Chat??

Chat?? 

Onderwerp van JosZ

Terug naar de lijst
  1. Zeeg
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zeeg
    Werd inderdaad tijd, dat die brakke bende eens op schop ging. Ik hoop, dat de oude chat terugkomt. Die was veel beter dan de huidige...
    Nu kun je allerlei namen aannemen. En niet eens eigen kamer aanmaken. Wat erop neerkomt, dat je een chat binnenkomt, waar er eens toevallig 10 in zitten, maar waar niemand wat zegt... Bij de oude kamer kon je een eigen chat aanmaken, en als er dan niets gezegd werd, kon je iemand eruit flikkeren...
    Ik heb nu het gevoel, alsof ik bespioneerd word...

    Dus... Hoppa... Oude chat terug! Smile
  2. Henri65
    1+1=7

    Toon alleen de berichten van Henri65
    quote:
    Dit schreef Margo

    Trek je wel een oud shirt aan, mogelijk wordt ie nat...Smile



    Goed dat je me helpt herinneren. De laatste keer had ik wat uit te leggen thuis. Smile
  3. Puur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Puur
    quote:
    Dit schreef zeeg
    Werd inderdaad tijd, dat die brakke bende eens op schop ging. Ik hoop, dat de oude chat terugkomt. Die was veel beter dan de huidige...
    Nu kun je allerlei namen aannemen. En niet eens eigen kamer aanmaken. Wat erop neerkomt, dat je een chat binnenkomt, waar er eens toevallig 10 in zitten, maar waar niemand wat zegt... Bij de oude kamer kon je een eigen chat aanmaken, en als er dan niets gezegd werd, kon je iemand eruit flikkeren...
    Ik heb nu het gevoel, alsof ik bespioneerd word...

    Dus... Hoppa... Oude chat terug! Smile


    Zo zo.. je gaat los? Voel ik daar n drive naar veroudering.. een zucht van vroeger was alles beter?
    Gefeliciteerd.. you grow older daddy Smile
  4. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    Zeeg, ben het op een aantal punten wel met je eens al heb ik geen vergelijking met de oude chat.
  5. Bericht van JosZ is op 02-03-2015 om 20:44:51 uur verwijderd door JosZ.

    Reden: te snel

     
  6. quote:
    Dit schreef Mariek-e
    Zeeg, ben het op een aantal punten wel met je eens al heb ik geen vergelijking met de oude chat.

    Er wordt aan gesleuteld,was tijd voor een grote beurt en zijn jaarlijkse apk
  7. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Bomaroef

    Er wordt aan gesleuteld,was tijd voor een grote beurt en zijn jaarlijkse apk



    owww komt het zelf aanmaken van een kamer dan ook weer terug??? @zouleukzijntrws

    Heerlijk in de 'onder de sterren in het bubbelbad' kamer :)
  8. Zeeg
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zeeg
    En misschien zou je dan ook weer eens rechtstreeks naar iemand profiel kunnen vanuit de chat...Smile
  9. quote:
    Dit schreef zeeg
    Werd inderdaad tijd, dat die brakke bende eens op schop ging. Ik hoop, dat de oude chat terugkomt. Die was veel beter dan de huidige...
    Nu kun je allerlei namen aannemen. En niet eens eigen kamer aanmaken. Wat erop neerkomt, dat je een chat binnenkomt, waar er eens toevallig 10 in zitten, maar waar niemand wat zegt... Bij de oude kamer kon je een eigen chat aanmaken, en als er dan niets gezegd werd, kon je iemand eruit flikkeren...
    Ik heb nu het gevoel, alsof ik bespioneerd word...

    Dus... Hoppa... Oude chat terug! Smile



    Dat waren idd leuke chattijden en gesprekken
  10. Nou , ik mis jullie ook hoor . Welterusten voor straks Gr Jan
  11. Henri65
    1+1=7

    Toon alleen de berichten van Henri65
    truste jan, en alle ander chat vrienden en vriendinnen
  12. Puur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Puur
    Slaap lekker!!
Terug naar de lijst