Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Vorig jaar 8 mei 2015 zei Microsoft dat er geen volgende versie meer zou komen. zie ook: >>LINK<< en dat is voorzover ik nu weet nog steeds de status.

    Nu lees ik (artikel 1 april 2016) dat er misschien nog een WIndows 11 gaat komen: >>LINK<< Maar in dat laatste artikel lees ik ook: To conclude this shocking news, we remind you that today is April Fools? Day so sorry if we got you worried. So, while nothing we just said is true (except the fact that Microsoft is indeed working on Cortana improvements ? just not for Windows 11!) you can definitely count on Windows Report to deliver the freshest, most accurate new every day!

    Vooralsnog denk ik dat je beter over kunt gaan naar Windows 10... wellicht zal door de updates uiteindelijk een Windows 11 komen maar daar ga je denk ik niet bewust iets van merken, dat gaat automatisch. Vanuit Windows 10 welteverstaan.
  2. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef scar
    Vorig jaar 8 mei 2015 zei Microsoft dat er geen volgende versie meer zou komen.

    Het leuke is, dat Windows 10 per 14 oktober 2025 niet meer zal worden gesupport. Maar... het betreft dan de Windows 10 uit juli 2015.

    Dat doet mij vermoeden dat er iets met subversionering zal gaan gebeuren. Dus de Windows 10 uit juli 2015 (versie 1511) zal dan niet meer worden gesupport, maar de Windows 10 uit januari 2019 nog wel. Op die manier hoeft Microsoft inderdaad geen versie 11 uit te brengen, maar onder water is het stiekem toch een andere versie.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je computer gaat ws niet eens 9 jaar meer mee, dus dat is wel het laatste waar ik me druk over zou maken....
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dee53
    De installatie wordt voorbereid,
    dit kan enkele minuten duren
    een ogenblik geduld


    pfff al drie uur wacht ik

    Inmiddels klaar Dee?
  5. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Op advies van mijn pc-boer heb ik Windows10 aan me voorbij laten gaan, vooral omdat er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid al weer een nieuwere versie op de markt is op het moment dat ik een nieuwe laptop of pc nodig heb ?n omdat Windows10 niet wezenlijk iets toevoegt aan Windows7 of 8.
    Mocht ik v??r de nieuwe release mijn pc of laptop moeten vervangen dan staat Windows10 er naar alle waarschijnlijkheid standaard op ge?nstalleerd.


    Dat is ook mijn standpunt.
    Alleen als je verwacht nog h??l lang met je huidige pc/laptop te doen, is het wel te overwegen.
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef hanss51


    Dat is ook mijn standpunt.
    Alleen als je verwacht nog h??l lang met je huidige pc/laptop te doen, is het wel te overwegen.


    Mijn pc is nog van de Windows7 generatie, mijn laptop is een jaar of drie oud.
    Volgens mij ben ik ?cht wel binnen een paar jaar aan vervanging toe.
  7. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik heb nog Windows Vista. Smile

    Oh, dan ben je niet de enige. Dat heb ik hier ook nog op mijn pc...SmileSmile...

    Dochterlief is wat moderner en gaat wat meer "met de tijd mee", maar haar laptop is ook wat minder oud dan mijn pc, die is op enig moment vanzelf over gegaan naar windows 10.

    Mijn pc is 9 jaar oud en ik ben een beetje bang dat hij misschien niet zo vlekkeloos over zal gaan enzo... ?n ik ben niet zo "van de veranderingen", zolang dat wat ik heb, het gewoon nog goed doet...Smile

    Zijn er hier ervaringsdeskundigen die met een oude pc op windows vista over gegaan zijn naar windows 10 en zo ja, hoe ging dat?

    En wat zouden de deskundigen hier mij aanraden, wel of niet overgaan?
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Had ik al naar gekeken. Dat kan niet, dan moet je echt iets kopen.
    Vandaar dat ik even niets doe en rustig doorspaar voor een nieuwe laptop.
    (Wel inmiddels besloten om Itunes ook op laptop van dochter te zetten, voor het geval dat het inderdaad opeens niet meer werkt)
  9. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Inmiddels klaar Dee?

    nee, ik ben ermee opgehouden, ik blijf wel bij W7
  10. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    ik dacht, laat me het toch maar doen op de valreep. Heb ik een windows 7 Enterprise versie, uitgesloten van de upgrade grrrrr
  11. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Had ik al naar gekeken. Dat kan niet, dan moet je echt iets kopen.
    Vandaar dat ik even niets doe en rustig doorspaar voor een nieuwe laptop.
    (Wel inmiddels besloten om Itunes ook op laptop van dochter te zetten, voor het geval dat het inderdaad opeens niet meer werkt)

    Oh, dank Inge! Wat fijn, dan hoef ik nu gewoon niets te beslissen...SmileSmile... en blijf ik het voorlopig gewoon doen met mijn 9 jaar oude pc en windows Vista.

    Heb ook (nog) geen geld voor een nieuwe en hoop maar dat hij het nog een hele lange tijd volhoudt...SmileSmile..
  12. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Net de upgrade gedaan. Was in 90 minuten helemaal gereed.
Terug naar de lijst