slowcooker

slowcooker 

Onderwerp van tinkerbella

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Gaan jullie echt weg terwijl de pan aanstaat?


    Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Weet niet of ik een hele dag weg zou durven, terwijl dat ding aan staat. Misschien moet ik 'm dan in de schuur zetten. Mocht de boel dan in de hens vliegen......Smile
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem
    In de meeste slowcookers zit een beveiliging tegen oververhitting. Wat gaat er gebeuren als jij er niet bent in tegenstelling tot wanneer je er wel bent?


    Uhhh, mocht dat ding toch besluiten te gaan oververhitten, dan ben ik er waarschijnlijk nog op tijd bij Smile
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik ga er ook eentje bestellen. Vanaf september alle tijd om het rustig uit te proberen SmileSmile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik heb 'm nog steeds niet ontvangen Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Die ene van bol.com? Is uitverkocht, heb hem ook nog steeds niet, bestelling laten annuleren.


    Snotver Smile
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    De pan wordt vandaag bezorgd! Smile
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef kaatje
    De pan wordt vandaag bezorgd! Smile


    Hij is er!

    Tis me nu alleen veel te warm om ermee bezig te zijn. Vanavond gewoon weer een salade Smile
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Bij mij ook binnen! (en ook een salade..)


    Smile

    Was jouw salade ook lekker? Smile
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Op verzoek van dochter werd het friet uit de Airfryer. Smile


    Smile
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Een mooie dag om de slowcooker uit te proberen. Ik heb uit de bieb een boek met alleen maar gerechten voor de slowcooker. Sommige recepten vragen nogal wat voorbereiding, maar daar had ik geen zin in Smile

    Vandaag wordt het 'kedgeree'. Gerecht met rijst, currypasta, zalm, doperwten etc. Ben heel benieuwd. Ben een beetje bang dat de rijst er als een smurrie uit gaat komen uiteindelijk, maar wellicht valt het mee.

    Als dit een beetje lukt, dan maak ik binnenkort een soep uit het boek en bij weer als vandaag een 'milde curry met kip, zoete aardappel, spliterwten en sperziebonen.
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Een mooie dag om de slowcooker uit te proberen. Ik heb uit de bieb een boek met alleen maar gerechten voor de slowcooker. Sommige recepten vragen nogal wat voorbereiding, maar daar had ik geen zin in Smile

    Vandaag wordt het 'kedgeree'. Gerecht met rijst, currypasta, zalm, doperwten etc. Ben heel benieuwd. Ben een beetje bang dat de rijst er als een smurrie uit gaat komen uiteindelijk, maar wellicht valt het mee.

    Als dit een beetje lukt, dan maak ik binnenkort een soep uit het boek en bij weer als vandaag een 'milde curry met kip, zoete aardappel, spliterwten en sperziebonen.


    Mwah, niet helemaal mijn smaak. Daarbij moet ik nog even stoeien met de tijden. Het gaar worden van de rijst duurt langer dan verwacht/aangegeven.

    Binnenkort maar even oefenen met soep Smile
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Leuk kaatje, ik heb ook (ws) hetzelfde boek. catherine atkinson .ik had het al in huis liggen,...wat staan er lekkere dingen in zeg...
    Ik heb 'm ook net maar besteld bij blokker, t duurt helaas dus nog even voordat ik m kan gebruiken...soit...


    Dat is een ander boek, Carlita Smile Daar ga ik ook eens naar kijken. De mijne heet Slowcooking van Kitchen Classics.

    Lees straks graag jouw ervaringen en recepten!
Terug naar de lijst