Zwartboek

Zwartboek 

Onderwerp van Miquel69


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 17 mei 2015 om 08:54:17

Terug naar de lijst
  1. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Ik heb normaal gesproken ook aan een half woord genoeg (vind ik zelf) maar ik dacht toch echt dat het "stukje lap van jouw tekst" voor TS bedoeld was. Vandaar dat ik "Amen" zei ... Nu lees ik dat het voor een bepaalde groep vrouwen bedoeld is?? Smile

    Daar zeg je zoiets.
    Ja, in eerste instantie is e.e.a. inderdaad vooral bedoeld voor de TS.
    Daar ging ik in mijn antwoord iets te makkelijk aan voorbij, gegrepen door het idee dat iemand mijn tekst(en) als "teveel" zou kunnen ervaren.
    Maar feit blijft dat het klopt dat het een reactie is op wat de TS geschreven heeft.

    W?l geldt opnieuw dat ik niemand wil buitensluiten om het te lezen en daarin daarom ook rekening moet houden met allerlei soorten mensen (mannen, vrouwen, kinderen, w?l of geen TS-(st)ers, enz. enz. enz.) die w?l of niet aan een half, ??n, twee of soms zelfs nog niet aan heel veel meer woorden genoeg hebben en dat ik zelfs met OA-(st)ers rekening moet proberen te houden.

    Maar je hebt een goed punt, ik was in mijn reactie vergeten te melden dat dat het basis-uitgangspunt was.
    13 mei '15 - 11:40:05 / 13 mei '15 - 13:01:55
  2. Bericht van Geanna is op 13-05-2015 om 12:51:54 uur verwijderd door Geanna.

    Reden: gniffel

     
  3. ingrid001
    de zon schijnt, heerlijk!

    Toon alleen de berichten van ingrid001
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Daar zeg je zoiets.
    Ja, in eerste instantie is e.e.a. inderdaad vooral bedoeld voor de TS.
    Daar ging ik in mijn antwoord iets te makkelijk voorbij, gegrepen door het idee dat iemand mijn tekst(en) als "teveel" zou kunnen ervaren.
    Maar feit blijft dat het klopt dat het een reactie is op wat de TS geschreven heeft.

    W?l geldt opnieuw dat ik niemand wil buitensluiten om het te lezen en daarin daarom ook rekening moet houden met allerlei soorten mensen (mannen, vrouwen, kinderen, w?l of geen TS-(st)ers, enz. enz. enz.) die w?l of niet aan een half, ??n, twee of soms zelfs nog niet aan heel veel meer woorden genoeg hebben en dat ik zelfs met OA-(st)ers rekening moet proberen te houden.

    Maar je hebt een goed punt, ik was in mijn reactie vergeten te melden dat het basis-uitgangspunt was.



    tja... wie schrijft... die blijft... Smile

    Smile
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Miquel69
    Hoi,

    Ik heb een voorstel wat betreft het Zwartboek.
    Op dit moment kan je iemand in je zwartboek zetten, het enige wat je daarmee bereikt is dat je de berichten van iemand niet kan lezen.
    Maar anderen wel. En wanneer deze dan weer gequote worden lees je alsnog de opmerkingen van iemand waar je geen zin in hebt.
    Is het een idee en is het webtechnisch mogelijk, dat wanneer je iemand in je zwartboek zet deze niet meer kan reageren in de door jou gestarte draadjes?
    Je geen berichten meer kan sturen en je dus eigenlijk iemand kan blokken van jou gedeelte van OA.


    Ik vind het maar moeilijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt dat iedereen op je reageert. Sommigen zijn erg irritant (nee niet jij Gast, ik bedoel anderen) en sommigen hebben ook het doel om zoveel mogelijk irritatie op te wekken.

    Maar het nadeel is natuurlijk dat je dan alleen mensen toe kunt laten die het met je eens zijn. Dan is een draadje niet meer nodig, dan kun je volstaan met alleen het eerste bericht.

    Vandaar dat de EigenKlep er op een goed moment gekomen is. Dan kun je de mensen uitsluiten die je willen treiteren, maar blijft het beperkt tot 1 rubriek.

    Er is heel even ge?xperimenteerd met een zwartboek zoals je omschrijft. Maar dat werd direct opgepikt als mogelijkheid om nog eens extra te treiteren. Er werd bijvoorbeeld een draadje geopend met de titel "Wat vind je van Miquel69". Of: schrijf iets vervelends over Zwembandje. Waarbij iedereen kan reageren behalve het onderwerp. Ik ben er toen meteen weer mee gestopt. Wetende dat dat niet de oplossing zou zijn.

    De Eigenklep werkt goed wat dat betreft. grote voordeel is, dat je zo een hele rubriek uit kunt zetten.

    En misschien is er nog iets nieuws te verzinnen, want je punt is helemaal duidelijk. Mensen vergeten soms dat ze niet ho?ven te reageren. Dat is de zwakte maar ook de kracht van het medium.
  5. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    [QUOTE]Dit schreef bart
    [B]
    Sommigen zijn erg irritant (nee niet jij Gast, ik bedoel anderen) en sommigen hebben ook het doel om zoveel mogelijk irritatie op te wekken.

    Kom bij toeval dit draadje tegen, ben mij ook van geen kwaad bewust.
  6. quote:
    Dit schreef zonlicht
    [QUOTE]Dit schreef bart
    [B]
    Sommigen zijn erg irritant (nee niet jij Gast, ik bedoel anderen) en sommigen hebben ook het doel om zoveel mogelijk irritatie op te wekken.

    Kom bij toeval dit draadje tegen, ben mij ook van geen kwaad bewust.


    Ik heb een prive support bericht aan Bart gedaan, waarom ik in godsnaam hierbij betrokken word, maar nu ik jouw reactie lees denk ik dat een ieder zijn eigen naam in die link ziet staan.....
    Erg maar dan ook erg onprettig
  7. quote:
    Dit schreef Ing


    Ik heb een prive support bericht aan Bart gedaan, waarom ik in godsnaam hierbij betrokken word, maar nu ik jouw reactie lees denk ik dat een ieder zijn eigen naam in die link ziet staan.....
    Erg maar dan ook erg onprettig

    Ik vind het ook raar en nu zie ik mensen mijn naam ook quoten.

    Sorry Bart maar is het nodig om namen te gaan noemen hier ? Wat voor een toegevoegde waarde heeft dit?
  8. quote:
    Dit schreef Ing


    maar nu ik jouw reactie lees denk ik dat een ieder zijn eigen naam in die link ziet staan.....

    Smile

    Maar waarom onprettig? Ieder ziet zijn/haar eigen naam, niet de jouwe.
  9. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Smile, ach trek je aan wat je aantrekt. Ik vind het wel grappig.
  10. quote:
    Dit schreef Caroline
    Smile, ach trek je aan wat je aantrekt. Ik vind het wel grappig.

    Ik ook Smile
  11. quote:
    Dit schreef Schanulleke

    Ik vind het ook raar en nu zie ik mensen mijn naam ook quoten.

    Sorry Bart maar is het nodig om namen te gaan noemen hier ? Wat voor een toegevoegde waarde heeft dit?

    Neehee....in die quotes staat mijn naam....Smile
    Sterker nog iedereen ziet zijn eigen naam in die quotes.
    Gewoon een grappig scriptdingetje
    Niet gelijk in de paniek schieten
  12. quote:
    Dit schreef Ing


    Ik heb een prive support bericht aan Bart gedaan, waarom ik in godsnaam hierbij betrokken word, maar nu ik jouw reactie lees denk ik dat een ieder zijn eigen naam in die link ziet staan.....
    Erg maar dan ook erg onprettig

    SmileSmileSmile
Terug naar de lijst