Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    De installatie wordt voorbereid,
    dit kan enkele minuten duren
    een ogenblik geduld


    pfff al drie uur wacht ik
  2. quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik heb nog Windows Vista. Smile

    Ohhhhh, dat is nog modern bij mij vergeleken denk ik.
    Ik probeer win95 nu te installeren over mn windows 3.11 heen. Ben benieuwd of het lukt....
  3. quote:
    Dit schreef Dee53
    De installatie wordt voorbereid,
    dit kan enkele minuten duren
    een ogenblik geduld


    pfff al drie uur wacht ik



    Hier moet het ook nog. Ben dus voorbereid. Smile
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Frits1956

    Ohhhhh, dat is nog modern bij mij vergeleken denk ik.
    Ik probeer win95 nu te installeren over mn windows 3.11 heen. Ben benieuwd of het lukt....

    Smile

    Vista wordt tot april 2017 ondersteund. Dan ben ik ongeveer wel toe aan een nieuwe laptop (en heb ik genoeg gespaard).Smile
  5. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Vista wordt tot april 2017 ondersteund.

    Ook in dit geval betreft het alleen security fixes. De gewone ondersteuning is al gestopt in april 2012, waardoor je dus ook geen nieuwe versies meer krijgt van bijvoorbeeld Internet Explorer of DirectX. En nog een heleboel andere componenten... Zo kun je bijvoorbeeld problemen gaan krijgen met het aansluiten van een nieuwe printer. De nieuwe versies van iTunes werken nu al niet meer op Vista, waardoor je bijvoorbeeld geen iPhone of iPad met iOS9 kunt aansluiten. Enzovoort...
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Oke, nog maar een paar dagen is windows 10 gratis . Moet ik het nu doen of niet?...........
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja!
  8. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Even een blonde vraagSmile Waar/hoe moet ik dat doen?
  9. lemons
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van lemons
    quote:
    Dit schreef Ditty
    Even een blonde vraagSmile Waar/hoe moet ik dat doen?

    >>LINK<<
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef WilM

    Ook in dit geval betreft het alleen security fixes. De gewone ondersteuning is al gestopt in april 2012, waardoor je dus ook geen nieuwe versies meer krijgt van bijvoorbeeld Internet Explorer of DirectX. En nog een heleboel andere componenten... Zo kun je bijvoorbeeld problemen gaan krijgen met het aansluiten van een nieuwe printer. De nieuwe versies van iTunes werken nu al niet meer op Vista, waardoor je bijvoorbeeld geen iPhone of iPad met iOS9 kunt aansluiten. Enzovoort...

    Wel hoor, Itunes doet het nog prima.
  11. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Wel hoor, Itunes doet het nog prima.

    Oops, my bad. Smile Het blijkt dat door de commotie die ontstond na de introductie van iTunes 12.2, Apple heeft besloten om alsnog een nieuwe versie van 12.1 voor Vista uit te brengen met daarin support voor iOS9. Voor zover ik weet, werken de versies vanaf 12.2 (meest recente is 12.4) niet meer onder Vista. Ik kan niet inschatten of Apple een dergelijke update gaat uitbrengen voor iOS10.
  12. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Op advies van mijn pc-boer heb ik Windows10 aan me voorbij laten gaan, vooral omdat er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid al weer een nieuwere versie op de markt is op het moment dat ik een nieuwe laptop of pc nodig heb ?n omdat Windows10 niet wezenlijk iets toevoegt aan Windows7 of 8.
    Mocht ik v??r de nieuwe release mijn pc of laptop moeten vervangen dan staat Windows10 er naar alle waarschijnlijkheid standaard op ge?nstalleerd.
Terug naar de lijst