Waar komt die bobbel op de muur vandaan?

Waar komt die bobbel op de muur vandaan? 

Onderwerp van Pluk


Dit onderwerp is gesloten.
door Pluk zelf op 20 mei 2016 om 07:56:03

Terug naar de lijst
  1. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Willemijn

    Succes!!!


    Dank je Smile
  2. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    De ZZP-er kan de bobbel ook niet verklaren.
    Op het dakje van de uitbouw is niets bijzonders te zien.
    Alles ziet er nog keurig uit geen sporen van lekkage ook.
    De bobbel ik ook helemaal droog.
    Tsja.
    Lullig eigenlijk dat de verzekering dan niets uitkeert.
    Onverklaarbare schade is toch ook schade?
    Ik laat de bobbel maar even zitten.
    Eerst maar es zien hoe ik financieel kom te zitten als zoon naar Amerika vertrekt.
    Gelukkig dat ik niets gestript heb.
    Het is nog een netjes aangeklede bobbel Smile
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Pluk

    Tsja.
    Lullig eigenlijk dat de verzekering dan niets uitkeert.
    Onverklaarbare schade is toch ook schade?
    ]

    Wat moet de verzekering dan uitkeren Plukje? Een soort smartgeld omdat jij naar een bobbel moet kijken? Smile
  4. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Boep

    Wat moet de verzekering dan uitkeren Plukje? Een soort smartgeld omdat jij naar een bobbel moet kijken? Smile


    Smile

    Nee als ik de oorzaak van de schade zou weten, bv lekkage, dan zou ik de bobbel kunnen ontkleden Smile
    En daarna de muur opnieuw laten stucen, behangen en schilderen: betaald door de woonhuisverzekering.
    Maar ja.
    Voorlopig heb ik gewoon een interessante muur Smile
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Smile

    Nee als ik de oorzaak van de schade zou weten, bv lekkage, dan zou ik de bobbel kunnen ontkleden Smile
    En daarna de muur opnieuw laten stucen, behangen en schilderen: betaald door de woonhuisverzekering.
    Maar ja.
    Voorlopig heb ik gewoon een interessante muur Smile


    Precies! Mensen worden toch ook alleen maar interresanter naarmate ze ouder worden en meer bobbels, rimpels, gleuven en kieren krijgen?
    Ik kan mijn ogen er in ieder geval niet vanaf houden, van die muur van jou Smile
  6. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Ik kan mijn ogen er in ieder geval niet vanaf houden, van die muur van jou Smile


    Jij wil er ook ??n h?!
    Maar dat gaat je nooit lukken, het blijft dus bij plaatjes kijken voor jou.
    Misschien vergroten en uitprinten en op je muur plakken?
    Dan heb je toch een muurbobbel Smile
  7. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Jij wil er ook ??n h?!
    Maar dat gaat je nooit lukken, het blijft dus bij plaatjes kijken voor jou.
    Misschien vergroten en uitprinten en op je muur plakken?
    Dan heb je toch een muurbobbel Smile


    Tss...tegen mijn muren kun jij echt niet op.
    Als ik al mijn decoraties en dergelijke weghaal, dan zal je eens wat beleven!
    En wat dacht je van het hok waar de wasmachine staat?
    Daar is het overstroomt en al het vocht in de muren gekropen totaan de gangmuren aan toe!
    De muur is zo gaan uitzetten dat de verf overal gesprongen is!
    Nee sorry, als het gaat om muren ben je echt nog een beginneling hoor.
    Je hebt nog heel wat bobbels te gaan!

    Maar die muur van jou....dat maagdelijke en dan nu de eerste krasjes...het ontroerd me wel....dat wel...Smile
  8. singlemam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van singlemam
    Balen! Mijn ex en ik hadden zoiets en dat bleek uiteindelijk een miniscuul gaatje in het dakleer te zijn van de aanbouw welke doorsijpelde naar binnen. Het was voor ons ook onverklaarbaar want zat ergens halverwege en leek niets met de aanbouw van doen te hebben :(
    Uiteindelijk bleek het extra naatjes lassen van het dakleer het probleem te verhelpen. maar dat was wel nadat de aannemer die de aanbouw plaatste er zelf een gloeiende hekel aan had dat dit ontstond en het lek boven wilde hebben. Na het grondig afzoeken van het dakleer meende hij te zien waar het misschien dan aan zou kunnen liggen, hij laste dat extra en warempel de schade werd niet meer groter en kon uiteindelijk hersteld worden. Toch even de aannemer van destijds inschakelen misschien?
  9. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Maar die muur van jou....dat maagdelijke en dan nu de eerste krasjes...het ontroerd me wel....dat wel...Smile


    Ik vind het leuk dat mijn muur jou ontroerd Smile
  10. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef singlemam
    Balen! Mijn ex en ik hadden zoiets en dat bleek uiteindelijk een miniscuul gaatje in het dakleer te zijn van de aanbouw welke doorsijpelde naar binnen. Het was voor ons ook onverklaarbaar want zat ergens halverwege en leek niets met de aanbouw van doen te hebben :(
    Uiteindelijk bleek het extra naatjes lassen van het dakleer het probleem te verhelpen. maar dat was wel nadat de aannemer die de aanbouw plaatste er zelf een gloeiende hekel aan had dat dit ontstond en het lek boven wilde hebben. Na het grondig afzoeken van het dakleer meende hij te zien waar het misschien dan aan zou kunnen liggen, hij laste dat extra en warempel de schade werd niet meer groter en kon uiteindelijk hersteld worden. Toch even de aannemer van destijds inschakelen misschien?


    Ik hoop dat het hierbij blijft eigenlijk.
    Want ik wil geen muren zoals Eric met een C Smile.
    Maar ik wacht het nu eerst af, of de bobbel gaat groeien (of bloeien als er toch schimmel op komt of zo).
    Pas dan moet ik er echt iets mee.
  11. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ik zou toch het vocht opmeten
    Dat is niet zo moeilijk

    >>LINK<<

    Als dan blijkt dat het door vochtlekkage komt dan kun je de opstalverzekering raadplegen. In de meeste gevallen wordt dan de gevolgschade vergoed, het herstel van het probleem niet. Wel kan de verzekeraar een lekdetectie laten uitvoeren
  12. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Ik hoop dat het hierbij blijft eigenlijk.
    Want ik wil geen muren zoals Eric met een C Smile.
    Maar ik wacht het nu eerst af, of de bobbel gaat groeien (of bloeien als er toch schimmel op komt of zo).
    Pas dan moet ik er echt iets mee.

    Tot die tijd zou je er een halve wereldbol op kunnen schilderen, om wat beeld van afstand te krijgen, ik denk dat je die gratis geleverd krijgt;
    zo'n halve wereldbol.
    Zit het een beetje op ooghoogte?
    dan alleen nog inkleuren:
    [IMG]http://escdn.nl/images/resized/238505:669:705:contain.jpg[IMG]
Terug naar de lijst