind veren gewoon niet zo stevig denk ik. Als ik elke dag de kussens helemaal opschud, dan zijn ze weer prima, maar ga er op zitten en het zakt weer in.

    Is er een alternatief voor veren eventueel?

    >>LINK<<

    Hier hebben ze het over polydons >>LINK<<
    Of dat echt wat is voor bankkussens betwijfel ik.
  7. quote:
    Dit schreef Bloem
    Nee, ik ga met 1 kussen gewoon naar een meubelstoffeerder in de buurt. Dan kan het precies op maat en weet ik zeker dat het goed is.

    Slim Smile
  8. quote:
    Dit schreef Kaarul


    Samul ,2 banken kopen dan kan er wat van de prijs af.
    ik ben zereneus op zoek naar een bank.
    Smile



    Als jij nou zorgt dat je 2 voor de prijs van 1 krijgt, neem jij jouw bank en krijg ik de mijne.
Terug naar de lijst