Woongroep

Woongroep 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. ina-s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ina-s
    een leuk en interessant draadje.
    In de toekomst als mijn kids zelfstandig wonen dan ga ik ook in een woongroep wonen roep ik al jaren.
    Maar.... wil wel mijn eigen ruimte en dan af en toe samen eten. samen iets doen.
    er voor elkaar zijn, Het lijkt mij leuk verschillende leeftijden van jong tot oud.
    Ik blijf je volgen, en voor mij duurt het nog minimaal 6 jaar. mijn jongste is net 12. (heb nog even de tijd)
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Joy


    En dan is er ook nog samen koken, samen boodschappen doen, samen tafel dekken en afruimen, samen afwassen.

    Mij lijkt een woongroep ook wel wat, maar het is eigenlijk net een beetje zoals bij OA. Leuk en prettig om in de buurt te hebben, maar ik hoef er niet 24 uur per dag mee geconfronteerd te worden. Zoiets?

    In een woongroep dan kun je ook samen James de boodschappen laten bezorgen...

    Hoe leuk ik OA ook vind, ik denk niet dat ik een OA woongroep ambieer, nee Smile.
  3. quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Hahaha
    ja
    ik ook.
    En daar sta ik zelfs ingeschreven. Ws kan ik daar zo terecht.
    (Waarom woon jij daar eigenlijk niet?)


    Mijn kinderen en ik waren daar 'niet welkom'. :(. Gelukkig woon ik erg fijn nu.
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef ina-s
    een leuk en interessant draadje.
    In de toekomst als mijn kids zelfstandig wonen dan ga ik ook in een woongroep wonen roep ik al jaren.
    Maar.... wil wel mijn eigen ruimte en dan af en toe samen eten. samen iets doen.
    er voor elkaar zijn, Het lijkt mij leuk verschillende leeftijden van jong tot oud.
    Ik blijf je volgen, en voor mij duurt het nog minimaal 6 jaar. mijn jongste is net 12. (heb nog even de tijd)

    Ja fijn vooruitzicht he.
    Mijn dochter is idd 18, en kondigde pas haar vertrek aan. Ze lijkt een beetje op mij dus het duurt vast nog wel even.
    Maar dan nog; in veel woongroepen, zeker die van Centraal Wonen, zijn kinderen welkom. Voor kinderen is het paradijselijk leuk, een gezamenlijke tuin.
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef stientje76


    Mijn kinderen en ik waren daar 'niet welkom'. :(. Gelukkig woon ik erg fijn nu.

    Nouwjaaaa
    Kan dat ook nog.
    Dan is t niet raar dat twee kamers al even leeg staan...
  6. quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Nouwjaaaa
    Kan dat ook nog.
    Dan is t niet raar dat twee kamers al even leeg staan...


    Ja dat kan dus.. De bewonerscommissie kan je afwijzen.. Niet leuk maar waar..
  7. Maar je kan een poging wagen!
  8. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef stientje76
    Maar je kan een poging wagen!

    Al jaren hik ik aan tegen de ver koop van dit huis. En inmiddels staat Vlaardingen niet (meer) bovenaan mijn wensenlijstje.....
    Ik ben aan het lezen in een lekker inspirerend boek, dat aanspoort om vooral heeel groot te dromen...
  9. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    Oh wat leuk Lizz.
    Mij lijkt het ook heerlijk, wel graag 2 aparte ruimtes voor mezelf.

    Ik riep jaren terug al, we gaan later in 1 huis. Grote keuken in het midden en ieder een eigen opgang en tuintje.
    Toen met vriendinnen nu met mensen die ik gewoon tegen zou komen of een paar bekenden.
    Och...als ik toch eens rijk was...dan zou ik zoiets kopen en het regelen.

    Ik volg je hoor.
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dromen, Durven, Doen.
  11. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik ben daar ook eens naar op zoek geweest maar dan voor 'later'...
    er zijn ook senioren-woongroepen Smile
  12. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Monkie
    Oh wat leuk Lizz.
    Mij lijkt het ook heerlijk, wel graag 2 aparte ruimtes voor mezelf.

    Ik riep jaren terug al, we gaan later in 1 huis. Grote keuken in het midden en ieder een eigen opgang en tuintje.
    Toen met vriendinnen nu met mensen die ik gewoon tegen zou komen of een paar bekenden.
    Och...als ik toch eens rijk was...dan zou ik zoiets kopen en het regelen.

    Ik volg je hoor.

    Oh jij ook Monkie.. wat houd je tegen om je te orienteren? Er is echt veel in de buurt van jou.
Terug naar de lijst