Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Fantamas
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fantamas
    quote:
    Dit schreef scarlet28
    Hier draait Magister niet onder edge ... en teruggaan naar internet explorer lukt mij niet.
    Weet iemand raad?

    Firefox werkt ook prima met Magister
  2. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    Top, dan ga ik daarvoor!
  3. Dushi
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dushi
    Ik gebruik ook mcafee. Geen problemen mee. Werkt prima. Ik koop het via de ING bank voor 17,50 per jaar.
  4. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef Dushi
    Ik gebruik ook mcafee. Geen problemen mee. Werkt prima. Ik koop het via de ING bank voor 17,50 per jaar.


    Ik hoorde nog een paar mensen die er geen problemen mee hebben, maar schrok vooral van de eerdere reacties hier (nog erger dan een virus).
  5. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Dushi
    Ik gebruik ook mcafee. Geen problemen mee. Werkt prima. Ik koop het via de ING bank voor 17,50 per jaar.


    ik heb het ook jaren gebruikt zonder problemen. En op mijn werk wordt het ook naar tevredenheid gebruikt.
    Heb nu een andere, maar dat is omdat die gratis meegeleverd wordt.
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Mijn pc-boer vertelt me dat Windwos 7 en 8 nog een jaar of 10 worden ondersteund en dat Windows 10 niet per se beter is.
    Tegen de tijd dat de ondersteuning afloopt ben je hardware-technisch gezien sowieso toe aan een nieuwe pc of laptop.
    Kortom, ik ga voorlopig niet over op Windows 10, ik hoor en lees vooral heel veel problemen na de upgrade.
  7. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Ik heb nog steeds McAfee, want mijn zoon wilde het niet gaan veranderen; hij zei dat het niet uitmaakt welke en dat er van elke virusscanner negatieve reacties te vinden zijn op internet.
    Ik zou zelf wel het liefste Avast hebben, maar ik ga dit niet zelf regelen, weet hier te weinig van. Half maart verloopt McAfee trouwens, dan zie ik wel weer hoe of wat en of ik gratis kan verlengen.
  8. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Mijn pc-boer vertelt me dat Windwos 7 en 8 nog een jaar of 10 worden ondersteund

    Om precies te zijn:

    Windows 7: t/m 14 januari 2020
    Windows 8: t/m 10 januari 2023

    Geen 10 jaar dus. Sterker nog: over 10 jaar wordt zelfs Windows 10 al een maand of 5 niet meer gesupport... Smile
  9. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef WilM

    ........
    Geen 10 jaar dus. Sterker nog: over 10 jaar wordt zelfs Windows 10 al een maand of 5 niet meer gesupport... Smile


    zijn we daar ook weer vanaf.... laat me raden wat de innovatie van microsoft ons dan brengt...... Windows 11? Windows 12?
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef koen


    zijn we daar ook weer vanaf.... laat me raden wat de innovatie van microsoft ons dan brengt...... Windows 11? Windows 12?

    Mac Smile
  11. Zweef
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zweef
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mac Smile


    Smile En gedicteerd te worden door wat je wel of juist niet kan/mag doen op je Mac Smile
  12. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef koen


    zijn we daar ook weer vanaf.... laat me raden wat de innovatie van microsoft ons dan brengt...... Windows 11? Windows 12?



    Als ik het goed heb begrepen is windows10 de laatste windows versie die op deze manier wordt uitgebracht. Microsoft wil meer de android kant op met releases, dus als een update uitbrengen en geschikte hardware deze update laten uitvoeren en niet geschikte uitsluiten. Afwachten of dat idd zo zal gaan.
Terug naar de lijst