Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zelfs mijn zoon is om naar een w10. Alle games doen het prima (en begin ms Family ook) Smile
  2. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik heb "Never10" geinstalleerd om te voorkomen dat m'n Windows 7 machine wordt ge-update.

    >>LINK<<

    tegen de tijd dat de ondersteuning voor windows 7 stopt ben in toe aan een andere computer; misschien dat tegen die tijd "de computer" zoals we die nu kennen helemaal achterhaald is.
  3. Tja, ik blijf Windows 10 promoten... Smile
    Ik heb Windows 10 nu ge?nstalleerd op de vier pc's hier in huis en de laptop, en ook op de pc bij ex, en op een laptop van een buurman.
    Windows 10 start sneller op dan Windows 7 of 8.1, werkt uitstekend samen met opslag 'in the cloud', ofwel OneDrive, ofwel een plek op het internet waar je bestanden (dus ook foto's) kunt neerzetten die je vanaf verschillende computers en ook vanuit een webbrowser kunt benaderen, Windows 10 synchroniseert goed je instellingen over meerdere computers zodat je op alle pc's dezelfde instellingen hebt, en Windows 10 is veel veiliger dan eerdere versies van Windows omdat het automatisch geupdate wordt, zodat je altijd de laatste beveiligingsinstellingen hebt. Daarbij is Windows 10 de toekomst, ondersteuning voor Windows 7 of 8.1 loopt over een paar jaar af. De kinderziektes zijn er al lang uit, het mailprogramma in Windows 10 werkt nu goed. De bediening van Windows 10 is gebruiksvriendelijk, de tegels uit Windows 8.1 zijn (slim..) gecombineerd met het Startmenu van Windows 7 en eerder.
    Je hebt nog twee weken de tijd om gratis te upgraden van een legale versie van Windows 7SP1 of Windows 8.1 naar Windows 10, Heb je geen (legale) Windows 7SP1 of 8.1 op je pc, dan geeft dat niet: want met een beetje zoeken op het internet kun je een Windows 8.1 Pro licentie kopen voor onder de dertig euro en de licentiecode gebruiken voor een Windows 10 Pro installatie. Je hoeft Windows 8.1 Pro hiervoor niet eens te installeren, je kunt de code direct invoeren in je Windows 10 Pro installatie.
    Kom op, doe eens gek en ga ook over op Windows 10. Smile
  4. Zweef
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zweef
    Eh, de ondersteuning voor Windows 7 is tot 2021........dus een paar jaar en dan nog eens 3 jaar. Smile

    Voorlopig alle tijd en Microsoft heeft de doelstelling 1 miljard in 2018 al bijgesteld Smile naar beneden
  5. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Frank64
    Eh, de ondersteuning voor Windows 7 is tot 2021........dus een paar jaar en dan nog eens 3 jaar. Smile

    Dat was mijn gedachte ook tot dat plots mijn pc vanzelf ging upgraden naar Windows 10.
    Nu draait mijn pc alweer even op Windows 10 en ik vind het een verbetering, het is alleen even wennen en mijn pc start en sluit ook veel sneller af dan voorheen.
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ik houd nooit zo van veranderingen en heb altijd zoiets, als iets werkt, laat het zo werken en vooral niks aandoen...Smile

    Maar met het idee dat ik einde van de maand voor Windows 10 moest gaan betalen en ik Windows 10 zag op de school laptop van zoonlief ben ik overstag gegaan en
    ik kan ook alleen maar zeggen, dat ik er helemaal blij van ben geworden en dat ik Windows 10 ook echt een vooruitgang vindt.
  7. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Ik heb ook windows 10, werkt prima.
    Ik had bij mijn vorige windows het in/uit zoomen op 105% staan.
    Nu kan ik bij windows 10 van 100 volgens mij alleen maar direct naar 125, te groot.
    105 las precies goed

    Weet iemand of er bij 10 ook iets tussen de 100 en 125 ingesteld kan worden?
  8. ErikD
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ErikD
    Probeer het volgende eens.
    Open internetpagina.
    Druk vervolgens de ctrl toets in en scrol met je muiswiel.
    Deze zou per 5% nu moeten in en uitzoomen.
  9. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Super, lukt inderdaad, bedanktSmile
  10. Ellen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ellen
    Toch overstag gegaan en Windows10 ge?nstalleerd. Werkt perfect. Hoefde niets opnieuw te installeren, alles heeft ie meegenomen. Ook de printer doet het gewoon. Lang getwijfeld maar nu toch blij dat ik het gedaan heb.
  11. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    nu aan het overzetten
    met installatie voorbereiden is ie al een uur bezigSmile is dat normaal?
  12. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Dee53
    nu aan het overzetten
    met installatie voorbereiden is ie al een uur bezigSmile is dat normaal?


    ja!

    er schijnen momenteel ook updates van Windows 10 te zijn die problemen geven
    mijn laptop had het ff moeilijk vanmorgen maar is nu up to date
Terug naar de lijst