Mega renovatie

Mega renovatie 

Onderwerp van Petra66

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Maar wat wil je met een vergoeding? Heb je niet een schuurtje waar je spullen voorlopig even kunt opslaan?
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Box huren bij citybox of zoiets, is niet duur
  3. Leuk, een nieuw huis.
    Zo,n renovatie zou een huizenbezitter minimaal 50.000 euro kosten.
    Hoe lang moet die dan vervolgens wonen om dat er weer uit te krijgen?
  4. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef Petra66


    Ik zit zelfs te denken om moeilijk te doen, verhuisvergoeding te krijgen en te verhuizen. Dat is beter te doen lijkt wel. Ik weet het echt niet. De tuin zou ik ook erg vinden. Maar die oude mensjes zitten met hetzelfde. Het kan toch niet dat ze ons zo laten zitten. Wat zou er gebeuren als ik toestem en gewoon niets doe in het huis? Dan moeten ze het wel doen.


    Als je niets doet in huis, zou t zo maar kunnen dat ze je spullen weghalen en jou de rekening presenteren ????

    Als je gaat verhuizen, moeten je spullen ook door je handen, is ook onrust voor je kids. Heb je ook een uur per dag nodig om in te gaan pakken...of 2 uur, of 3...

    Zie het als een voorjaarsschoonmaak. Heb je echt alles nodig wat er nu in je huis staat en ligt ?

    Je zet nu vreselijk je hakken in te zand, en zoals t vroeger was, was t allemaal beter. Van achteren kijk je een koe in z'n kont.
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Zo'n renovatie is echt niet leuk, gewoon niet teveel over nadenken, het gaat vanzelf weer voorbij. Ik moest tijdens de renovatie gewoon aan het werk, had niemand die op het huis kon passen. Ik heb 1 van de mannen de sleutel gegeven, hij heeft goed op m'n huis gepastSmile.
    Toen de renovatie klaar was heb ik een pak koeken naar de bouwkeet gebracht en ze bedankt, ze bedankten mij voor het vertrouwen.
  6. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    Ik kom net van een overleg met de hele buurt, ik zit inmiddels in de bewonerscommissie :-)
    Het gaat heel goed! We hadden een stuk of 70 man van de 78 huizen. De woonbond was erbij, de bewonersvereniging was erbij, wij als bewonerscommissie en veel bewoners.
    De woningbouwvereniging heeft tal van mankementen. Ze hebben geen sociaal plan, het verwarmingssysteem is nooit getest en wordt nog onderzocht op giftige gassen, de proefwoning valt een beetje uit elkaar, de huurverhoging is onbekend, de stookkostenverlaging wordt teniet gedaan door de verhoogde electra-rekening van het luchtventilatiesysteem dat enorm veel herrie maakt, er zouden 70 euro onderhoudskosten bijkomen, je zou ramen verliezen aan zonnepanelen voor een electrabedrijf (niet voor jezelf..) de kunststof puien zijn gevaarlijk en de stenen zijn er al af gevallen enz enz.
    We zijn proefkonijnen in een proefproject. Voor subsidies van 50.000 per huis voor de woningbouwvereniging.
    Toen ik nog niet bij de bewonerscommissie zat heb ik huis aan huis een zwarte lijst van mankementen aan het plan en de proefwoning bij alle huizen door de brievenbus gegooid :-)
    Het gaat goedkomen.
    Ik ben helemaal blij.
    Alles lijkt te gaan goedkomen deze dagen. De vrouw die mijn webshop saboteert gaat het niet lukken. De vrouw die ik een klein krasje in de auto reed krijgt een melding wegens fraude van de schade-claim expert omdat ze haar auto zo'n beetje total loss wilde verklaren. Mijn huisje blijft goed want we hebben de bewoners mee. Nu de kinderpsychiater van mijn zoon nog, dat moet ook wel goedkomen dan.
  7. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Goed zo!
    Beter geen plan dan een slecht plan!
    Goed dat jullie de Woonbond erbij hebben gehaald.
  8. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Goed bezig Petra!
  9. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    Deze renovatie bleek alle tegens te hebben die ik had, en nog meer, er bleek idd helemaal niets van te kloppen.
    Na heel veel onderzoeken en klachten bij de proefwoningen en de modelwoning (het gezin kon/kan er niet eens wonen door gezondheidsklachten, er klopt helemaal niets van het binnenklimaat, de gevels zullen niet lang staan , dingen verzakken e.d.) en een tweede bewonersavond, heeft de WBV het plan eruit gegooid. En Maxime Verhagen en wat andere bestuurders waren zo enthousiast :-), dat kwam omdat wij niet waren uitgenodigd en ze zich zo lieten inpakken door een bouwbedrijf dat onze buurt in wilde zetten als pilot voor daarna een half miljoen andere huizen in Nl. Dat geeft weer vertrouwen in politici, dat ze niet inzien dat het allemaal om geld draait, dat wij er niet bij waren etc.
    Nu dus. De gevel-leverancier is failliet. Zou natuurlijk wel weer een herstart kunnen doen.
    Wij moeten weer verder met WBV.
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Petra66
    De vrouw die ik een klein krasje in de auto reed krijgt een melding wegens fraude van de schade-claim expert omdat ze haar auto zo'n beetje total loss wilde verklaren.

    SmileSmileSmileSmile
  11. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    Hier zijn ze begonnen met het groot onderhoud, eerst de flat naast mij en daarna die van ons (begin 2017)
    Ik zie op tegen de zooi maar zal zo blij als ik straks een super mooie , up to date flat heb
  12. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    Renovatie Warnsveld terug bij af
    Facebook Twitter Google+
    Geplaatst op
    06 september 2016
    Laatste update
    06 september, 06:00
    Foto's 1 REAGEER (1)

    Charel van Tendeloo
    Een ambitieus renovatieplan voor 85 woningen aan 't Spiker, Frederikseplein en Visserlaan in Warnsveld is door Woningbedrijf Warnsveld stop gezet.
    September vorig jaar werd een concept aangekondigd waarbij de verouderde woningen binnen een zeer kort tijdsbestek zouden worden gerenoveerd en energiezuinig worden gemaakt. Dat concept bleek al snel aan alle kanten te rammelen. Bewoners zegden daarom onlangs het vertrouwen in het project al op.

    Lees meer in de Stentor van dinsdag 6 september 2016.

    >>LINK<<
Terug naar de lijst