Waar koop jij een nieuwe bril?

Waar koop jij een nieuwe bril? 

Onderwerp van scarlet28

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb een opticien in mijn vriendenkring. Die zegt dat wanneer je aan de leesbril moet het helemaal niet verkeerd is om met een brilletje van Blokker of het Kruitvat te beginnen. Wanneer het moment daar is dat je helemaal niet meer zonder leesbril kan dan meet hij er graag eentje aan.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik denk ook dat het valt of staat met de optici?n die in de winkel(keten) staat.

    Mijn vriendin en haar man hadden jarenlang zelfstandig een brillenzaak. Maar dat was niet meer vol te houden. Ze hebben zich over laten nemen door Pearl.
    Nu staan ze nog steeds in dezelfde zaak, maar dan in loondienst. Natuurlijk zijn er wel wat veranderingen, maar zij blijven dezelfde personen met hun kwaliteiten en vakkennis. Ik probeer te zeggen dat het gaat om de deskundigheid van de mensen die de toko draaiende moeten houden en dan denk ik niet dat het veel uitmaakt of er een lichtbord van Pearl of Specsavers op de gevel hangt. Natuurlijk zit er wel verschil tussen de kwaliteit van de brillen.
    De mensen die voor Hans Anders kiezen gaan voor de goedkopere monturen. Hoeft op zich niks mis mee te zijn.
    De een gaat voor zijn vlees naar de Aldi en de ander gaat naar de keurslager.
Terug naar de lijst