Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Dee53
    nee, ik ben ermee opgehouden, ik blijf wel bij W7
    Als je je automtische updates uitzet voor je gaat upgraden dan loopt de installatie sneller door hoorde ik vandaag.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Afijn gisteravond als een gek windows 10 gedownloaded. Vanmorgen instalatie aangeklikt. En nu heb ik windows 7 met melding dat deze niet legitiem is en is mijn map downloads volledig leeg SmileSmileSmileSmile
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Solar
    Afijn gisteravond als een gek windows 10 gedownloaded. Vanmorgen instalatie aangeklikt. En nu heb ik windows 7 met melding dat deze niet legitiem is en is mijn map downloads volledig leeg SmileSmileSmileSmile



    Oww misschien systeemherstel doen??
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Gedaan . Systeem hersteld maar nog steeds melding van niet legitiem. Smile
    Ik wist wel dat ik mij niet moest wagen aan die update....................SmileSmileSmileSmileSmile
  5. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    je kan de windows 7 opnieuw activeren mbv de licentie code op je computer.
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef koen
    je kan de windows 7 opnieuw activeren mbv de licentie code op je computer.

    Ik vraag het mij af. Nieuwe harde schijf in laten zetten 2 jaar terug.... maar c ga t proberen
  7. Fantamas
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fantamas
    Als het goed is zit er onderop laptop of achterop desktop een sticker van Microsoft met de licentiecode
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Solar
    Afijn gisteravond als een gek windows 10 gedownloaded. Vanmorgen instalatie aangeklikt. En nu heb ik windows 7 met melding dat deze niet legitiem is en is mijn map downloads volledig leeg SmileSmileSmileSmile
    welke versie Windows zeven heb je?
  9. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef Solar

    Ik vraag het mij af. Nieuwe harde schijf in laten zetten 2 jaar terug.... maar c ga t proberen


    er is altijd een manier te vinden om een legitieme windows versie te activeren. mocht jou het niet lukken, stuur me maar een pb......
  10. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef koen


    er is altijd een manier te vinden om een legitieme windows versie te activeren. mocht jou het niet lukken, stuur me maar een pb......

    Graag. Ik ga er vandaag ff niet mee bezig, ben al weer chagerijnig genoeg rond dat updaten
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef scar
    welke versie Windows zeven heb je?

    hoe bedoel je?
    Windows 7. En nu staat er bij dus niet legaal. Heb altijd gewoon altijd alle updates etc gekregen , dus hij is wel legaal. Maar met dat updaten naar 10 wat niet gelukt is Smile is het allemaal weer waardeloos.........
  12. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik heb windows 10 op mijn asus laptop naar volle tevredenheid. Waar ik nu tegen aan loop is dat ik de dvd drive niet kan bedienen ? heeft iemand raad ?
Terug naar de lijst