Chat??

Chat?? 

Onderwerp van JosZ

Terug naar de lijst
  1. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    haha trusten King, zal vast wel lukken na je goede weekend!
  2. Puur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Puur
    Goedemiddag mooie mensen! Daar zijn we weer... de chat ligt er nog steeds uit... voor groot onderhoud nog wel te verstaan. Ik begrijp het... de kamers verdienen een opknapbeurt... nieuw behangetje.. wederom een vlak plafond en natuurlijk een nieuwe loungebank waar iedereen op kan zitten zonder iemand eruit te gooien.
    Met dat vooruitzicht neem ik graag het voortouw en beloof plechtig...
    Hierbij beloof ik, Puur,
    - niet meer over de bank te springen,
    - geen taartgevechten te houden op de publieke scroll,
    - de bitterballen van Pep te weerstaan
    - geen spuitbussen meer uit te delen om grafitti te oefenen op het nieuwe behang...

    Zucht.. dat wordt heftig... zo'n nieuw leven. Gelukkig speel ik graag spelletjes en blijven er nog genoeg onzinnige dingen en zinnige zaken met elkaar te delen!

    Ik bak alvast brownies voor de heropening!!
  3. Henri65
    1+1=7

    Toon alleen de berichten van Henri65
    H? mooi mens.
    Je gaat er van uit dat het groot onderhoud snel klaar is of je gaat oude brownies uitdelen.
    Mis jullie wel hoor
  4. Puur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Puur
    Hmmm.. knuffelt even..
    Lieve Henri.. weet je.. het bakken duurt n uurtje.. en.na een dagje zijn ze nog veulll lekkerder..
    Daarbij.. maak ik graag weer nieuwe als ze op zijn. Ze overleven hier vaak geen dag. ;-)

    Neem jij champagne mee?
  5. Henri65
    1+1=7

    Toon alleen de berichten van Henri65
    Ben niet zo van de alcohol maar dit gaat wel een hele speciale gelegenheid worden. De volledig nieuw ingerichte en gerenoveerde chatkamers ( die pas een half jaar oude waren). Dus ok? ik zorg voor champagne, drink het niet mee hoor, neem wel een glas water. Smile
  6. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    quote:
    Dit schreef Puur
    Goedemiddag mooie mensen! Daar zijn we weer... de chat ligt er nog steeds uit... voor groot onderhoud nog wel te verstaan. Ik begrijp het... de kamers verdienen een opknapbeurt... nieuw behangetje.. wederom een vlak plafond en natuurlijk een nieuwe loungebank waar iedereen op kan zitten zonder iemand eruit te gooien.
    Met dat vooruitzicht neem ik graag het voortouw en beloof plechtig...
    Hierbij beloof ik, Puur,
    - niet meer over de bank te springen,
    - geen taartgevechten te houden op de publieke scroll,
    - de bitterballen van Pep te weerstaan
    - geen spuitbussen meer uit te delen om grafitti te oefenen op het nieuwe behang...

    Zucht.. dat wordt heftig... zo'n nieuw leven. Gelukkig speel ik graag spelletjes en blijven er nog genoeg onzinnige dingen en zinnige zaken met elkaar te delen!

    Ik bak alvast brownies voor de heropening!!


    Haha wat een goede voornemens Puur!Smile

    Misschien krijgen we wel een wellness centrum en kunnen we in het vervolg met z'n allen in het bubbelbad.
    Of de draaideuren worden gemaakt.
    Of een djSmile van het huis?
  7. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    quote:
    Dit schreef Henri65
    Ben niet zo van de alcohol maar dit gaat wel een hele speciale gelegenheid worden. De volledig nieuw ingerichte en gerenoveerde chatkamers ( die pas een half jaar oude waren). Dus ok? ik zorg voor champagne, drink het niet mee hoor, neem wel een glas water. Smile


    Ik bied me aan om jouw champagne vast te houden terwijl jij het lintje bij de opening doorknipt.
  8. Puur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Puur
    Oehhhh dat klinkt geweldig... bubbelbaden en prive masseurs? Ach ik verheug mij nu al...

    @Henri de champagne is symbolisch he.. net als al die kopjes koffie...
    Knip je wel t goede lintje door?.. ;)

    Pff.. komt nooit meer goed met mij..
  9. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Mariek-e


    Ik bied me aan om jouw champagne vast te houden terwijl jij het lintje bij de opening doorknipt.

    Goed geregeld Henry!!

    Ps, ik ben morgenavond thuis.. 19.30? Smile
  10. Henri65
    1+1=7

    Toon alleen de berichten van Henri65
    Jemig, ik mag het lintje knippen wat een eer.
    Zal goed opletten dat het alleen het lintje is wat ik door knip Smile
    Er is ook al een lieftallige assistente die mijn glas water vast wil houden tijdens het knippen, krijg het er warm van.
    Margo ik app je om tijd af te spreken
  11. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Henri65

    Margo ik app je om tijd af te spreken

    Trek je wel een oud shirt aan, mogelijk wordt ie nat...Smile
Terug naar de lijst