Digitale t.v

Digitale t.v 

Onderwerp van heleni

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door heleni zelf op 23 augustus 2015 om 21:36:54

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef heleni
    Snelheid niet zoveel, geen getal bij nu.Ik schijn dus zonder glasvezel op 6 km afstand te zitten.

    uhhh ik kan toch nu niet via UPC iets doen hier???

    UPC bestaat niet meer, maar is Ziggo geworden. Echter... de boel is nu nog wel gescheiden. In het voorheen Ziggo gebied kon je eigen aangeschafte decoders kopen en dan de boel laten activeren. Dit kon bij UPC niet. Nu het beiden Ziggo is, kan het in het voorheen UPC gebied nog altijd niet.
  2. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni

    quote:
    Dit schreef scar
    DDS? Van De Digitale Stad?? Provider zit in A'dam he?


    ja, oudste provider denk ik!😀
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef heleni
    ja, oudste provider denk ik!
    ik ben vanaf moment nul lid, mijn mailadres heb ik al vanaf begin 1993 (volgens mij eind 1992 zelfs maar ze hebben de boel een keer gereset). Grappig, ik lees niet zoveel mensen die DDS nog kennen. Ben jij nog van de Mud en Moo tijd of van daarna?
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    destijds (toen ik glasvezel kreeg van XMS, intussen overgenomen door Telfort) zat er ook een analoog TV signaal op het kastje. Heb toen van m'n buren de digitale tuner uitgeprobeerd op mijn aansluiting; die werkte prima.

    heb toen op marktplaats een dergelijke digitale tuner aangeschaft voor 20,= en klaar is kees.

    geen smartcard, geen extra abonnement helemaal niks extra nodig.
    8 jul '15 - 12:55:31 / 8 jul '15 - 13:07:48
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef koen
    destijds (toen ik glasvezel kreeg van XMS, intussen overgenomen door Telfort) zat er ook een analoog TV signaal op het kastje. Heb toen van m'n buren de digitale tuner uitgeprobeerd op mijn aansluiting; die werkte prima.

    heb toen op marktplaats een dergelijke digitale tuner aangeschaft voor 20,= en klaar is kees.

    geen smartcard, geen extra abonnement helemaal niks extra nodig.

    Ws woon jij niet in oud UPC gebied Koen.
  6. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni

    quote:
    Dit schreef scar
    ik ben vanaf moment nul lid, mijn mailadres heb ik al vanaf begin 1993 (volgens mij eind 1992 zelfs maar ze hebben de boel een keer gereset). Grappig, ik lees niet zoveel mensen die DDS nog kennen. Ben jij nog van de Mud en Moo tijd of van daarna?


    van erna, het zegt me niks nl.
    Bijna nooit iemand die dds kent inderdaad.
    heb jij dan alleen inernet v dds en t.v etc dan???
  7. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni

    Bestaat dus wel digitale t. 6,75 per maand, tip van dds![SMILIE00009
    weet nu ook waarom ik met internet bij dds wil blijven! #cyberaanval van dagen bij ziggo#
  8. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef heleni
    Bestaat dus wel digitale t. 6,75 per maand, tip van dds![SMILIE00009
    weet nu ook waarom ik met internet bij dds wil blijven! #cyberaanval van dagen bij ziggo#


    Niet overdrijven. Paar uurtjes in de avond die je door de dns codes aan te passen ook nog kon omzeilen.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dieneke


    Niet overdrijven. Paar uurtjes in de avond die je door de dns codes aan te passen ook nog kon omzeilen.

    Precies. Bovendien had het weinig met digitale tv van doen, maar alles met internet.
  10. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    Heb nu ook horizon Go ( 3 in 1 )
    eerste 6 mnd 29.95
    Alleen jammer dat TV geluid koppelen aan Horizon afstandbediening niet lukt
    ( wat wel moet kunnen vlgs omschrijving )

    Voorheen Humax waar je geluid en zenders ook met 1 afstandbedining kon doen.

  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef -able
    Heb nu ook horizon Go ( 3 in 1 )
    eerste 6 mnd 29.95
    Alleen jammer dat TV geluid koppelen aan Horizon afstandbediening niet lukt
    ( wat wel moet kunnen vlgs omschrijving )

    Voorheen Humax waar je geluid en zenders ook met 1 afstandbedining kon doen.




    Geluid wordt toch doorgestuurd vanaf de horzon box? Met afstandsbediening van box de box op midden nivo zetten, daarna met tv afstandsbediening het geluid op jou nivo zetten wat je wil en je kan het geluid met de ab van de box toch zo harder/zachter zetten? Geen ervaring met horizon, maar volgens mij is dat een normaal iets wat altijd moet werken.
  12. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Geluid wordt toch doorgestuurd vanaf de horzon box? Met afstandsbediening van box de box op midden nivo zetten, daarna met tv afstandsbediening het geluid op jou nivo zetten wat je wil en je kan het geluid met de ab van de box toch zo harder/zachter zetten? Geen ervaring met horizon, maar volgens mij is dat een normaal iets wat altijd moet werken.


    dat deed ik met de humax

    geluid van horizon media box heb ik geen invloed op
    je zou de Sony TV code in moeten kunnen inlezen met de Horizon box en dan daarmee ook de TV aan/uit kunnen zetten en geluid van TV bedienen.
    4 cijferig code
    maar zodra je ze intikt gaat na 3 cijfers de fout in en zegt
    die zender bestaat niet en ga naar dichtsbijzijnde zender in de buurt van de 3 cijfers

    >>LINK<<




    23 aug '15 - 16:51:47 / 23 aug '15 - 17:04:33
Terug naar de lijst