Digitale t.v

Digitale t.v 

Onderwerp van heleni

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door heleni zelf op 23 augustus 2015 om 21:36:54

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef erwin1


    Ja hoor het bestaat ook. Als jij nu analoog signaal hebt ontvang je in principe ook het digitale signaal.

    Het enige dat je dan nog nodig hebt is een digital cable receiver m?t een Ziggo smartcard.
    Die zijn naast in de winkel ook op marktplaats te koop.

    Je kunt dan kiezen voor een SD-ontvanger en een HD-ontvanger.

    Deze is bijvoorbeeld voor de ontvangst prima. Alleen het interactieve deel gaat niet werken. Prima dus voor jouw wensen. Digitale tv zonder poespas. Let op dat je de smartcard er bij moet bestellen.

    >>LINK<<

    Deze is ook HD en m?t smartcard voor ? 60

    >>LINK<<

    Niet helemaal juist. TS geeft aan 'voormalig UPC'. In dat gebied kun je geen eigen decoders en smartcards gebruiken (kopen wel). Ziggo heeft alleen nog maar HD ontvangers. CI modules en 'kastjes'.

    [start verkoop gesprek]De Pace is een basis HD ontvanger en past bij het abonnement van 24.95. De Horizon komt bij het andere abonnement van 34.95. Dit is INCLUSIEF je kabel abonnement van 18.70 pmnd. Leuke van de Horizon is dat je dan ook 4 zenders tegelijk kunt opnemen. Verder kun je Replay tv gebruiken (wat bij andere providers Begin Gemist heet).[eind verkoop gesprek]

    Ik werk voor fUPC. SmileSmile
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef erwin1


    Dat is duidelijke taal.

    Ze heeft dus het abonnement van 24,95 nodig.

    Zonder poespas is dit pakket idd. Geen telefonie, geen internet, alleen digitale tv. Overigens is de 24.95 versie ook af te nemen met een CI module (dus niet alleen met de Pace).
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef heleni
    Dus het kost me 25 euro per maand voor alleen digitale t.v?
    daar komt dan nog 29 bij voor interne t(totaal dan 54 per maand).
    Ben ik dan toch enigszins gedwongen een pakket te nemen als ik niet teveel wil betalen?

    Gedwongen nooit, maar het scheelt wel 9 euro pmnd, wat jij wil. Wat is je snelheid die je nu afneemt? (ff onder ons, zou het dan wel leuk vinden als ik de order van je mag inkoppen Smile)
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef heleni
    Snelheid niet zoveel, geen getal bij nu.Ik schijn dus zonder glasvezel op 6 km afstand te zitten.

    uhhh ik kan toch nu niet via UPC iets doen hier???

    UPC bestaat niet meer, maar is Ziggo geworden. Echter... de boel is nu nog wel gescheiden. In het voorheen Ziggo gebied kon je eigen aangeschafte decoders kopen en dan de boel laten activeren. Dit kon bij UPC niet. Nu het beiden Ziggo is, kan het in het voorheen UPC gebied nog altijd niet.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef koen
    destijds (toen ik glasvezel kreeg van XMS, intussen overgenomen door Telfort) zat er ook een analoog TV signaal op het kastje. Heb toen van m'n buren de digitale tuner uitgeprobeerd op mijn aansluiting; die werkte prima.

    heb toen op marktplaats een dergelijke digitale tuner aangeschaft voor 20,= en klaar is kees.

    geen smartcard, geen extra abonnement helemaal niks extra nodig.

    Ws woon jij niet in oud UPC gebied Koen.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dieneke


    Niet overdrijven. Paar uurtjes in de avond die je door de dns codes aan te passen ook nog kon omzeilen.

    Precies. Bovendien had het weinig met digitale tv van doen, maar alles met internet.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    En als je je tv wilt koppelen met de AB van de horizon moet tv aanstaan en hzn uit.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ok Able... dit is dus mijn dagelijks werk. Je tv moet aan staan, de horizon uit met het toetsenbord naar beneden gericht.

    Je volgt de stappen van de handleiding in deze link: >>LINK<< Werkt het niet, dan probeer je het opnieuw. Dr moet dus een knopje gaan knipperen. Pas dan voer je de code in.

    Vergeet niet de instellingen op te slaan.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Ik had deze gevonden: >>LINK<<

    Dat lijkt een oude handleiding te zijn. De AB's die nu worden verstuurd hebben een qwerty toetsenbord.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef -able


    Die goede link had ik al neergezet
    Maar staat ook in het boekje

    Die qwerty kant van AB moet dus juist niet gebruiken



    Klopt, dat zei ik ook niet.... Bovendien... hoe kun je de volume - en source knop tegelijk ingedrukt houden als je je qwerty boven hebt?
Terug naar de lijst