Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Zweef
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zweef
    quote:
    Dit schreef bart
    Nou, ik ga het gewoon doen. Wordt nu gedownload en straks druk ik gewoon op "doen".

    Hoop niet dat jullie het nu langere tijd zonder mij moeten doen. Ik neem alvast afscheid voor hopelijk korte tijd. Smile


    Ik weet niet of het al ergens eerder is benoemd in dit draadje maar Windows 10 en (jouw) privacy zijn niet echt de beste vrienden van elkaar Smile. Microsoft krijgt nogal wat inzage in de pc en in de handelingen die er op worden gedaan. Als je dat liever niet heb dienen er enkele instellingen aangepast te worden. Zie de link van een site die eea uitlegt van wat te doen.

    >>LINK<<
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Oh jee, wat doe ik nu...

    Nou wilde ik gisteren een app installeren en voor ik het wist was ik een microsoft-account aan het instellen. Inmiddels is dat account toegevoegd aan mijn computer en nu moet ik iedere keer inloggen, terwijl dat nooit hoefde. Hoe raak ik dat weer kwijt?

    - ik wil niet inloggen bij het opstarten
    - ik wil geen microsoft-account
    - dan ook maar geen apps


    Opties.
    - windows 10 opnieuw installeren? maar hoe voorkom ik dan dat hij dit account behoudt?
    - een tweak?
    - terug naar een herstelpunt van een tijdje geleden?
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Nee, je gaat naar persoonlijke instellingen en verbreekt de verbinding met MS account.

    Dat doe je dus door in te loggen op betreffende aangemaakte gebruiker en dan kies je voor lokaal account. Mocht je dat account niet meer willen, kun je m daarna verwijderen.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Nee, je gaat naar persoonlijke instellingen en verbreekt de verbinding met MS account.

    Ja maar hoe dan precies? Waar dan precies?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef bart

    Ja maar hoe dan precies? Waar dan precies?

    Ben druk aan het zoeken, 1 moment en stay calm in the meanwhile.... de wereld vergaat niet.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ok?, stap voor stap:

    Je gaat naar instellingen.
    Je kiest accounts (liefst in het account waar je je link met MS wil verbreken)
    Daar zie je dat je gekoppeld bent aan MS account en kiest daar: ipv aanmelden met lokaal account
    Je vult ww MS account in en je MS account is er af en je hebt lokaal account met of zonder ww wat jij wil
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ok?, stap voor stap:

    Je gaat naar instellingen.
    Je kiest accounts (liefst in het account waar je je link met MS wil verbreken)
    Daar zie je dat je gekoppeld bent aan MS account en kiest daar: ipv aanmelden met lokaal account
    Je vult ww MS account in en je MS account is er af en je hebt lokaal account met of zonder ww wat jij wil


    DAT IS HET!!!

    JE BENT GEWELDIG!!!!

    Denk je! Dat heeft me al wat uurtjes gekost... Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef bart


    DAT IS HET!!!

    JE BENT GEWELDIG!!!!

    Denk je! Dat heeft me al wat uurtjes gekost... Smile

    Graag gedaan. Voortaan eerder hulp inroepen dus Smile
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Graag gedaan. Voortaan eerder hulp inroepen dus Smile

    ja mama... Smile
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Bestaat tweakui niet meer? Daarmee kon je automatisch inloggen instellen. Best handig als je bijv. Onedrive gebruikt.
  11. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Ik heb nu ook windows 10, want ik heb een nieuwe laptop en daar staat dus al standaard windows 10 op ingesteld. Het is even wennen.
    En Mcafee antivirus staat er ook standaard op. Ik had op mijn oude laptop Avast antivirus.
    Wat ik hier nu weer van moet vinden, weet ik niet als digibeet.
    Printer aansluiten ging goed (met hulp van mijn zoon) en direct chrome erop gezet.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    McAfee is erger dan een virus.
Terug naar de lijst