Waar koop jij een nieuwe bril?

Waar koop jij een nieuwe bril? 

Onderwerp van scarlet28

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Qua assortiment ben ik enorm tevreden met Eyes and More. Zelfs mijn zus met -10 is daar onlangs leuk geslaagd.
  2. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28

    Bedankt! Wat veel reacties!
    Dat is toch een groot pluspunt van OA.

    Ik ben de boer op gegaan en begonnen bij een opticien waar ik vertrouwen in had.
    Hem direct na binnenkomst gevraagd of hij het ok? vond als ik na zijn meting en prijsindicatie ook nog naar een ander ging en daarna zou besluiten voor welke bril ik zou gaan.
    De opticien vond het leuk en gaf aan dat hij wel duurder was dan sommige andere adressen.

    Ik heb uiteindelijk toch bij hem een bril gekocht voor 479 euro. Ik kreeg gratis een leesbril mee voor de komende week.
    Ik denk dat ik, net als Fons, later een tweede bril via internet bestellen.
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    In China maar dat is een voordelige bijkomstigheid van mijn werk als stewardess. 😃
  4. Ik heb sinds kort een nieuwe bril gekocht bij optometrist Osinga in Hoorn. Optometristen kunnen veel beter ogen meten, en meten ook facetten die opticiens niet kunnen meten. Opticien zijn mag iedereen. Optometrist zijn juist niet.
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik ben naar de duurste opticien in ons dorp gegaan. Vanwege de goede naam en met een grote verwachting van de service.

    Ik had al een leesbril, vooral voor rechts, linkeroog is een verwaarloosd lui oog... en dat is niet meer te corrigeren dus tot op dat moment, had linkeroog een hogere sterkte dan het rechteroog. Het rechteroog doet het werk van het linkeroog is mij altijd verteld.