Stoppen vliegen eruit bij veel gebruik

Stoppen vliegen eruit bij veel gebruik 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Of 2 in 1, Had ik, een AEG. Al was de droog functie op een gegeven, moment wel kaduuk.. naar het schijnt. Krijg hem binnenkort.weer terug, zal eens kijken of ie het weer kan doen. Wel handig voor grote dingen inderdaad (beddengoed).
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef rotonde


    met als nadeel dat als je dat een keer hebt gedaan, de elasticiteit naar de malle is uit je broek... dan beland je in die bekende cirkel

    Nee hoor, Kan ie weer weeeeeken mee Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Sander76


    Dacht dat het smeu?g zou worden. Het werd meer cake deeg. Logisch ook wel. We hebben het ook als speculaasdeeg gebruikt.

    Ook lekker
  4. quote:
    Dit schreef Bloem

    Ook lekker

    Hey? Is Sander uit het Zwartboek?
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef freedom

    Hey? Is Sander uit het Zwartboek?

    Ik heb niemand in mijn Zwartboek Smile
  6. quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik heb niemand in mijn Zwartboek Smile

    Nee nu niet maar ik dacht dat Sander daar standaard gast was.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef freedom

    Nee nu niet maar ik dacht dat Sander daar standaard gast was.

    Je moet niet zoveel denken Smile
  8. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    kaatje, je ontkomt er niet aan om dmv planning te voorkomen dat je teveel kW's gelijktijdig verbruikt..... eerst wachten totdat de droger klaar is voordat je oven aanzet oid.
  9. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef koen
    kaatje, je ontkomt er niet aan om dmv planning te voorkomen dat je teveel kW's gelijktijdig verbruikt..... eerst wachten totdat de droger klaar is voordat je oven aanzet oid.


    Klopt helemaal.

    Ik leest dat de meterkast een paar jaar geleden is vervangen door 3 aardelkautomaten zo te zien. Voordien zaten er zeker 3 van die witte schroefzekeringen? Dikke kans dat er ook geen aardlekschakelaar aanwezig was. Dat het voorheen wel goed ging kan dus drie oorzaken hebben (bedenk ik zo snel even). Die "ouderwetse" schroefzekeringen hebben een veel tragere uitschakel reactie dan de modernere. Zijn dus beter in staat om de "stroompieken, veroorzaakt door bv het aanlopen van de wasmachinemotor" op te vangen, de apparaten bij elkaar hebben zo af en toe een grotere lekstroom dan 30mA, dan schiet tie er ook uit. Of voorheen hebben ze in een van de groepen een zwaardere zekering gedraaid (in die witte past nl ook 20A en 25A, gebeurt in de praktijk ook wel eens).
    Ben erg benieuwd of ze toen de rest van je elektrische installatie ook hebben ge-update (is bij vervanging van de groepenkast nl verplicht, bv alle wcd's met randaarde en evt oude bedrading vervangen met canvas en/of verkeerde kleuren (groen/grijs/rood)). Vreemd dat ze toendertijd geen wasmachinegroep hebben gemaakt, Volgens de laatste edities van de NEN(1010) norm is het toch al verplicht om elke verbruiker boven de 2000W van een aparte groep te voorzien. Beetje na?ef van de woningbouw er vanuit te gaan dat jij de was nog op de hand doet. Ik zou mij dan ook niet af laten schepen door de woningbouw (als ze dat proberen tenminste)

    Voor nu dus nog even, time-management
  10. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    De zekeringautomaten hebben ook een letter bv 16B
    Hoe verder de letter in alfabet, hoe trager de automaat.

    Vroeger zwaardere zekeringen kan alleen als je de passchroeven ook aangepast waren.

  11. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef Diegene


    Vroeger zwaardere zekeringen kan alleen als je de passchroeven ook aangepast waren.



    Klopt of een paar stuivers
  12. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef marinus


    Klopt of een paar stuivers


    dat was zeker nog in de tijd van de gulden?
Terug naar de lijst