slowcooker

slowcooker 

Onderwerp van tinkerbella

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rendang pasta kun je ook zelf maken. Dit is alleen wel een hoop werk en de pasta van de toko is minstens zo goed.
    Of er suiker in zit? Dat weet ik zo niet.
    Overigens heb je ook rendang van conimex, deze is ook best lekker.
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Gaan jullie echt weg terwijl de pan aanstaat?
  3. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Ik ben het wel van plan. Op stand low.
    Mij gaat het er vooral om dat ik 's ochtends de pan aan kan zetten en dat het eten dan als ik uit mijn werk kom klaar is. Verder wil ik ook invriezen.
    Op die manier hoop ik 's avonds minder in de keuken te hoeven staan.
    24 jun '15 - 09:36:15 / 24 jun '15 - 10:04:48
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ja, dat lijkt me super! Had alleen in mijn hoofd om in het weekend of op mijn vrije dag dat ding te gebruiken. Dan ben ik wel (veel) thuis, maar hoef er niet op te letten.
  5. quote:
    Dit schreef Joy
    Goed dat ie er al is! Wat ga je maken?

    Groet,
    Nicole.

    hoi Joy

    ik was gisteren oppassen en daarom niet meer gereageerd

    ik zit in eerste instantie aan sudderlapjes
    dat krijg ik zelden voor elkaar in een gewone pan
    maar deze week zal het er niet meer van komen
  6. Ja hoor,

    Ik ga gewoon de deur uit. De wasmachine en droger laat ik ook gewoon aanstaan.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Gaan jullie echt weg terwijl de pan aanstaat?


    Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Weet niet of ik een hele dag weg zou durven, terwijl dat ding aan staat. Misschien moet ik 'm dan in de schuur zetten. Mocht de boel dan in de hens vliegen......Smile
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    In de meeste slowcookers zit een beveiliging tegen oververhitting. Wat gaat er gebeuren als jij er niet bent in tegenstelling tot wanneer je er wel bent?
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Geen idee. Zit tussen m'n oren denk ik. Ik ga om 07.00 uur de deur uit, ben rond 18.00 uur weer terug. Dat is zelfs voor een slow cooker wel erg lang zeker?
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem
    In de meeste slowcookers zit een beveiliging tegen oververhitting. Wat gaat er gebeuren als jij er niet bent in tegenstelling tot wanneer je er wel bent?


    Uhhh, mocht dat ding toch besluiten te gaan oververhitten, dan ben ik er waarschijnlijk nog op tijd bij Smile
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik ga er ook eentje bestellen. Vanaf september alle tijd om het rustig uit te proberen SmileSmile
  12. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Geen idee. Zit tussen m'n oren denk ik. Ik ga om 07.00 uur de deur uit, ben rond 18.00 uur weer terug. Dat is zelfs voor een slow cooker wel erg lang zeker?


    Wat je ook kunt doen is een timer op het stopcontact zetten. Zo bepaal je zelf hoe lang je potje moet pruttelen en vanaf wanneer.

    Groetjes,
    Nicole.
Terug naar de lijst