Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef AngelinaJolie
    Ik heb windows 10 op mijn asus laptop naar volle tevredenheid. Waar ik nu tegen aan loop is dat ik de dvd drive niet kan bedienen ? heeft iemand raad ?

    Even een apart onderwerp over opstarten. Dan reageren er meer. En ja er is vast raad maar vandaag even geen tijd.
  2. Bericht van Pluskat is op 13-01-2019 om 16:06:06 uur verwijderd door Pluskat.

    Reden: Google komt hier ook en dat wist ik niet

     
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef Pluskat
    Ik ben ook niet helemaal tevreden. Sinds ik Windows 10 heb ge?nstalleerd krijg ik geen priv?berichten meer.



    dat is waarschijnlijk een hele simpele instelling die per-ongeluk verkeerd is terecht gekomen; vaak heb je dit als gebruiker per-ongeluk zelf gedaan, zonder het te weten of te kunnen voorzien wat het effect (of bij-effecten) zijn.

    het hele probleem met windows is dat er 3.964.612 instellingen zijn en dat je als gewone gebruiker geen flets idee hebt waarvoor deze zijn of wat het effect is.
    En als er dan iets anders/ongewenst effect is heb je geen flauw benul wat je moet terugzetten om dat ongedaan te maken.
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Pluskat
    Ik ben ook niet helemaal tevreden. Sinds ik Windows 10 heb ge?nstalleerd krijg ik geen priv?berichten meer.

    Wedden dat je die wel krijgt? :-)
    Wat je ws bedoeld is dat je geen pop up meer krijgt dat er een oa prive bericht is... wellicht triggert jou pop up en pop up blokker iets?
  5. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Wat je ws bedoeld is dat je geen pop up meer krijgt dat er een oa prive bericht is... wellicht triggert jou pop up en pop up blokker iets?

    De popup-berichten van OA zijn geen echte popups en kunnen vziw dus ook niet door popup-blockers worden onderdrukt. Als je die niet meer krijgt, is dat waarschijnlijk door een instelling in je OA-profiel. Of je hebt ergens nog een vergeten tab in je browser waarin OA openstaat en waarin de meldingen worden afgevangen.

    Als met 'priv?bericht' iets anders wordt bedoeld dan OA-berichten, dan kan het voor het zoeken naar een mogelijke oorzaak wel handig zijn om een iets uitgebreidere omschrijving van het probleem te krijgen. Smile
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik blijf problemen hebben met de slaapstand.

    - hij gaat vanzelf uit de slaapstand. Geen idee waarom.

    - hij wordt soms niet meer wakker en ik moet hem dan herstarten.

    Vervelend ding...

    Smile
  7. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Ik overweeg een nieuwe pc (desktop) te kopen.
    Daar zal nu standaard Windows 10 op zitten, ik heb nu Windows 7 op mijn desktop en 8 op mijn laptop.
    Hoe zijn jullie ervaringen met Windows 10 tot nu toe?
    Ik ben niet zo goed in nieuwigheden, dingen die ineens anders zijn waardoor ik niet meer weet hoe ze werken.
    Wat dat betreft zie ik er nogal tegenop.

    Zijn er heel veel voordelen aan Windows 10 of zit het nog vol met allerlei kinderziektes?
    Waar moet ik eventueel op letten?
    Wat zijn pluspunten en wat zijn minpunten aan Windows 10 boven Windows 7 of 8?

    Dank.
  8. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Ik overweeg een nieuwe pc (desktop) te kopen.
    Daar zal nu standaard Windows 10 op zitten, ik heb nu Windows 7 op mijn desktop en 8 op mijn laptop.
    Hoe zijn jullie ervaringen met Windows 10 tot nu toe?
    Ik ben niet zo goed in nieuwigheden, dingen die ineens anders zijn waardoor ik niet meer weet hoe ze werken.
    Wat dat betreft zie ik er nogal tegenop.

    Zijn er heel veel voordelen aan Windows 10 of zit het nog vol met allerlei kinderziektes?
    Waar moet ik eventueel op letten?
    Wat zijn pluspunten en wat zijn minpunten aan Windows 10 boven Windows 7 of 8?

    Dank.


    Ik zag Windows 10 ook niet zo zitten maar mijn pc installeerde het automatisch en heb het toen maar even aan gekeken.
    Is mij goed bevallen mijn pc is sneller me opstarten dan voor Windows 10 en ik vind het gebruiksvriendelijker al is het in het begin wel even wennen.
    Nadelen kan ik niet zo snel bedenken eigenlijk en ik ben nu zo gewend dat ik niet meer terug wil.
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Ik overweeg een nieuwe pc (desktop) te kopen.
    Daar zal nu standaard Windows 10 op zitten, ik heb nu Windows 7 op mijn desktop en 8 op mijn laptop.
    Hoe zijn jullie ervaringen met Windows 10 tot nu toe?
    Ik ben niet zo goed in nieuwigheden, dingen die ineens anders zijn waardoor ik niet meer weet hoe ze werken.
    Wat dat betreft zie ik er nogal tegenop.

    Zijn er heel veel voordelen aan Windows 10 of zit het nog vol met allerlei kinderziektes?
    Waar moet ik eventueel op letten?
    Wat zijn pluspunten en wat zijn minpunten aan Windows 10 boven Windows 7 of 8?

    Dank.


    Kort gezegd: je hebt geen keus. Dus het heeft niet zoveel zin om hierover na te denken.
  10. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef bart


    Kort gezegd: je hebt geen keus. Dus het heeft niet zoveel zin om hierover na te denken.


    Het gaat er nu om hoe lang ik het nog kan en wil uitstellen.
  11. Niet uitstellen, Windows 10 is een goed besturingssysteem voor de computer. Het start snel op, het heeft een prettige interface en je kunt er alles mee doen wat je wilt van een Windows-computer. Windows 10 is nu al ruim een jaar op de markt, de kinderziektes zijn er wel uit. Ik heb thuis vier pc's en een laptop met Windows 10 staan (en een werklaptop met Windows 7).
  12. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Het gaat er nu om hoe lang ik het nog kan en wil uitstellen.



    wat je ook kan doen is op je oude desktop linux zetten, internetten, browser ed kan prima op linux, hangt er een beetje van af wat je wil doen met je computer.
Terug naar de lijst