Luchtvochtigheid in huis

Luchtvochtigheid in huis 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef kaatje


    Hoe is het bij jou met de luchtvochtigheid, Ria? Hier blijft het oplopen in huis Smile

    Hoog. Voel het. Doe niks maar met straaaaaaltjes haha. En ik heb al twee x koud gedouched maar nope. Zit maar stil. Veel drinken. Beetje zout. Meer kun je niet. Weet dat in het westen wind is maar hier???Smile
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Ria49

    Hoog. Voel het. Doe niks maar met straaaaaaltjes haha. En ik heb al twee x koud gedouched maar nope. Zit maar stil. Veel drinken. Beetje zout. Meer kun je niet. Weet dat in het westen wind is maar hier???Smile


    Dus jouw huis voelt ook als een soort van Turks stoombad? Smile

    Wat betreft afkoelen: dit kun je het beste van binnenuit doen. Dus bijv. lauwe thee, water etc.
    Ik heb begrepen dat als je koud doucht, je lichaam daarna weer extra hard gaat werken om het weer op temperatuur te krijgen.

    Maar goed, momenteel lijkt niets te werken. Hier ook nauwelijks wind. Zoon en mijn vader zaten donderdag en gisteren aan zee. Was heerlijk geweest!
  3. Ik drink idd water. Polsen koelen en doekje voor mijn snoet. Tis net sauna ja.....grinnik
    koud douchen niet helemaal hoor...brrrrrr
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Ondanks de hoge luchtvochtigheid droogt de was wel lekker snel Smile
    Kon alles wat ik gisteren om 22 uur heb opgehangen vanochtend allang weer droog aantrekken Smile
  5. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy
    Luchtvochtigheid hier in huis bijna 75%
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Ria49
    Ik drink idd water. Polsen koelen en doekje voor mijn snoet. Tis net sauna ja.....grinnik
    koud douchen niet helemaal hoor...brrrrrr


    Er zijn mafkezen die zelfs op dit soort dagen een hoop geld betalen voor dagje sauna. Ze mogen ook hier komen voor 5 euro. Afkoelen kan in de tuin door sproeier met grondwater Smile
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C
    Ondanks de hoge luchtvochtigheid droogt de was wel lekker snel Smile
    Kon alles wat ik gisteren om 22 uur heb opgehangen vanochtend allang weer droog aantrekken Smile


    Toch wel? Kun je nagaan hoe warm het is. Ik hang het zo buiten.
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Er zijn mafkezen die zelfs op dit soort dagen een hoop geld betalen voor dagje sauna. Ze mogen ook hier komen voor 5 euro. Afkoelen kan in de tuin door sproeier met grondwater Smile


    Toch he Kaatje, als je nu een uurtje naar een echte sauna zou gaan, vond je het bij jouw thuis best meevallen alleen helaas duurt dat effect niet lang.
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Wixy
    Luchtvochtigheid hier in huis bijna 75%


    Ook al. Ik ben toch wel 'blij' te lezen dat er meer zijn met dit 'probleem'. Ik was al bang voor een lekkage ofzo. Heb hier al zoveel gedoe gehad.
  10. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Toch wel? Kun je nagaan hoe warm het is. Ik hang het zo buiten.


    Hier valt de luchtvochtigheid denk ik wel mee, kan er ook niks aan doen.
    In woonkamer inmiddels 25 graden (is hier best wel uniek) en slaapkamer nog steeds een stuk koeler.
    Met luchtige kleding prima uit te houden.
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Toch he Kaatje, als je nu een uurtje naar een echte sauna zou gaan, vond je het bij jouw thuis best meevallen alleen helaas duurt dat effect niet lang.


    Dan zou ik in de heetste sauna moeten gaan en daar niet gaan afkoelen. Nou....nee Smile En inderdaad, het duurt dan maar even.

    Vanavond ga ik eerst lauw douchen, me niet helemaal afdrogen en dan met de ventilator naast mn bed proberen te slapen. Als het niet werkt, zal ik morgen wel megawallen hebben Smile
  12. quote:
    Dit schreef kaatje
    Als je nog eens wat weet....Smile


    Smile Smile Smile


    je gevoel voor humor is er gelukkig nog Smile
Terug naar de lijst