Luchtvochtigheid in huis

Luchtvochtigheid in huis 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dan zou ik in de heetste sauna moeten gaan en daar niet gaan afkoelen. Nou....nee Smile En inderdaad, het duurt dan maar even.

    Vanavond ga ik eerst lauw douchen, me niet helemaal afdrogen en dan met de ventilator naast mn bed proberen te slapen. Als het niet werkt, zal ik morgen wel megawallen hebben Smile


    Dat scheelt weer! Dan kun je daar op klimmen als je moe bent van het suppen Smile
    Hoelaat wil je trouwens de knoop doorhakken?
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb niet eens een vochtigheidsmeter.

    Ik was woensdag in de sauna. Het voelde als pure vakantie. Heer-lijk.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Dat scheelt weer! Dan kun je daar op klimmen als je moe bent van het suppen Smile
    Hoelaat wil je trouwens de knoop doorhakken?


    Uurtje of 10 morgenochtend. Het lijkt er nu op dat het precies tussen 14.00 en 16 uur slecht wordt daar, maar misschien is het morgen weer anders. Heb de organisatie al gemaild.
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef joop1


    Smile Smile Smile


    je gevoel voor humor is er gelukkig nog Smile


    Tuurlijk, Joop!

    Ik heb alleen de laatste tijd zoveel pech dat ik er af en toe klaar mee ben. Maar ben niet snel sjaggie te krijgen, hoor Smile
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Uurtje of 10 morgenochtend. Het lijkt er nu op dat het precies tussen 14.00 en 16 uur slecht wordt daar, maar misschien is het morgen weer anders. Heb de organisatie al gemaild.


    Oke Smile
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef scar
    Ik heb niet eens een vochtigheidsmeter.

    Ik was woensdag in de sauna. Het voelde als pure vakantie. Heer-lijk.


    Ik ook niet, maar zoon wel Smile

    Was het echt lekker in de sauna? Afkoelen in dompelbad?
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Afkoelen in het ingekoelde zwembad. Ik ga echt nirt dompelen Smile

    Ja het was echt heel lekker.
  8. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef Ria49

    Hoog. Voel het. Doe niks maar met straaaaaaltjes haha. En ik heb al twee x koud gedouched maar nope. Zit maar stil. Veel drinken. Beetje zout. Meer kun je niet. Weet dat in het westen wind is maar hier???Smile


    Geloof me, daar waar ik woon in het westen is amper een zuchtje wind. Het is behoorlijk benauwd maar wellicht lijkt het wat minder doordat er bewolking hangt. De luchtvochtigheid is erg hoog en ik blijf hoesten en proesten omdat ik benauwd er van ga worden. Douchen heeft weinig effect. Kom er net zo nat uit als toen ik erin ging.

    Maar zoals Eric aangeeft, de was is erg snel droog. Deze hangt voornamelijk buiten maar ik heb hem afgelopen nacht binnen gehangen omdat ik dacht dat het wel eens kon gaan onweren of regen. Niet dus.

    Verder wat bouillon of lauwe thee en zweten...je hoeft niet eens naar de sauna whaha...

    Ik heb overigens wel een paar vochtvreters voor in huis gekocht en het helpt wel iets. De bakjes zitten zo vol water.
  9. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Ria even tussendoor voor jou;
    Ik kreeg een melding dat er een upgrade was voor mijn telefoon. Heb hem geinstalleerd en zal je snel mijn bevinden betreffende de backspace mededelen Smile
    Alleen is het natuurlijk merkgebonden dus ook als het weg is, heb jij hier nog niet zoveel aan.Smile
  10. quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C
    Ria even tussendoor voor jou;
    Ik kreeg een melding dat er een upgrade was voor mijn telefoon. Heb hem geinstalleerd en zal je snel mijn bevinden betreffende de backspace mededelen Smile
    Alleen is het natuurlijk merkgebonden dus ook als het weg is, heb jij hier nog niet zoveel aan.Smile

    Top Eric! Ik heb Samsung 3 nog.......ik wacht af...Smile
  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Ria49

    Top Eric! Ik heb Samsung 3 nog.......ik wacht af...Smile


    Het is weg!! SmileSmile
    Mijn hemel wat een ergernis was dat!! Toetsenbord werd er zo ongeveer onbruikbaar door.
    Hoop dat er voor jou telefoon ook snel een upgrade komt.

    @Kaatje; sorry voor de draadvervuiling
  12. quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Het is weg!! SmileSmile
    Mijn hemel wat een ergernis was dat!! Toetsenbord werd er zo ongeveer onbruikbaar door.
    Hoop dat er voor jou telefoon ook snel een upgrade komt.

    @Kaatje; sorry voor de draadvervuiling

    Ja lekkere..mij blij maken met een dooie musSmile
Terug naar de lijst